Ik heb vandaag hele dag internet gehad tot nu net, internet is afgesloten blijkbaar door een factuur die nog niet eens zo lang verlopen is. Voor de rest zijn alle facturen zeker betaald en zo staat het ook in het overzicht. Ik had nochtans al even geleden gevraagd of die laatste factuur in 2 delen kon betaald worden wegens de onverwacht hoge som (installatie + 2 maanden abonnement) en ik dat veel vond om in een maand te spenderen aan internet alleen.
Ik heb toch nooit geweten dat men internet afsluit voor 1 onbetaalde factuur. Niet bij Belgacom, niet bij Telenet.
En ik maar geloven als mensen zeggen dat EDPnet klantvriendelijker is dan Belgacom en Telenet.
Internet afgesloten
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Wat heeft dat met vriendelijkheid te maken?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Ah jij vind dat klantvriendelijk om voor 1 factuur die amper te laat is iemands connectie af te sluiten? Terwijl deze klant veel eerder nog vroeg of deze in twee delen kon betaald worden? Weet je hoeveel keer in mijn leven er internet of andere werd afgesloten? Geen een keer. En nu na nog geen 3 maanden klant zijn bij EDPnet plots wel?
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Goh ... ik zie nog niet in wat dat met klantvriendelijkheid te maken heeft hoor.
Wat staat er over dat onderwerp in de kleine lettertjes van je contract?
Heb je al contact gehad met de helpdesk en hebben zij er al een uitleg aan kunnen geven?
Wie weet is er gewoon een rare kronkel in het automatische systeem dat de betalingen controleert, en kunnen ze het wel snel rechtzetten?
Wat staat er over dat onderwerp in de kleine lettertjes van je contract?
Heb je al contact gehad met de helpdesk en hebben zij er al een uitleg aan kunnen geven?
Wie weet is er gewoon een rare kronkel in het automatische systeem dat de betalingen controleert, en kunnen ze het wel snel rechtzetten?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Het lijkt me in het vervolg slim om wat geld op kant te leggen en van zodra je genoeg hebt hiermee wat te kopen. In een winkel loop je niet buiten zonder te betalen...
Als je net een nieuw contract hebt, en de eerste factuur hierin niet betaald kan ik begrijpen dat je eerst wat vertrouwen moet opbouwen...
Als je net een nieuw contract hebt, en de eerste factuur hierin niet betaald kan ik begrijpen dat je eerst wat vertrouwen moet opbouwen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
De andere factuur is betaald en ruim op tijd, en die ene is net verlopen en ik wachtte in feite nog omdat ik vorige week gemaild had om dit (in twee delen te betalen) te vragen.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Geen idee of dit ook voor particuliere abo's zo is, maar bij mijn abonnement bij EDPnet (pro) heb je een betaaltermijn van 1 maand. Dit is toch voldoende?
Overigens : zijn ze akkoord gegaan met je vraag om de installatiekost in 2 delen te betalen? Zo ja : staat dit op ticket/mail?
Overigens : zijn ze akkoord gegaan met je vraag om de installatiekost in 2 delen te betalen? Zo ja : staat dit op ticket/mail?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Nee, ik wacht sinds vorige week op een antwoord hierop (da's begrijpelijk, daar maak ik geen probleem van). Ik kan u verzekeren dat die factuur zeker nog geen maand openstaat.
Het gaat er mij om dat ik dit met andere providers als ik dan al eens te laat was door vergeten te zijn of whatever, ik nooit of te nimmer afgesloten ben geweest.
Het gaat er mij om dat ik dit met andere providers als ik dan al eens te laat was door vergeten te zijn of whatever, ik nooit of te nimmer afgesloten ben geweest.
- EDPnet
- ISP Official
- Berichten: 363
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
- Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Voor er wordt afgesloten, krijgt een klant van ons betalingsherinneringen. We vermelden oa duidelijk dat als er niet zou betaald worden, dat we dan tijdelijk blokkeren. Geef anders even jouw klantnr in privé-bericht door, of het ticketnr waarin je gevraagd hebt naar eventueel betalingsplan. Dan laten we het nakijken door de collega die jouw vraag behandelt. Ons herinneringssysteem is ook volledig geautomatiseerd. Dus dat proces loopt sowieso, ook indien je ticket/vraag nog in behandeling is/was.
internet, fiber & telephony