Hallo,
weet er iemand waar ik nog DDR2 geheugen kan vinden voor op een P5W DH Deluxe mobo? Wil mijn oude kast weggeven met een intel E6600 cpu, maar geheugen is kapot. En was op zoek naar 8GB (blijkbaar is dat het max. voor dit mobo), maar deze kosten blijkbaar enorm veel geld. (€200+ voor 8GB)
DDR2 geheugen Asus p5w-DH-Deluxe
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Het geheugen naarwaar je verwijst is ECC-geheugen en werkt niet op moederborden die dat niet ondersteunen.
Waarom informeer je hier niet even of er nog iemand DDR2 op overschot heeft? Ik heb redelijk recent nog DDR2 in tweedehands hier gekocht.
Waarom informeer je hier niet even of er nog iemand DDR2 op overschot heeft? Ik heb redelijk recent nog DDR2 in tweedehands hier gekocht.
Computer(k)nul
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Daarom staat het ook in deze sectie, just in case iemand mij nog kan helpen met onderdelen, of eventueel een winkel weet waar ik ze nog kan kopen tegen maatschappelijk aanvaardbare prijzen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
8GB+ was nog niet 'ingeburgerd' bij DDR2 borden dus er is ietsje meer kans op bios bugs als je zoveel ram erop steekt en daarmee alle ram slots vult. Tenzij de computer gaat dienen om taken te doen die veel ram maar weinig cpu kracht vergen, is 8GB voor een dualcore nogal overkill.
€122 -- GeIL 8 GB DDR2-800 Kit Black Dragon, GB28GB6400C5QC
€122 -- GeIL 8 GB DDR2-800 Kit Black Dragon, GB28GB6400C5QC
- gbmed
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
- Bedankt: 126 keer
Ik heb hier nog 2 latjes liggen van Corsair (Dominator) inclusief de speciale Airflow Fan. Dit is DDR2 geheugen @ 1066 Mhz van ieder 2 GB. Het typenummer is CM2X2048-8500CD.
Zie hier de details.
Als er iemand geïnteresseerd is kunnen we een faire prijs afspreken.
Zie hier de details.
Als er iemand geïnteresseerd is kunnen we een faire prijs afspreken.
Beste
ik heb nog 4x2gb ram sticks ddr2.
Heb een nieuwe pc samengesteld waarmee ik deze nietmeer nodig heb.
Zelf heb ik opgezocht of deze sticks werken met de Asus p5w-DH-Deluxe en ze werken inderdaad ermee.
De ramsticks werken zelf allemaal ook zeer goed.
mijn vraagprijs is €60 voor deze 4 latjes.
Greetz ibo
ik heb nog 4x2gb ram sticks ddr2.
Heb een nieuwe pc samengesteld waarmee ik deze nietmeer nodig heb.
Zelf heb ik opgezocht of deze sticks werken met de Asus p5w-DH-Deluxe en ze werken inderdaad ermee.
De ramsticks werken zelf allemaal ook zeer goed.
mijn vraagprijs is €60 voor deze 4 latjes.
Greetz ibo