[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
Heeft iemand gevonden waar je dit kan instellen?een zeer lage abonnementskost en toch alle comfort van het beste netwerk. bovendien kan u uw maandelijkse budget perfect afstemmen op uw persoonlijke behoeften. u kan in uw beheerspaneel per schijf van 10 euro uw maximum maandelijkse uitgavenlimiet instellen. vanaf nu heeft u geen enkele reden meer om te kiezen voor de klassieke "dure" prepaid kaart.
Hoe komt het toch dat mensen zich opnieuw hebben laten vangen aan Dommel. Jullie willen gewoon bedrogen worden. Zou dit een ziekte of aandoening zijn?de gekende dommel service
Inderdaad, dit is een ziekteMuziekbos schreef:Hoe komt het toch dat mensen zich opnieuw hebben laten vangen aan Dommel. Jullie willen gewoon bedrogen worden. Zou dit een ziekte of aandoening zijn?de gekende dommel service
Werkt niet, 4G GSM en op dommel geen toegang er op. Nu terug base, gewoon 4G (bijna) overalproximusboyke schreef:iemand vertelde me dat hij op 4g kon met dommel
klopt dit ? want normaal kan dat niet ?
I don't even...proximusboyke schreef: LET WEL, onze HSDPA verbindingen hebben in principe DEZELFDE SNELHEID als 4G, nl tot ong 21 mbps.
Dus in principe zou dit geen obstakel mogen zijn om geen klant bij ons te worden![]()
Heb echt medelijden met U!LaserJet schreef:Ik had vorige week ipv €20 te storten op hun rekening, €2000 gestort. Ik probeer nu elke keer te vragen wanneer ik dat ga terugkrijgen, maar ze draaien elke keer rond de pot.