nokia service 0

Algemene discussies over telecommunicatie
Plaats reactie
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7403
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kuurne
Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
Bedankt: 387 keer

Sinds 1994 ben ik trouwe klant van nokia.
Maar sinds overname microsoft trekt het op niks meer.
Je kan niet meer naar een servicepointcenter, ze mogen er niet meer aan werken.
Ik koop me februari 2014 een nieuwe 925.
week later scherm valt uit, aanmelden bij nokia ups komt ophalen om te herstellen bij arvato duitsland.
Week later krijg ik toestel terug hersteld, na 14 dagen terug hetzelfde probleem.
via chat een mike leren kennen, meneer blijkbaar hebt u pech maak alles klaar ik stuur deze namiddag nog ups langs om op te halen.
Week later krijg ik de gsm terug hersteld.
5 dagen later 11/04 terug hetzelfde probleem, terug mike ingeschakeld en ja hoor dezelfde dag ups langs om op te halen.
Afgelopen vrijdag een bericht via facebook, meneer we gaan het toestel niet meer repareren, u krijgt een nieuw toestel.
Vandaag komt ups lang enja een nieuw toestel met de nodige papieren nieuw imeinr enzo.
Maar de vreugde was van korte duur, ik weet niet wat het is met dat toestel maar als je aanlegd en je kijkt ernaar is het alsof er 2 glazen op elkaar gelegd zijn en dan in het water heeft gelegen zo lijk van die luchtbellekes.
Als je smste ist juist art deco stijl.
De vraag is wat kan ik nu nog doen, toen ik naar nederland belde was het een duitstalig iemand uiteindelijk iemand die engels sprak maar tkomt erop neer dat ik, nog eens eens moet opsturen,.
Heb hem gezegd dat ik gsm had om te gebruiken niet voor 3/4 van de tijd in een herstelpunt te liggen.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

proximusboyke schreef:Maar sinds overname microsoft trekt het op niks meer.
De overname is volgens mij nog steeds niet of amper rond... die stok is wat te eenvoudig om mee te slagen.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7403
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kuurne
Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
Bedankt: 387 keer

ok dan is het volledige nokia service die op niks trekt
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Ik begrijp dat je dat gevoel hebt... men heeft alvast pogingen gedaan (verschillende keren UPS dezelfde dag aan je deur) maar spijtig genoeg heeft het niet geholpen (waar heb je het toestel trouwens aangekocht ?). Trouwens geen idee hoe andere merken hun service afhandelen in Belgie.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7403
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kuurne
Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
Bedankt: 387 keer

Als ze zeggen dat ik een nieuw toestel krijg, verwacht ik een nieuw en geen beschadig.
Het minste wat ze kunnen doen is kijken voor ze het opsturen, dan ha&dden ze het ook onmiddellijk gezien.
Gekocht bij proximus
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3036
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
Bedankt: 273 keer

Het enige dat je ertegen kan doen is met je geld stemmen, gewoon geen Nokia meer kopen.

En zo'n dingen komen bij andere fabrikanten ook wel voor, bij de ene al wat meer dan de andere.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6048
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 347 keer

Ik ken niet veel bedrijven die hun toestel op beschadigingen nakijken voor het opsturen. Een tv met een hoek af, een gsm zonder sim-tray, een computercase met krassen, een moederbord met verbogen connectoren, ... het komt allemaal wel eens voor bij elke fabrikant jammer genoeg. Productiefouten of slecht transport, er kan van alles mee gebeuren. Ik zou hen (gezien de moeite tot nu toe) toch het voordeel van de twijfel geven hierin. Dat het dik tegen steekt zo een situatie daar kan ik wel in komen dus ik snap de frustratie ten zeerste.
Doen ze die herstellingen trouwens nog zelf zoals vroeger? Tegenwoordig gebeurt dat in zo een algemene hersteldienst waar zowat alle fabrikanten samen hersteld worden dacht ik (besparingen enzo). Hier ben ik wel niet zeker van.
Ik neem aan dat je dit wel onmiddellijk weer gemeld hebt bij hen?

Sent from my Surface with Windows RT using Tapatalk
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7403
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kuurne
Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
Bedankt: 387 keer

ja heb gebeld maar de persoon die nederlands sprak is op verlof nuja na veel vijfen en zessen hebben ze iemand gevonden die engels kon.
Ik kan nauwelijks duits en als je naar een 020 nr in nederland belt zou je ook niet verwachten dat je in duitsland terechtkomt.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6048
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 347 keer

Dat is waar, steeds vaker het geval nu callcenters overal ter wereld zitten en gewoon worden doorgestuurd via een lokaal nummer.
Anyway, ik hoop dat ze alsnog met een goede oplossing komen voor u :)

Sent from my Surface with Windows RT using Tapatalk
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7403
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kuurne
Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
Bedankt: 387 keer

en ivm met nakijken mclaeys als er in de begeleidende brief staat
instellingen ingesteld funtietest uitgevoerd testgesprek uitgevoerd softwareupdate uitgevoerd dan moeten ze dat zeker gezien hebben.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

proximusboyke schreef:Gekocht bij proximus
Waarom moet jij dan achter support lopen... voor een toestel dat de eerste keer amper 1 week oud was.

Als ik ergens zou over klagen is het de support van Proximus... zij hadden je meteen een nieuw toestel kunnen geven.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6048
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 347 keer

proximusboyke schreef:en ivm met nakijken mclaeys als er in de begeleidende brief staat
instellingen ingesteld funtietest uitgevoerd testgesprek uitgevoerd softwareupdate uitgevoerd dan moeten ze dat zeker gezien hebben.
Dat stond in je vorige post niet in natuurlijk ;) , al kan zelfs dat een automatisch proces zijn (softwareupdate alleszins). Maar inderdaad, men jad het dan veel waarschijnlijker moeten zien :)
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7403
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kuurne
Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
Bedankt: 387 keer

ondertussen is ups terug komen ophalen, en had al een ebricht gekregen

Ik ben het met je eens dat dit niet mag gebeuren en heb Arvato hier dan ook op gewezen.
mvg. Mike

Ook al iemand gebeld om hun excusses aan te bieden en ik zou begin volgende week terug een nieuw toestel krijgen.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”