Mensen denk aub 2x na voor je zou overstappen naar Mobistar voor 4G.
Heb zonet een telefoon gehad van hun technische dienst en daar kreeg ik als antwoord dat Mobistar 4G totaal nog NIET op punt staat en die reclame dat ze erover maken is zei hij : Mobistar moet ook leven van reclame meneer dat begrijpt U toch?
En volgens zijn uitleg heeft Mobistar geen 4G toelating gekregen omdat ze partner zijn geweest van Apple. Allemaal fouten geruchten!
Maar ja, zal wel weer liegen in jullie ogen!
Mobistar & 4G denk 2x na
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Jij kreeg telefoon van de technische dienst?
In verband met wat was dit dan?
In verband met wat was dit dan?
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 47 keer
Van Mechelen-Hombeek tot Boom,Mechelen-Hombeek tot Putte.
Thuis vetrekken met mobiel internet op en 4G ingeschakeld springt hij direct op 3G en er komt NOOIT 4G op het scherm.
[
Post made via mobile device ]
Thuis vetrekken met mobiel internet op en 4G ingeschakeld springt hij direct op 3G en er komt NOOIT 4G op het scherm.
[

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Wat een overdreven reactie, ik dacht dat je hier nooit meer ging komen? Er is nog niet overal 4G, en soms moet het toestel nog connecteren met 4G om een of andere reden, niet automatisch.
-
- Pro Member
Zijn jullie hier achterlijk ofwat? Ja met de wagen ik als bijzitter, want ik heb een rijverbod van een jaar.svenska schreef:Vertrekken met wat? De auto? Welke toepassing is er dan zo nodig te gebruiken op 4G in de auto?
En met welk toestel?
Moet je ook nog weten waarom ik dat heb? Wel zal het nu al zeggen : 2x een aanval van epilepsie.
Happy?
Een iPhone 5s en ja daar werkt 4G op want het werkte wel met Proximus met iPhone 5s dat een jailbreak heeft!
Nog iets?
-
- Pro Member
Daarom dat ik in Boom WEL direct 4G heeft en men broer die ook bij Mobistar is en dezelfde iPhone heeft als mij GEEN 4G dekking heeft!iRockabizzydilly schreef:Wat een overdreven reactie, ik dacht dat je hier nooit meer ging komen? Er is nog niet overal 4G, en soms moet het toestel nog connecteren met 4G om een of andere reden, niet automatisch.
Allemaal dus dikke zever!!!!
En waar ik ga en kom beslis ik zelf daarmee moet jij U niet moeien!!! Moei U met je eigen leven dat zal al zwaar genoeg zijn!
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Rustig, rustig. Beetje respect voor andere forumgebruikers is hier wel op zn plek?
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 74 keer
Allemaal goed en wel, maar kom ons dan ook niet lastig vallen met persoonlijke ergernissen uit jouw leven als we er niet op mogen anticiperen.Moei U met je eigen leven dat zal al zwaar genoeg zijn!
Trouwens, waarom kom je hier nog ongenoegen spuien over Mobistar en/of andere technologie, je gaat er op voorhand toch vanuit dat we het in twijfel gaan trekken:
En je hebt nog niet geantwoord op mijn vraag: wat is er nu zo specifiek nodig op 4G als je in de wagen zit?Maar ja, zal wel weer liegen in jullie ogen!
Ja met de wagen ik als bijzitter, want ik heb een rijverbod van een jaar.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
Inderdaad.krisken schreef:Rustig, rustig. Beetje respect voor andere forumgebruikers is hier wel op zn plek?
Slotje (discussie wordt persoonlijk en nutteloos)
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.