Telenet pushed Yelo interface naar Digicorder op 13/11

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Heu, de digicorder AD-2100 is sinds een poosje ook een stuk trager geworden in het navigeren in de oude software. Doet me met momenten terugdenken aan de oude versie, zo traag...
pina
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 jul 2008, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

jep idd, onbegrijpelijk dat dat zomaar kan. Daarom ben ik meer en meer aan het nadenken om toch over te schakelen naar die CI+ interface want dat trage navigeren irriteert mij wel mateloos. Mss dat ik dan beter die CI+ neem icm Stievie.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Hier in dit topic werd ergens gemeld dat men niet meer terug kan naar het oude menu. Ik had het manueel gedaan enkele dagen geleden zonder te weten wat mij te wachten stond. Ik dacht, ga dat eens proberen en desnoods nadien terug deïnstalleren.
Nooit geen mail van Telenet ontvangen daarover. Moet zeggen dat het mij nu echt spijt :x
Is dit echt zo dat er geen weg meer terug is ? Is daar ergens een bron van ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

Wat is er dan zo slecht aan?
Ik vind het zeker niet slechter. Werkt sneller.
De menu's zitten wel anders in elkaar. Het is even wennen, maar na een tijdje ga je het zelfs beter vinden.
Iets 'nieuw' is natuurlijk altijd even wennen.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Het is misschien omdat ik nog steeds met een 26" lcd tv zit dat het proportioneel niet lijkt te kloppen.
En naar links en rechts scrollen gaat nog, maar als je vertikaal dieper in je menu gaat wordt het onduidelijker en kom je ook in een oneindige loop terecht.
De tV gids vind ik maar niks en is flets, als ik dat woord mag gebruiken. Daar wordt de informatie te klein weergegeven.
En hoe zit het met de informatie van de uitzending zelf, even gebruiksvriendelijk om deze vlug te bekijken ?
Op de achtergrond zie je nog je uitzending, maar wat zie je ervan ? Schimmige beelden !

Ik vind dat ze de mensen de keuze moeten gelaten hebben, installeren of het terug verwijderen naar wens. Beetje gelijk het thema van mijn WD TV Live media speler.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

lacer schreef:Is dit echt zo dat er geen weg meer terug is ? Is daar ergens een bron van ?
Nee, er is geen weg terug... en dat is hier meermaals geschreven... je spijt komt dus te laat !

Als ik het goed voorheb geeft men dit ook duidelijk aan als je het manueel zou doen.
lacer schreef:Ik vind dat ze de mensen de keuze moeten gelaten hebben, installeren of het terug verwijderen naar wens.
TN gaat geen twee interfaces onderhouden... uiteindelijk wil men dus iedereen op de nieuwe.

En zoals reeds aangegeven... er is geen weg terug dus het is je eigen beslissing.

Persoonlijk vind ik hem trouwens vlot werken... hier en daar kan wel iets beter maar dat was voordien ook zo.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Tja, hopelijk komen er nog wat updates en cosmetische aanpassingen. Ik zal er leren mee leven hé :-)
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
KerberosX
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 12 jun 2010, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 20 keer

Ik had eind vorige jaar aangegeven dat ik de Yelo interface niet wou. Vannacht is hij alsnog mandatory geïnstalleerd (gisteren popup gekregen op de TV-gids dat dit zou gebeuren). :nono:
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Al bij al begin je de nieuwe Yelo menu toch te appreciëren hoor. Een echte achteruitgang is het niet geworden.
Zoals ik hierboven al schreef, je leert ermee leven :-)
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Sinds de laatste update van de yelo interface valt er inderdaad mee te leven, maar daarvoor waren de reacties terecht hoor...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Slafes schreef:valt er inderdaad mee te leven
Dat klinkt alsof het een hele opgave is... persoonlijk vind ik het een prima interface wat zeker geen opoffering of inspanning vereist.
KerberosX
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 12 jun 2010, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 20 keer

Slafes schreef:Sinds de laatste update van de yelo interface valt er inderdaad mee te leven, maar daarvoor waren de reacties terecht hoor...
Tja, heb de originele Yelo interface niet gezien natuurlijk, maar daarstraks eens even gekeken.

Voor mij is het duidelijk dat er gekozen is voor vorm boven gebruiksvriendelijkheid:

1) TV Gids: Nog slechts 8 ipv 10 lijnen => meer scrollen. Was het nu echt nodig om zo'n groot lettertype te gebruiken? Heeft geen enkele meerwaarde. :bang:
2) Door het grote lettertype lijkt het geheel veel drukker en op elkaar geplakt.
3) Eigen opnames: Niet meer toegankelijk via TVTheek knop. Kon mijn eigen opnames niet meer vinden... heb uiteindelijk moeten Googelen. Dus eerst nu de Home knop drukken, dan naar links en dan Enter. Zijn 3 handelingen ipv 1. :bang:
4) De transparente interface is enorm storend.
5) Mijn vrouw krijgt er stress van :evil:

De reden waarom ik oorspronkelijk opt-out gedaan had voor de Yelo interface is vanwege de vrees voor tragere performance. Hier heb ik lang last van gehad met vorige modellen, en was met mijn huidige digicorder en de oude interface eindelijk goed. Maar de upgrade naar de Yelo interface heeft hier geen invloed op blijkbaar, dus daar ben ik al blij om.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

KerberosX schreef:1) TV Gids: Nog slechts 8 ipv 10 lijnen => meer scrollen. Was het nu echt nodig om zo'n groot lettertype te gebruiken? Heeft geen enkele meerwaarde.
Persoonlijk vind ik de nieuwe interface meer ontspannen dan de vorige... die gaf mij een veel drukkere indruk (maar over smaak valt niet te twisten).
KerberosX schreef:3) Eigen opnames: Niet meer toegankelijk via TVTheek knop. Kon mijn eigen opnames niet meer vinden... heb uiteindelijk moeten Googelen. Dus eerst nu de Home knop drukken, dan naar links en dan Enter. Zijn 3 handelingen ipv 1.
De tijd dat je daar met één druk op de knop naartoe kon is al lang verleden tijd... volgens mij heb je in de vorige interface zelfs meer knoppen nodig.
KerberosX schreef:4) De transparente interface is enorm storend.
Er is zo goed als niets meer transparant sinds de laatste update.

Oh... en performance, werkt supersnel.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

r2504 schreef:
Slafes schreef:valt er inderdaad mee te leven
Dat klinkt alsof het een hele opgave is... persoonlijk vind ik het een prima interface wat zeker geen opoffering of inspanning vereist.
Toch wel in mijn ogen... Sorry, maar er zitten nog steeds kemels in de Yelo interface die toch beter werk(t)en op de oude interface... Er valt dus mee te leven, maar net zoals mijn chronische rugpijn... Ik heb het liever niet. :)

Ben al paar keer bij mijn ouders moeten gaan helpen omdat ze bepaalde dingen niet meer vonden en ipv met de pijltjes te werken nu meer met ok en zo zijn er nog wel van die kleine dingen.

Zoals ik al zei, sinds de laatste grote update zit er veel verbetering in, maar het kan nog beter.
murda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 22 jun 2006, 20:23

KerberosX schreef:
Slafes schreef:Sinds de laatste update van de yelo interface valt er inderdaad mee te leven, maar daarvoor waren de reacties terecht hoor...
Tja, heb de originele Yelo interface niet gezien natuurlijk, maar daarstraks eens even gekeken.

Voor mij is het duidelijk dat er gekozen is voor vorm boven gebruiksvriendelijkheid:

1) TV Gids: Nog slechts 8 ipv 10 lijnen => meer scrollen. Was het nu echt nodig om zo'n groot lettertype te gebruiken? Heeft geen enkele meerwaarde. :bang:
2) Door het grote lettertype lijkt het geheel veel drukker en op elkaar geplakt.
3) Eigen opnames: Niet meer toegankelijk via TVTheek knop. Kon mijn eigen opnames niet meer vinden... heb uiteindelijk moeten Googelen. Dus eerst nu de Home knop drukken, dan naar links en dan Enter. Zijn 3 handelingen ipv 1. :bang:
4) De transparente interface is enorm storend.
5) Mijn vrouw krijgt er stress van :evil:

De reden waarom ik oorspronkelijk opt-out gedaan had voor de Yelo interface is vanwege de vrees voor tragere performance. Hier heb ik lang last van gehad met vorige modellen, en was met mijn huidige digicorder en de oude interface eindelijk goed. Maar de upgrade naar de Yelo interface heeft hier geen invloed op blijkbaar, dus daar ben ik al blij om.
Ik geef u volledig gelijk, naar gebruikersgemak en overzicht ben ik helemaal geen fan van de nieuwe interface.
De te grote lettertypes geven een slecht overzicht. Vooral het tv-overzicht is :-( .

Ik ben nog altijd voor gebruikersgemak dan voor eye-catching dingen.
Doe iets nuttig en vul het topic aan :p http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=26&t=22374
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Op wat voor TV bekijken jullie dat soms... een 65 inch of zo ?

Ik vind het lettertype prima en zeker niet overdreven groot.

Als ik de UI van TN vergelijk met BGC TV dan is dit een juweelte (al is het een tijdje geleden dat ik nog BGC TV gezien heb).
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

r2504, smaken verschillen... Denk niet dat we de anderen moeten overtuigen van onze smaak... Gaat weliswaar niet enkel over het lettertype...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Slafes schreef:Denk niet dat we de anderen moeten overtuigen van onze smaak...
Inderdaad... maar je moet het ook los kunnen zien van het functionele.

Dat je de kleurtjes of fonts niet goed vindt is één ding... maar om dan te zeggen dat je ermee moet leren leven is overdreven volgens mij.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Zucht, en toch maar proberen te overtuigen... Ik persoonlijk vind de oude interface beter, en functioneler en heb ook al op de nieuwe interface gewerkt en mijn ouders vinden amper nog iets terug, ze vinden het moeilijker, ook meer klikken etc etc...

Ja, je moet er dus mee leren leven, zeker als een aantal functies een achteruitgang betekenen. Maar bon, als jij daar tevreden mee bent is dat goed voor u. :)
Dettie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
Locatie: Poperinge
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 66 keer

Blijkbaar is het zover .... net een mail gekregen van telenet ...
iedereen naar yelo menu
iedereen naar yelo menu
iedereen naar yelo menu 2
iedereen naar yelo menu 2
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 mar 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

...ook gekregen, maar je kan dit zelf reeds manueel activeren op kanaal 444, let wel werkt enkel op de laatste modellen digiboxen DB-AD210 en digicorders, en de zwarte serie allerlaatstenieuwe, op het eerste model HD digibox DB-AD200 lukt dit niet !
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Mijn nieuwe HD Digicorder (zwarte DC-AD2100) kon niet interactief worden gemaakt door de installateur omdat de kabelinfrastructuur van het gebouw dat niet toelaat. Ik had de Yelo-interface voordien al wel eens geïnstalleerd bij vrienden (via kanaal 444) en ik herinnerde me dat één van de vereisten was dat de decoder interactief moest zijn. Ik had dus al schrik dat ik met de ouderwetse interface opgescheept zou blijven zitten, maar tot mijn verbazing (en opluchting!) werd de Yelo-interface automatisch geïnstalleerd, als laatste in de reeks van automatische updates bij de indienststelling. Deze software wordt tegenwoordig dus blijkbaar constant "uitgezonden" op de kabel, waardoor een internetverbinding (interactiviteit) niet meer nodig is voor de installatie. Ik vind het dus wel vreemd dat dit bij sommige mensen blijkbaar pas vanaf 7 mei zou gebeuren.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

nickz schreef:Deze software wordt tegenwoordig dus blijkbaar constant "uitgezonden" op de kabel, waardoor een internetverbinding (interactiviteit) niet meer nodig is voor de installatie.
Dit is ALTIJD zo geweest... je hebt nooit interactiviteit nodig gehad om een decoder te installeren/upgraden.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

r2504 schreef:Dit is ALTIJD zo geweest... je hebt nooit interactiviteit nodig gehad om een decoder te installeren/upgraden.
Voor gewone software-updates niet, maar voor de installatie van Yelo TV wel. Je moest dan naar kanaal 444 gaan en op de rode knop drukken, wat enkel functioneerde als de decoder interactief was.

Sent from my Xperia Z using Tapatalk
remus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 dec 2009, 15:05
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 15 keer

en ik hang er ook aan :?

Code: Selecteer alles

	Tijdens de nacht van 13 op 14 mei wordt alles automatisch geïnstalleerd.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Spijtig genoeg pusht hij de updates via de coax, anders was het probleem snel opgelost, gewoon utp eruit en blijven genieten van een oudere maar vlottere UI.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Toen ik m'n Yelo update kreeg stond er in de mail een link om je uit te schrijven van de update... geen idee of dat nog steeds zo is ?
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Nee, het is eender hoe verplicht overstappen sinds een poos. Opt out gaat niet meer.
hamontenaar
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mei 2014, 13:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

r2504 schreef:Toen ik m'n Yelo update kreeg stond er in de mail een link om je uit te schrijven van de update... geen idee of dat nog steeds zo is ?
Ik heb gisteren de mail ook ontvangen,uitschrijven gaat nog wel.
Hopla! Nu woensdag verbeteren we je kijkplezier!

© 2014 Telenet - Algemene voorwaarden - Privacybeleid - Uitschrijven
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Lol @ hamontenaar, dat is om u uit te schrijven op de promomails en bepaalde comunicatie van Telenet. NIET om je uit te schrijven op de verplichte installatie van het Yelo menu. :-)
hamontenaar
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mei 2014, 13:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Wil je geen instalatie,sluit dan woensdagnacht digicorder af.
En blijf daarna op post 444 weg.
Laatst gewijzigd door hamontenaar op 10 mei 2014, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Alsof Telenet na woensdag geen nieuwe update op een later moment meer zal pushen? Je kan altijd proberen, maar vrees dat je bot gaat vangen...

Ik ben volgende week aan de beurt.

Ze sturen nog een bericht op de tv, een sms en een finale sms... Veel gedoe voor een nieuw menu.
hamontenaar
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mei 2014, 13:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

En als ze niets laten weten,dan heb je van die mannen,ja...........h maar ik wist van niets
Hoe komt het dat ik het niet heb.Niet iedereen laat snachts zijn digicoder aan staan.
Als ik het niet wil,wil ik het niet.Maar het zal zeker wel een verbetering zijn.
Enfin!We zien wel.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

je weet op voorhand al dat het een verbetering gaat zijn? Goed bezig...

Je kan zelf trouwens manueel upgraden door te surfen naar kanaal 444.
hamontenaar
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mei 2014, 13:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Waarom zou ik kanaal 444 raadplegen en manueel upgraden wat ik al wist zie mijn post boven,als het volgens jou toch geen verbetering is.
Antwoord daar eens op.Ben je helderziende mischien.
Als jij een provider zo slecht vertrouwt,ik merk genoeg aan je dagelijkse post,wat zit je er dan nog te doen.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Ik heb het hier zelf ook net geïnstalleerd om niet de sms reutemeteut van Telenet te moeten krijgen. Echt vlot ging de upgrade nu ook niet (raakte na installatie met geen stokken meer van kanaal 444 weg) en het Yelo menu is al twee keer finaal vastgelopen ondertussen. Nog nooit bij het oude menu de stekker moeten uittrekken, en nu al twee keer op een avond.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

hamontenaar schreef:Ik heb gisteren de mail ook ontvangen,uitschrijven gaat nog wel.

© 2014 Telenet - Algemene voorwaarden - Privacybeleid - Uitschrijven
Dat lijkt me eerder uitschrijven van de Nieuwsbrief... niet van de update :lol:
Slafes schreef:het Yelo menu is al twee keer finaal vastgelopen ondertussen. Nog nooit bij het oude menu de stekker moeten uittrekken, en nu al twee keer op een avond.
Zo'n hekel aan die interface en nu ga je al vroegtijdig upgraden ? Ik heb de nieuwe interface trouwens nog niet moeten herstarten...
MichelJ
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1024
Lid geworden op: 10 mar 2010, 13:32
Locatie: Kapellen
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 64 keer

Oh, dus dat is Yelo, ik dacht dat het gewoon een nieuwe interface op zich was :)

Wat ik heb gemerkt, het gaat iets trager, vooral de EPG die neemt wat meer tijd om in te laden. Voor de rest is het wennen, doet me wat meer denken aan de interface van een mediaplayer nu.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

r2504 schreef:
Slafes schreef:het Yelo menu is al twee keer finaal vastgelopen ondertussen. Nog nooit bij het oude menu de stekker moeten uittrekken, en nu al twee keer op een avond.
Zo'n hekel aan die interface en nu ga je al vroegtijdig upgraden ? Ik heb de nieuwe interface trouwens nog niet moeten herstarten...
Dat is nu toch ook een reactie geven om er maar eentje te geven he.. In de nacht van 13 op 14 mei word ik VERPLICHT overgeschakeld (zie mijn bericht hierboven), wat maakt dan die paar dagen uit dat ik er bij ben en kan volgen of alles goed verloopt, ipv te wachten en te laten updaten wanneer ik 1200 km van huis zit? Djeez, mag het? Heb ook al gereageerd dat ik er mee kan leven, maar daarom moet ik het nog niet graag hebben he, het is niet dat ik er allergisch voor ben ofzo.

Voor hetzelfde geld wind ik een smeulend huis terug omdat de digicorder vast en heet gelopen was tijdens de update. :)
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”