Beste(n),
Heeft hier iemand ervaring met bluetooth hoofdtelefoons?
Zoja: kan je mij een merk/type aanbevelen?
Het is voor normaal dagelijks gebruik op kantoor: telefoneren/video's beluisteren/etc. Dus heb geen superdeluxe audio klank nodig.
Wel interne microfoon uiteraard.
Er zijn modellen van 'traditionele' merken als Sony/Philips en dan ook Logitech en Jabra.
Beginnend bij 60 EUR ongeveer heb ik de indruk (wat ik eigenlijk vrij duur vind).
Het belangrijkste voor mij is het draagcomfort/opvouwbaarheid en eventueel een draagtasje meegeleverd.
Iemand die me ervaringen/merken kan aanbevelen?
Thx!
Pieter
Edit; het is vooral voor te pairen met een PC, maar indien multipairing mogelijk is, is dat zeker een pluspunt.
Ervaringen bluetooth hoofdtelefoon
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
-
- Premium Member
- Twitter: ttown2
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 22 keer
Je gaat zeker een model nodig hebben met een microfoon die je naar je mond kan richten, want de ingebouwde microfoon van zo een bluetooth hoofdtelefoon is niks waard.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
-
- Premium Member
Zou zo'n plantronics ook handig zijn om naar gesproken geluid in een filmpje te kijken?
Ik heb geen ervaring wat dat doet om maar geluid op 'oor' te hebben.
Ik heb geen ervaring wat dat doet om maar geluid op 'oor' te hebben.
-
- Deel van't meubilair
Het is natuurlijk maar één oortje hé... stereo heb je dus niet.
Als het echter gewoon is om naar gesproken tekst te luisteren lijkt me dat niet echt een probleem tenzij je in een rumoerige omgeving zit.
Als het echter gewoon is om naar gesproken tekst te luisteren lijkt me dat niet echt een probleem tenzij je in een rumoerige omgeving zit.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik heb een sony bluetooth headset en daar zit altijd een delay op. (onmogelijk om naar films mee te kijken.)
Ik meen me te herinneren dat toen ik dit online had opgezocht dat er stond dat alle bluetooth headsets hier last van hadden.
Ik meen me te herinneren dat toen ik dit online had opgezocht dat er stond dat alle bluetooth headsets hier last van hadden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Opgepast, niet al die oortjes kunnen ook gebruikt worden voor standaard audio. Veel van die telefoon oortjes kan je niet zomaar constante audiostream sturen. Die werken enkel bij een incoming call. Heb t al ns geprobeerd. Je moet er dus zeker van zijn dat het wel kan alvorens aan te kopen.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
-
- Deel van't meubilair
Ik zal het dit weekend eens proberen met die Voyager.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Gebruik als ik op kantoor ben de Logitech H609 Headset.
Is wel wat groter dan zo'n plantronics, maar de voorwaarde voor mij was stereo want in mono heb ik altijd last van geluid van buitenaf die me stoort.
Heeft ook een goeie batterijduur van 6-tal uurtjes.
En qua prijs valt het reuze mee.
Is wel wat groter dan zo'n plantronics, maar de voorwaarde voor mij was stereo want in mono heb ik altijd last van geluid van buitenaf die me stoort.
Heeft ook een goeie batterijduur van 6-tal uurtjes.
En qua prijs valt het reuze mee.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Plantronics Voyager Pro (of Legend) ... supergeluidskwaliteit ...
Dat ding filtert bijna alle omgevingsgeluiden er uit .. ze horen alleen jouw stem.
Als ik in de auto zit daarmee gelooft de andere kant mij niet altijd.
Dat ding filtert bijna alle omgevingsgeluiden er uit .. ze horen alleen jouw stem.
Als ik in de auto zit daarmee gelooft de andere kant mij niet altijd.
Floris Bakker for president!
-
- Premium Member
De logitech H609 ziet er precies inderdaad wel ongeveer wat uit zoals ik zou willen: stereo, niet te duur, geluidskwaliteit zal niet zo heel goed zijn, maar dat laatste is geen prio voor mij.
Ik wist niet eens van het bestaan van de H609.
Waar zit ergens het grote prijsverschil tussen duurdere stereo hoofdtelefoons en deze Logitech?
Is dat louter geluidskwaliteit?
Wat je ook ziet is dat je over de H609 weinig info van op internet vindt, en precies moeilijker verkrijgbaar is in BE (hoewel ik wel degelijk winkels gevonden heb, maar bijvoorbeeld Coolblue heeft enkel de duurdere Logitech headsets in assortiment).
Ik wist niet eens van het bestaan van de H609.
Waar zit ergens het grote prijsverschil tussen duurdere stereo hoofdtelefoons en deze Logitech?
Is dat louter geluidskwaliteit?
Wat je ook ziet is dat je over de H609 weinig info van op internet vindt, en precies moeilijker verkrijgbaar is in BE (hoewel ik wel degelijk winkels gevonden heb, maar bijvoorbeeld Coolblue heeft enkel de duurdere Logitech headsets in assortiment).
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 79 keer
Ik heb er 2 van Plantronics:
- de voyager pro+ is ideaal voor onderweg (in de auto, bij klanten, op de werf, ...). Stukken beter dan de allerbeste carkit.
- de blackwire 720M is een superding voor op 't bureau. Kwaliteit is super en is in stereo.
Multipairing (pc+gsm) is geen probleem en je kan er muziek door beluisteren. Zit heel goed en je krijgt er normaalgezien een case bij.
- de voyager pro+ is ideaal voor onderweg (in de auto, bij klanten, op de werf, ...). Stukken beter dan de allerbeste carkit.
- de blackwire 720M is een superding voor op 't bureau. Kwaliteit is super en is in stereo.
Multipairing (pc+gsm) is geen probleem en je kan er muziek door beluisteren. Zit heel goed en je krijgt er normaalgezien een case bij.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Ikzelf heb een Bluetooth hoofdtelefoon, maar ik ben niet de persoon die echt veel geld aan audio wil spenderen.
Het is een Philips SHB9100, voor z'n geld zeer tevreden.
Het is een Philips SHB9100, voor z'n geld zeer tevreden.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Premium Member
Iedereen meer dan bedankt voor het posten van prijzen/aanraders/ervaringen! Ik apprecieer het ten zeerste.
Ik heb me vandaag uiteindelijk de H609 van Logitech gekocht. Iets moeilijker te verkrijgen in BE precies, maar na wat googlen toch op uitgekomen dat ik hem in de Media Markt kon kopen voor 33 EUR (daar probeerden ze hem mij eerst te verlappen voor 65 EUR, tot als ik de verkoper wees op de prijs die op de site van MM staat: 33 EUR).
Enigste Media Markt die hem binnenheeft is Wilrijk precies, dus maar tot daar gereden.
Leuke hoofdtelefoon: goed/goedkoop/pairt makkelijk (wel geen multipairing, maar dat was geen hot issue), geluidskwaliteit is meer dan voldoende voor mij!
Inklapbaar, helaas wel geen draagcase bijgeleverd.
Maar voor de prijs kon ik moeilijk richting headsets van +70 EUR gaan (dat zou meer dan het dubbele zijn van deze Logitech).
Ik heb me vandaag uiteindelijk de H609 van Logitech gekocht. Iets moeilijker te verkrijgen in BE precies, maar na wat googlen toch op uitgekomen dat ik hem in de Media Markt kon kopen voor 33 EUR (daar probeerden ze hem mij eerst te verlappen voor 65 EUR, tot als ik de verkoper wees op de prijs die op de site van MM staat: 33 EUR).
Enigste Media Markt die hem binnenheeft is Wilrijk precies, dus maar tot daar gereden.
Leuke hoofdtelefoon: goed/goedkoop/pairt makkelijk (wel geen multipairing, maar dat was geen hot issue), geluidskwaliteit is meer dan voldoende voor mij!
Inklapbaar, helaas wel geen draagcase bijgeleverd.
Maar voor de prijs kon ik moeilijk richting headsets van +70 EUR gaan (dat zou meer dan het dubbele zijn van deze Logitech).