Hi allen,
Binnenkort houden wij een openingsvent waarop onze medewerkers worden uitgenodigd (500+man). Deelnemers komen langs voor "een hapje en een drankje".
Omdat ons bedrijfsrestaurant te klein is moeten we werken in shifts.
Ik zoek een online systeem (bij voorkeur lokaal gehosted) waar iemand die wil komen op dat event een uur kan selecteren en eventueel een tafel (als ze bij collega's willen zitten), en daarop inschrijven
Iemand een suggestie???
Openingsevent: reservatiesysteem gezocht
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Daarin heb je wel de verschillende uren (al kan je er meerdere kiezen)... maar het concept van tafels ontbreekt.
Ik heb ook geen idee of Doodle voor dergelijke aantallen nog praktisch is... en als mensen gaan stemmen zonder registratie wordt het allemaal complex als ze dan van uur willen veranderen omdat iemand anders ook een ander uur heeft.
Ik heb ook geen idee of Doodle voor dergelijke aantallen nog praktisch is... en als mensen gaan stemmen zonder registratie wordt het allemaal complex als ze dan van uur willen veranderen omdat iemand anders ook een ander uur heeft.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Een kleine basic webpagina waar men kan registreren met 2 vinkjes aan te duiden? Afhankelijk van wat het bedrijf doet is er vaak wel iemand in dienst die iets dergelijks in elkaar kan steken.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 33 keer
Vooraleer dit de verkeerde richting uitgaat, even een belangrijke aanvulling die ik in de initiele post vergeten ben:
Er moet online een vorm van toegangsticket kunnen gegenereerd worden...
Er moet online een vorm van toegangsticket kunnen gegenereerd worden...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Zelf schrijven... voor iemand met wat PHP en MySQL kennis is dit kinderspel.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 79 keer
valt toch meee als je de pro versie neemt. Dan heb je geen kost per reservering: 150 + 60 euro = 210 euro voor de eerste maand voor een kant en klaar systeem.
Als je zelf iets gaat schrijven zal je dat in werkuren misschien evenveel kosten.
Als je zelf iets gaat schrijven zal je dat in werkuren misschien evenveel kosten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Alleen ervaring als gebruiker https://www.eventbrite.com/
Lees wel de privacyvoorwaarden. Lijkt op het eerste zicht gratis en genereert een pdf met bar- en QR code.
Lees wel de privacyvoorwaarden. Lijkt op het eerste zicht gratis en genereert een pdf met bar- en QR code.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com