ik werk in een congrecentum en voor de meeste klanten volstaat onze belgacom vdsl2 lijn .
vandaag kreeg ik echter deze vraag
"The school needs a minimum of a symmetric 100 Mbit/s (both upload and download), with preferably 1 Gbit/s (as we will have 60 students running remotely to servers located at CERN). "
Hoe kan ik dit aanbieden ???
mvg
Helmut
Hoe dit aan te bieden 100mbit/s up - down
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
- Bedankt: 62 keer
Internet: edpnet internet vdsl
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 121 keer
- Bedankt: 72 keer
- Contacteer:
Belnet?
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 25 keer
Dit vraag ik me ook af , het gebouw staat dan ook niet direct aan straat , en zie niet direct dat ze de verharding buiten gaan openbreken.Tomsworld schreef:Aangezien ik school en cern zie lijkt me belnet de meest aangewezen oplossing, alleen vraag ik me af op het überhaupt realiseerbaar voor zo'n korte tijd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Destiny kan tot 100Mb opleveren over gebundelde koperparen, dat hebben ze bij ons nog gedaan. Afhankelijk natuurlijk van hoe ver je van de lex zit etc.
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Premium Member
Ga denk ik tegen de potentiele klant zeggen dat ze zelf moeten kijken voor oplossing.
We verhuren zalen e.d maar zo speciefieke vragen krijgen we normaal nooit
Destiny komt binnenkort voor een andere klant , zal die gegevens aan de klant geven
We verhuren zalen e.d maar zo speciefieke vragen krijgen we normaal nooit
Destiny komt binnenkort voor een andere klant , zal die gegevens aan de klant geven
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik begrijp trouwens het verband niet tussen een congres centrum en een school ?
Trouwens 60 gebruikers die remote op servers werken... daar heb je heus geen 100 Mbits lijn voor nodig !
Trouwens 60 gebruikers die remote op servers werken... daar heb je heus geen 100 Mbits lijn voor nodig !
-
- Premium Member
Een school of unief kan in een congrescentrum zalen huren , we liggen aan de kust en hebben ook hotelkamers , dus het stukje teambuilding en ontspanning komen er ook bijr2504 schreef:Ik begrijp trouwens het verband niet tussen een congres centrum en een school ?
Dit is de eis die gesteld wordt , wie ben ik om dit in vraag te stellen , weet niet wat die mensen allemaal op die lijnen doen , maar als ik CERN lees vermoed ik toch dat het wat meer ga zijn dan de standaard documentjesr2504 schreef: Trouwens 60 gebruikers die remote op servers werken... daar heb je heus geen 100 Mbits lijn voor nodig !
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Dan spreek je dus over echt korte termijn dat je dit moet aanbieden... ik betwijfel of er dan ook maar iemand zal zijn die zoiets kan aanbieden. Niemand gaat namelijk de investering hiervoor willen doen en een provider gaat je dat ook niet willen voorzien voor louter enkele weken veronderstel ik (en ik denk niet dat jij er een gans jaar voor wil betalen).helmuteke schreef:Een school of unief kan in een congrescentrum zalen huren , we liggen aan de kust en hebben ook hotelkamers , dus het stukje teambuilding en ontspanning komen er ook bij
Men kan al veel eisen... veel gelukt zou ik zeggen.helmuteke schreef:Dit is de eis die gesteld wordt , wie ben ik om dit in vraag te stellen
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Ik ben het met r2504 eens, veel te korte termijn om daar nog rekening mee te houden.
Daarnaast, je vermeld zelf dat 'een stukje teambuilding en ontspanning' er ook bij komt, ik ben benieuwd wat er van die 100Mbit voor 'servers remotely at CERN' en 'servers remotely at Facebook' worden gebruikt![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Daarnaast, je vermeld zelf dat 'een stukje teambuilding en ontspanning' er ook bij komt, ik ben benieuwd wat er van die 100Mbit voor 'servers remotely at CERN' en 'servers remotely at Facebook' worden gebruikt
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Premium Member
Is idd zo , als ik soms in ons auditorium sta en zie wa de meeste aan het uitspooken zijn als er een voordracht is . . . maar zoals ik al zei , het is de klant die vraagt en niet aan mij om over dit te oordelenPetervanakelyen schreef: Daarnaast, je vermeld zelf dat 'een stukje teambuilding en ontspanning' er ook bij komt, ik ben benieuwd wat er van die 100Mbit voor 'servers remotely at CERN' en 'servers remotely at Facebook' worden gebruikt