Gisteren voor mijn moeder via haar werkgever EPP korting geactiveerd, vroeger was dat blijkbaar beperkt qua producten en totaal niet interessant tov de packs.
Nu zijn er aanpassingen geweest 10% op de pack prijs zonder gsm, 5 euro korting per gsm abonnement blijft, dat gaat toch direct over een aantal euro's.
- internet zonder pack : 10 %
- packs : 10 %
- gsm zonder pack : variabele korting
Packs met start lijken uitgesloten.
http://www.belgacom.be/EPP/gallery/cont ... ure_nl.pdf
http://www.belgacom.be/EPP/gallery/cont ... ile_nl.pdf
Kortingen blijven continue doorlopen, en het is compatibel met de nieuwe klant promoties.
Aanvragen kan via www.belgacom.be/epp je hebt wel een code nodig van je werkgever.
Maar als ik zou eens google zie ik dat zelfs vrij grote instellingen meedoen, Fedplus, vlaamse gemeenschap, onderwijs, veel grote bedrijven etc.
Ikzelf kom niet in aanmerking maar misschien zijn er hier mensen waar dat wel het geval is.
Belgacom EPP korting ( 10 % op packs, internet, gsm, ... )
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Via m'n werkgever heb ik enkel een simpel Gsm abonnement van 1 uur gratis bellen via Proximus.
Sms = betalend
Geen mobile internet...
Ik zou eens moeten gaan informeren of er niks meer inzit
Sms = betalend
Geen mobile internet...
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 25 keer
hmmm ik heb dat al 2 jaar of zo (werk voor nmbs). De 5EU korting voor gsm abbo die u aangeeft krijgt u trouwens altijd bij belgacom (dus iedereen heeft da) als je het combineert in een pack
- Zorba
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 57 keer
Heb recent pack Internet Maxi en TV besteld via mijn werkgever. Leuke is dat je ook kan genieten van de promo's die op dat moment actief zijn (bv in maart decoder 6 maanden gratis en x euro korting voor x maanden).
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 82 keer
Enkel de "online korting" van 5€ per maand (enkel de eerste 6 maanden) krijg je niet toegekend bij epp (hoewel ook dit online gebeurd in feite)
De eerste 6 maanden doe je er dus gemiddeld niet echt profijt mee via epp tov gewoon, nadien natuurlijk wel!
De eerste 6 maanden doe je er dus gemiddeld niet echt profijt mee via epp tov gewoon, nadien natuurlijk wel!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 62 keer
Betaal je hier niet zo'n waanzinnig voordeel alle aard op van 12,5 euro + RSZ bijdrage? Zo ja, is het misschien meer de moeite om dat gewoon te laten en op eigen naam een abonnement te nemen. Voor ±15 euro kan je aan abo krijgen met héél wat meer dan 1u bellen he (plus het geld gaat niet integraal naar de staat).lacer schreef:Via m'n werkgever heb ik enkel een simpel Gsm abonnement van 1 uur gratis bellen via Proximus.
Sms = betalend
Geen mobile internet...
- lacer
- Elite Poster
Het abonnement waarover ik het had kost mij niks, hiervoor kan ik 1 uur gratis bellen naar alle netwerken.
Moet ik een ander abonnement nemen als ik met mijn belgedrag toekom ?
Moet ik een ander abonnement nemen als ik met mijn belgedrag toekom ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 62 keer
Jij moet niets . Het was maar een vriendelijk bedoelde suggestie rekening houdende met de VAA die velen moeten betalen op een abonnement van het werk. Het "gratis" gsm abonnement kost dankzij Di Rupo voor velen wel degelijk geld en is helemaal niet meer gratis. Als het je niets kost des te beter.
Ik ga binnenkort een Belgacom-aansluiting aanvragen voor een nieuw adres en heb een Lerarenkaart, dus normaal gezien zou ik die EPP korting ook moeten kunnen gebruiken. Aan de mensen die ervaring hebben met het EPP-programma:
1. verloopt de aanvraag/aankoop even vlot als bij een "gewone" aanvraag/aankoop ?
2. moet je dan elk jaar opnieuw bewijzen dat je nog recht hebt op de EPP-korting ?
3. en als je van werkgever verandert, behoud je dan gewoon je abonnement (maar dan zonder de korting) ?
In theorie zouden de antwoorden moeten zijn:
1. ja
2. dat doet de werkgever
3. ja
... maar ik ben benieuwd naar de ervaringen in de praktijk ...
("In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there usually is." )
1. verloopt de aanvraag/aankoop even vlot als bij een "gewone" aanvraag/aankoop ?
2. moet je dan elk jaar opnieuw bewijzen dat je nog recht hebt op de EPP-korting ?
3. en als je van werkgever verandert, behoud je dan gewoon je abonnement (maar dan zonder de korting) ?
In theorie zouden de antwoorden moeten zijn:
1. ja
2. dat doet de werkgever
3. ja
... maar ik ben benieuwd naar de ervaringen in de praktijk ...
("In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there usually is." )
- lacer
- Elite Poster
Ik weet het powaq, maar ik had wat duidelijker moeten zijnpowaq schreef:Jij moet niets . Het was maar een vriendelijk bedoelde suggestie ...
EdpNet XL 99/35 Mbps
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
- Zorba
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 57 keer
De aanvraag ging bij mij zeer vlot. Online via de EPP website de aanvraag gedaan, werd meteen opgebeld door een medewerker van Belgacom. Daarna bevestiging via e-mail en post gekregen.Hengelaar schreef:Ik ga binnenkort een Belgacom-aansluiting aanvragen voor een nieuw adres en heb een Lerarenkaart, dus normaal gezien zou ik die EPP korting ook moeten kunnen gebruiken. Aan de mensen die ervaring hebben met het EPP-programma:
Voor de rest kan ik je niet helpen vrees ik.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Activatie is inderdaad heel vlot. Je hoeft niet ieder jaar te recht op de korting te bewijzen hoor.
Wat er gebeurt als je van werkgever verandert, weet ik niet. In het slechtste geval behoudt je inderdaad je abonnement zonder de korting.
Door die EPP-korting heb ik nu een Comfort Internet + TV aan 38,06 EUR/maand, dus goedkoper dan Scarlet en Snow Ik heb zelf de decoder via 2dehands.be gekocht en heb nog een lanceringskorting van 2,50 EUR/maand.
Wat er gebeurt als je van werkgever verandert, weet ik niet. In het slechtste geval behoudt je inderdaad je abonnement zonder de korting.
Door die EPP-korting heb ik nu een Comfort Internet + TV aan 38,06 EUR/maand, dus goedkoper dan Scarlet en Snow Ik heb zelf de decoder via 2dehands.be gekocht en heb nog een lanceringskorting van 2,50 EUR/maand.
- tommekentom
- Premium Member
- Twitter: MisterTommie
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
In theorie blijft je abonnement gewoon doorlopen met de EPP-korting.johcla schreef:Wat er gebeurt als je van werkgever verandert, weet ik niet.
Nu werk ik wel niet meer voor klantendienst Belgacom dus ik heb er geen zicht meer op of dit in de toekomst nog verandert.
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 25 keer
Hier tv, telefoon en internet comfort voor 44eu dus reuze voordeligjohcla schreef:Activatie is inderdaad heel vlot. Je hoeft niet ieder jaar te recht op de korting te bewijzen hoor.
[ Post made via mobile device ]
- testertje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
Ik heb mijn premium punten nog omdat ik al premium punten had. Mijn collega had zich niet ingeschreven en kan nu ook geen lid meer worden vd premium club.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
Victory Not Vengeance
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 12 keer
Eigen ervaring en die van collega's: wie lid was van premium club verliest dit voordeel niet, wie contract afsluit met EPP-korting kan nog alijd premium club activeren.
Edpnet (90/30) - Mobile Vikings - Netflix - Amazon Prime Video - Streamz