Verbinding ADSL Scarlet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
kevervw
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 sep 2004, 11:33
Contacteer:

Voorbije week had ik veel moeilijkheden om verbinding te maken, gedurende de dag , met mijn provider SCARLET. Na tien uur 's avonds was het altijd wel in orde. Hebben nog meerdere SCARLET gebruikers dit probleem gekend?
bobke

Heb hier de laatste maanden, praktisch geen problemen gehad met mijn Scarletverbinding. (Omgeving Antwerpen-linkeroever).
Mooie upload en downloadsnelheden! Soms een inbelprobleempje, maar meestal opgelost na een kwartiertje.
Dus vorige week, alles prima hier. :-D
kevervw
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 sep 2004, 11:33
Contacteer:

Ja Bobke bedankt voor uw antwoord. Maar mijn inbelverbinding is regio Hasselt doch wel zone 013. Dat zou wel eens een verschil kunnen uitmaken.
Gast

Yeps

Hier ook zone 013 zelfde probs.
Soms gaat mail checken totaal niet, maar internetten geen prob. Soms ook andersom.
De buur heeft hetzelfde prob, dus ik denk dat het wel degeijk bij scarlet ligt
Gebruikersavatar
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:47
Locatie: Schoten (Antwerpen)
Bedankt: 2 keer

hier in zone 03 ook van da
veel disconnects en packetloss :-(
Gast

Ja Gast en Kemblin, dat er iets hapert bij Scarlet is nu toch wel duidelijk want ook vandaag nog hetzelfde probleem. In de voormiddag geen hinder maar in de namiddag steeds "Kan geen verbinding maken" tot 22 uur en dan weer geen problemen. Ik ga eens trachten met scarlet contact te krijgen via e-mail. Maar ja ik hoop dat ze zullen reageren, want op e-mails antwoorden doen ze ook al niet te graag. Liever telefonisch maar dan wordt ge weer aan het lijntje gehouden... lang duren als ge verstaat wat ik wil zeggen want dat brengt op. Bedankt voor uw reactie; kevervw
Gast

Support voor adsl is een zonaal nummer ... dus dat brengt niet op.

02/2752727

Als ge nog eens de slimme wilt uithangen, weet dan tenminste waarover ge spreekt
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”