CityLine -> telenet Basic Internet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
reinier
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 sep 2012, 10:41
Bedankt: 1 keer

Ben er eindelijk mee gekapt bij Dommel. Ze mogen dan wel interessant van prijs zijn, de kwaliteit is er niet naar.
Ik heb meer dan een jaar cityline. 24Mbit download/3 Mbit upload. Maar nooit haalde ik meer dan 10Mbit download.
(Ik woon in Centrum Gent, 2.5 km van hun centrale.) Geregeld kamp ik ook met connects die verbroken werden. Om te surfen is dat niet zo erg, maar als je soms teleworking doet kan dat vervelend zijn.

Ik zit al jaren bij dommel, maar het zijn niet die 2 ongemakken die me doen overstappen.
Het is hun service. Probeer je die te contacteren met één van deze ongemakken, en je hebt altijd ongelijk.
Ze hebben hun prijs in Januari niet onaardig verhoogd naar 35€ (+5€), en per vergissing had ik nog het oude bedrag betaald. (Het werd overschreven door het bedrag dat ik in mijn bankprogramma ingesteld had)
Tegen de tijd dat ik het doorhad en onmiddellijk betaald had, werd mijn internet afgesloten. Dus enkele dagen zonder internet gezeten. Daar kan ik nog inkomen het zijn nu eenmaal automatische procedures.
Maar ik was serieus op mijn tenen getrapt toen ze contacteerde met het gegeven dat ik de automatische aanrekening van 5€ niet correct en zeker veel te hoog vond. Eerlijk, hoeveel winstmarge zouden ze op zo'n verbreking/'reactivatie' maken. 90%? Hoeveel personen zouden daar werk aan hebben? (kom niet af met ontwikkelkosten hiervoor hé, dat moet allang afbetaald zijn)

Ik zit al jaren bij Dommel. Het moet daarbij toch bewezen zijn dat ik correct betaal. Maar nee, voor hun kop laten ze dit niet vallen.
Dan denk ik, laat ze maar moeite doen om nieuwe klanten te vinden, als ze geen moeite doen voor hun oude, zal het dweilen met de kraan open zijn.

Ik zit nu enkele dagen met het goedkoopst mogelijke internet bij Telenet. 't is 9€ goedkoper(26€) (pas op, geen telefoon itt bij Dommel, maar heb ik niet nodig)

De snelheid is niet minder dan 28Mbit!!! Dit is tenminste zoals beloofd op hun site.
jos123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1348
Lid geworden op: 07 mar 2013, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 62 keer

CityLine bij Dommel is adsl2 en haal je dus nooit de volledige snelheid.

Maar tegenwoordig kan je snelle internet hebben voor goede prijzen en combineer je telefonie met VoIP.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Internet: edpnet internet vdsl
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”