De welkomstgeschenken (of prullen?) van Test-Aankoop

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Flippi
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 64 keer

Ivo Mechels wordt Officier in de Kroonorde las ik deze week nog.
Nu vind ik dat wel een zeer capabel persoon en Test-Aankoop een zeer professioneel consumentenblad, maar toch krijg ik daar altijd een dubbel gevoel bij.

Hoe is het mogelijk dat zo'n gerespecteerd blad zichzelf aanprijst met welkomstgeschenken die het in zijn eigen blad gegarandeerd zelf de grond zou inboren wegens te gebrekkige kwaliteit.
Heb dat nooit begrepen. :think:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Zo gerespecteerd zou ik bepaalde praktijken van TA nu toch ook niet echt durven noemen.
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Als die mannen ergens een standpunt verkondigen kan je het beter met een korreltje zout nemen en zelf wat onderzoek gaan doen hoe de zaken écht in mekaar zitten. De testmethodes van die organisatie zijn gewoon belachelijk.
Afbeelding
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Hmmzzzz... af en toe staat daar wel eens een artikel in waar ik meer van afweet dan TA zelf en dan denk ik altijd wat voor een zever schrijven ze nu weer.
Ik veronderstel dus dat dit met onderwerpen waar ik niks vanaf weet ook zo zal zijn.
wimpie3
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 53 keer

Idem. Al veel onzin gelezen in Test Aankoop, en die "geschenken" vond ik ook altijd al een beetje vloeken in de kerk.

Dit gezegd zijnde, wat ik soms in de kranten lees is nog veel erger... desinformatie, verkeerde voorstellingen, foute conclusies, de bal compleet misslagen, berichten overnemen zonder controle, ... dan vind ik dat ze bij Test Aankoop tenminste nog wat moeite doen ;-)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

wimpie3 schreef:Dit gezegd zijnde, wat ik soms in de kranten lees is nog veel erger...
Inderdaad... daarom trouwens m'n posting over het gevaar van nep hotspots.
Flippi
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 64 keer

Ik denk dat de tests en de erbij horende artikels op zo'n manier geschreven worden dat ze wel voor iedereen te kauwen zijn. Het is nu eenmaal geen vaktijdschrift, maar 't moet voor iedereen leesbaar blijven...
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 88 keer

De publicaties zijn wel minstens redelijk te noemen, maar hun marketing technieken hebben meer weg van een of andere dubieuze boekenclub.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”