ik heb een lumia 925 was vorige week plots uitgevalen. Ups heeft het toestel komen ophalen en vandaag terug gebracht.
Aleen bij hoogste dataverbinding staat geen 4g verbinding bij.
Ik meen mij te herrineren dat er bij het proeflab telenet iemand zat die geen 4g kon ontvangen.
Dat iemand van telenet een link heeft gegeven om belgische software te downloaden en dan kon hij 4g ontvangen.
Nu zie ik dat mijn 925 in duitsland hersteld is en dat ik nu met hetzelfde probleem.
Is hier iemand die een link heeft ?
problemen lumia925
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Starter
Even alle updates dowloaden zowel firmware als bij de store, nadien toestel herstarten. Anders de apn settings opnieuw instellen dan zou je trg 4G moeten hebben.
Sent from my Nokia Lumia 1520 using Tapatalk
Sent from my Nokia Lumia 1520 using Tapatalk
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
nope was de laatste nieuwe firmware, maar ondertussen gevonden en als je mij vraagt een grote bug.
Als je een 4g toestel in gebruik neemt en je synchroniseerd met een niet 4g toestel die op je pc staat ben je uw 4g kwijt.
dus je koopt een 925 en je hebt 4 g,je hangt em aan pc en je zet alles over van bvb je oude 800 of 900 ben je u 4g kwijt en kan je niet meer selecteren.
Je hangt em terug aan pc en je zet alles over van een oude 820 of 920 ja hoor je hebt u 4g terug.
Als je een 4g toestel in gebruik neemt en je synchroniseerd met een niet 4g toestel die op je pc staat ben je uw 4g kwijt.
dus je koopt een 925 en je hebt 4 g,je hangt em aan pc en je zet alles over van bvb je oude 800 of 900 ben je u 4g kwijt en kan je niet meer selecteren.
Je hangt em terug aan pc en je zet alles over van een oude 820 of 920 ja hoor je hebt u 4g terug.
iphone 8+ : prox MUP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Heb ik nochtans 0,0 problemen mee gehad bij mijn overschakeling van mijn Lumia 900 naar mijn 920 o.O nochtans een 3G toestel naar 4G.
Dacht ook meteen dat het aan APN kon liggen, zo heeft mijn vriendin al 3 APN settings voor Mobistar voor haar MMS wou werken (1 automatisch via simkaart, 1 zelf gemaakt volgens site en jermaakt in winkel en 1 gepushed door Mobistar na een paar maanden bij hen een ticket te hebben). Ik neem aan dat de 4G toggle daar ook ergens zal geregeld worden (a la carrier file bij Apple).
Anyway, goed dat het is opgelost blijkbaar (eventueel via feedback in het settings menu reporten als het een bug is)
Sent from my Surface with Windows RT using Tapatalk
Dacht ook meteen dat het aan APN kon liggen, zo heeft mijn vriendin al 3 APN settings voor Mobistar voor haar MMS wou werken (1 automatisch via simkaart, 1 zelf gemaakt volgens site en jermaakt in winkel en 1 gepushed door Mobistar na een paar maanden bij hen een ticket te hebben). Ik neem aan dat de 4G toggle daar ook ergens zal geregeld worden (a la carrier file bij Apple).
Anyway, goed dat het is opgelost blijkbaar (eventueel via feedback in het settings menu reporten als het een bug is)
Sent from my Surface with Windows RT using Tapatalk