Maar klopt het dat je met zo een simkaaart dan weer niets bent in het buitenland?krisken schreef:Als je MV enkel en alleen gebruikt om te surfen, neem dan een data simkaart.
Die kost je 12 euro, kan je 2GB voor surfen en kan je niet mee bellen of smsen
Geld van belkrediet naar bank/paypal
-
- Elite Poster
- Berichten: 1892
- Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
- Locatie: Nossegem
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
Bij unibet is 3% fee op paysafecard. Ik heb gezien dat het bij bwin gratis is? Maar ik kan niks terugvinden of uitbetalingen ook gratis zijn. Nogal rommelige site.
Waar storten jullie ze op? Unibet werkt, maar t'is telkens 3% afgeven
Waar storten jullie ze op? Unibet werkt, maar t'is telkens 3% afgeven
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Thoorn: Werkt dit bij jullie: automatische nr herkenning werkt hier niet (met een script dan 100 keer bellen bvb)?
Opwaarderen via nummerherkenning
Hiermee hoef je bij de betaallijn van € 2,00 per gesprek geen pincode meer in te voeren. De betaallijn zal nog steeds om een pincode vragen, echter kun je dit dan negeren. Als je je telefoonnummer hier toevoegt, kan je bij de betaallijn van € 2,00 per gesprek gelijk nadat je "Welkom bij..." hebt gehoord, weer ophangen, en wordt je tegoed alsnog bijgewerkt. Zo kost het cashen aanzienlijk minder tijd!
Het is mogelijk om meerdere telefoonnummers per account toe te voegen. Je hoeft je telefoonnummer alleen toe te voegen als je gebruik wilt maken van de hierboven aangegeven mogelijkheden. Als je het prima vind om tijdens het bellen een pincode in te vullen, hoeft je telefoonnummer hier niet toegevoegd worden. In dat geval dient namelijk de pincode als identificatiemiddel voor je account.
Jouw telefoonnummers:
Opwaarderen via nummerherkenning
Hiermee hoef je bij de betaallijn van € 2,00 per gesprek geen pincode meer in te voeren. De betaallijn zal nog steeds om een pincode vragen, echter kun je dit dan negeren. Als je je telefoonnummer hier toevoegt, kan je bij de betaallijn van € 2,00 per gesprek gelijk nadat je "Welkom bij..." hebt gehoord, weer ophangen, en wordt je tegoed alsnog bijgewerkt. Zo kost het cashen aanzienlijk minder tijd!
Het is mogelijk om meerdere telefoonnummers per account toe te voegen. Je hoeft je telefoonnummer alleen toe te voegen als je gebruik wilt maken van de hierboven aangegeven mogelijkheden. Als je het prima vind om tijdens het bellen een pincode in te vullen, hoeft je telefoonnummer hier niet toegevoegd worden. In dat geval dient namelijk de pincode als identificatiemiddel voor je account.
Jouw telefoonnummers:
Graag wil ik nog even mijn bevindingen neerschrijven:
Wij hebben een familielid dat 277EUR (!) heeft geaccumuleerd op zijn (toen) Pay & Go kaart. Het bedrag is zo hoog doordat het ging met een automatische maandelijkse herlaadbeurt.
We hebben dit stopgezet en een abonnement aangegaan dat enkel een betaling verijst als er werkelijk mee gebeld wordt.
Nu, om dat resterende bedrag er van te halen heb ik besloten om dit te doen via beltegoed.nl. Zo kon ik paysafecard codes bestellen die ik eventueel nog kon gebruiken, of op een of andere manier omzetten in 'echt' geld.
Dit is dan ook gelukt, maar er is een probleem:
Ik heb 1x10EUR en 2x25EUR codes besteld (en gekregen) waar ik normaal 1x15,23EUR + 2x36,98EUR = 89,19EUR zou voor betalen. Tijdens de 'bel sessies' voor de 25 EUR codes werd mijn lijn verbroken (een keer per 25 euro, blijkbaar normaal volgens proximus: http://support.nl.belgacom.be/app/answe ... 0,-enz.%3F).
De beltegoed website verzocht mij een resterend bedrag van ~11EUR te betalen, maar ik kon niet zien hoeveel al betaald was. Bij herbetaling bleek de teller plots op 17EUR (nog te betalen) te staan.
Op zich allemaal geen probleem, maar mijn account/online factuur spreekt nu van een totaal bedrag van ~113EUR, wat heel wat hoger is dan 89,19EUR.
Tot nu toe heeft beltegoed.nl mij de logs van mijn betaling niet gegeven, zij zeggen alleen dat ik mijn provider moet contacteren over mogelijke extra kosten.
Maar naar wat ik heb gelezen (zie ook bovenstaande link) is de kost maximaal 2EUR per minuut wat mij dus doet denken dat ik dus teveel minuten gebeld zou hebben.
Hebben jullie dit al meegemaakt? Daarnaast werd mij tijdens het bellen gezegd dat mijn maandlimiet bereikt was en ik pas volgende maand opnieuw kan bellen naar een betaal lijn...
Wij hebben een familielid dat 277EUR (!) heeft geaccumuleerd op zijn (toen) Pay & Go kaart. Het bedrag is zo hoog doordat het ging met een automatische maandelijkse herlaadbeurt.
We hebben dit stopgezet en een abonnement aangegaan dat enkel een betaling verijst als er werkelijk mee gebeld wordt.
Nu, om dat resterende bedrag er van te halen heb ik besloten om dit te doen via beltegoed.nl. Zo kon ik paysafecard codes bestellen die ik eventueel nog kon gebruiken, of op een of andere manier omzetten in 'echt' geld.
Dit is dan ook gelukt, maar er is een probleem:
Ik heb 1x10EUR en 2x25EUR codes besteld (en gekregen) waar ik normaal 1x15,23EUR + 2x36,98EUR = 89,19EUR zou voor betalen. Tijdens de 'bel sessies' voor de 25 EUR codes werd mijn lijn verbroken (een keer per 25 euro, blijkbaar normaal volgens proximus: http://support.nl.belgacom.be/app/answe ... 0,-enz.%3F).
De beltegoed website verzocht mij een resterend bedrag van ~11EUR te betalen, maar ik kon niet zien hoeveel al betaald was. Bij herbetaling bleek de teller plots op 17EUR (nog te betalen) te staan.
Op zich allemaal geen probleem, maar mijn account/online factuur spreekt nu van een totaal bedrag van ~113EUR, wat heel wat hoger is dan 89,19EUR.
Tot nu toe heeft beltegoed.nl mij de logs van mijn betaling niet gegeven, zij zeggen alleen dat ik mijn provider moet contacteren over mogelijke extra kosten.
Maar naar wat ik heb gelezen (zie ook bovenstaande link) is de kost maximaal 2EUR per minuut wat mij dus doet denken dat ik dus teveel minuten gebeld zou hebben.
Hebben jullie dit al meegemaakt? Daarnaast werd mij tijdens het bellen gezegd dat mijn maandlimiet bereikt was en ik pas volgende maand opnieuw kan bellen naar een betaal lijn...
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
je betaalt ook een transactiekost bovenop de 2 EUR.!! dit staat toch duidelijk vermeld wanneer je iets kiest? ik kies wel pay@go cards van 25 EUR, wat mij 36,25 euro of zoiets aan belwaarde kost.
sent from my xperia z, using tapatalk 4
sent from my xperia z, using tapatalk 4
Proximus zegt van niet: 2EUR max per min.satsurfer schreef:je betaalt ook een transactiekost bovenop de 2 EUR.!! dit staat toch duidelijk vermeld wanneer je iets kiest? ik kies wel pay@go cards van 25 EUR, wat mij 36,25 euro of zoiets aan belwaarde kost.
sent from my xperia z, using tapatalk 4
stel: ik wil een 25EUR paysafecard = ~36EUR = 18 min bellen aan 2EUR per min. Dit klopt want het bel scherm spreekt van 18min.
Mij lijkt dit te kloppen, maar dat verklaard mijn extra kost niet. (wel die 36-25 = 11EUR transactie kosten)
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Ik lees nu net je post volledig op mijn desktop. Vreemd dat er meer afgegaan is. Normaal gaat alles automatisch, goed is altijd toch dat je uw beginpunt van uw belkrediet, en eindpunt vastlegt.
Ook uw codes om in te bellen altijd opschrijven en datum en uur.
Meer kan ik niet zeggen, buiten 'vreemd'
Ook uw codes om in te bellen altijd opschrijven en datum en uur.
Meer kan ik niet zeggen, buiten 'vreemd'
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Met andere woorden: beltegoed is alweer fors duurder geworden voor paysafecards!
Aangezien ik dit topic graag gevolgd heb, een nieuwtje na gebeld te hebben met de pingping helpdesk:
Vanaf 1 juli wordt mpay voor proximus herlaadkaarten gedeactiveerd. In dat kader heb ik dan dus duidelijk ook de sms van 4411 gekregen met oproep tot registratie.
Jammer maar helaas...
[ Post made via mobile device ]
Vanaf 1 juli wordt mpay voor proximus herlaadkaarten gedeactiveerd. In dat kader heb ik dan dus duidelijk ook de sms van 4411 gekregen met oproep tot registratie.
Jammer maar helaas...
[ Post made via mobile device ]
Daarvoor heb ik een sms gehad van 4411, dat een premium account nodig is vanaf 1 juli, ook voor proximusklanten. Ik heb me dan geregistreerd en sindsdien verloopt niets meer over mPay, maar ist een maandelijkse afrekening. eerste moet nog komen, maar denk niet dat ie via de belwaarde zal gaan.
Tis eigenlijk allemaal begonnen toen ik een cd wilde bestellen via carré.be. Lukt dit nog bij iemand van jullie? Ik krijg een foutboodschap bij Pingping betalen...
Voor mij heeft GC bijna geen toegevoegde waarde meer, tijd om terug naar MV te gaan...
Tis eigenlijk allemaal begonnen toen ik een cd wilde bestellen via carré.be. Lukt dit nog bij iemand van jullie? Ik krijg een foutboodschap bij Pingping betalen...
Voor mij heeft GC bijna geen toegevoegde waarde meer, tijd om terug naar MV te gaan...
Beste,
Vanaf 01/07 is het niet meer mogelijk om uw parkeergeld af te rekenen via uw payandgo krediet.
U dient zich in te schrijven als premium of pro klant om maandelijks een afschrift te krijgen ter vereffening van de parkeergelden.
Indien gewenst, kan u in de rubriek 'Facturatie en betalingen" uw kredietkaart ingeven. Toekomstige parkeergelden worden dan automatisch op die manier vereffend.
Tot uw dienst,
Met vriendelijke groeten,
Cordialement,
Cathy
Mobile-for Support
Tel: 078 05 4411
[email protected]
www.4411.be
[ Post made via mobile device ]
Vanaf 01/07 is het niet meer mogelijk om uw parkeergeld af te rekenen via uw payandgo krediet.
U dient zich in te schrijven als premium of pro klant om maandelijks een afschrift te krijgen ter vereffening van de parkeergelden.
Indien gewenst, kan u in de rubriek 'Facturatie en betalingen" uw kredietkaart ingeven. Toekomstige parkeergelden worden dan automatisch op die manier vereffend.
Tot uw dienst,
Met vriendelijke groeten,
Cordialement,
Cathy
Mobile-for Support
Tel: 078 05 4411
[email protected]
www.4411.be
[ Post made via mobile device ]
- bollewolle
- Elite Poster
- Berichten: 891
- Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
- Twitter: bollewolle
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
- Bedankt: 89 keer
Toch niet voor De Lijn mag ik hopen? Want dat zou de domste move ooit zijn. Voor parkeren tot daar toe, maar die mogelijkheid van De Lijn is in heel Vlaanderen bruikbaar, daar moet toch veel reactie op komenMClaeys schreef:Dus vanaf 1 juli geen betalingen meer via sms met Proximus zoals parkeren? zucht
- bollewolle
- Elite Poster
- Berichten: 891
- Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
- Twitter: bollewolle
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
- Bedankt: 89 keer
Nochtans als je naar pingping.be naar de historiek gaat kijken staat er exact dezelfde mpay vermelding bij 4411 als bij 4884. Mijn vraag kwam er omdat hierboven het over het verdwijnen van sms betalen ging.
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Premium Member
- Berichten: 524
- Lid geworden op: 03 aug 2010, 14:43
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 82 keer
Sms parkeren was de enige overgebleven reden voor mij op generation connect te blijven
(hoog dataverbruik + zeer weinig bellen => om 31 dagen herladen en krediet voor andere zaken gebruiken)
Mijn mobile vikings simkaart werd aangevraagd van het moment duidelijk werd dat ze sms parkeren eruit halen.
Waarom ze dat doen?
- Allicht om mensen naar abbonnementen te pushen
- Omdat geen enkele andere prepaid kaart sms parkeren ondersteund (zelf geen enkele andere operator)
- Omdat er toch al een enorme wildgroei is van verschillende parkeerdiensten (spijtig genoeg) elk met aparte factuur.
- Omdat prepaid concurrentie relatief hard is en ze nu die gratis minuten/sms/surfen weggeven en het herlaad geld toch deels moeten afstaan aan dit soort diensten.
jammer trouwens , de nieuwe parkeersystemen zijn 1 grote flop geworden:
-4411 is als ik mij niet vergis nog steeds enkel af te rekenen rechtstreeks via belgacom/proximus (en binnekort dus nog enkel bij de abbo's)
-buiten 4411 zijn er intussen al een drietal andere aanbieders die zelf enkel via registratie/factuur werken voor alle telco's. Parkeer je in heel belgie een beetje dan krijg je maandelijks 3-4 facturen in de bus......te belachelijk voor woorden.
(hoog dataverbruik + zeer weinig bellen => om 31 dagen herladen en krediet voor andere zaken gebruiken)
Mijn mobile vikings simkaart werd aangevraagd van het moment duidelijk werd dat ze sms parkeren eruit halen.
Waarom ze dat doen?
- Allicht om mensen naar abbonnementen te pushen
- Omdat geen enkele andere prepaid kaart sms parkeren ondersteund (zelf geen enkele andere operator)
- Omdat er toch al een enorme wildgroei is van verschillende parkeerdiensten (spijtig genoeg) elk met aparte factuur.
- Omdat prepaid concurrentie relatief hard is en ze nu die gratis minuten/sms/surfen weggeven en het herlaad geld toch deels moeten afstaan aan dit soort diensten.
jammer trouwens , de nieuwe parkeersystemen zijn 1 grote flop geworden:
-4411 is als ik mij niet vergis nog steeds enkel af te rekenen rechtstreeks via belgacom/proximus (en binnekort dus nog enkel bij de abbo's)
-buiten 4411 zijn er intussen al een drietal andere aanbieders die zelf enkel via registratie/factuur werken voor alle telco's. Parkeer je in heel belgie een beetje dan krijg je maandelijks 3-4 facturen in de bus......te belachelijk voor woorden.
-
- Member
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 14 jan 2008, 22:08
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 4 keer
Op http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 11#p556033 loopt een gelijkaardige tread.
Begrijp ik het juist dat:
- mpay voor proximus prepaid totaal niet meer werkt sinds 1/7 ?
- mpay nog wel werkt voor Proximus abonnementen --> worden aankopen dan als extra op je factuur vermeld?
En dan Pingping
Stel ik schakel over naar MV
Kan ik dan met mijn belkrediet bij MV via Pingping (waar vooraf geld is opgezet) een ticket kopen bij de Lijn ?
Begrijp ik het juist dat:
- mpay voor proximus prepaid totaal niet meer werkt sinds 1/7 ?
- mpay nog wel werkt voor Proximus abonnementen --> worden aankopen dan als extra op je factuur vermeld?
En dan Pingping
Stel ik schakel over naar MV
Kan ik dan met mijn belkrediet bij MV via Pingping (waar vooraf geld is opgezet) een ticket kopen bij de Lijn ?
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Het is gewoon een enorme gemiste kans dat parkeerautomaten niet allemaal met hetzelfde systeem werken. Hier moet echt dringend een standaard voor uitgewerkt worden.
In Brussel bijvoorbeeld heb je wel drie of vier verschillende betaalsystemen afhankelijk van de gemeente waarin je parkeert. Gewoon te belachelijk voor woorden.
In Brussel bijvoorbeeld heb je wel drie of vier verschillende betaalsystemen afhankelijk van de gemeente waarin je parkeert. Gewoon te belachelijk voor woorden.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Je kan je toch registreren en betalen via een factuur.lirec schreef:-4411 is als ik mij niet vergis nog steeds enkel af te rekenen rechtstreeks via belgacom/proximus (en binnekort dus nog enkel bij de abbo's)
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Klopt, dat deed ik op mijn vorige werk. Laatst een aanmaning gehad omdat ze het laatste factuurke niet betaald hadden. In sint-niklaas hebben ze geen sms-parkeren, maar als ze het invoeren en het kan niet meer via belkrediet dan pas ik wel (of Proximus moet het op men autoreload factuur bijrekenen, daar kan ik ook mee leven).
Sent from my Lumia 920 using Tapatalk
Sent from my Lumia 920 using Tapatalk
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Ik heb bij mijn schoonma betaallijn.be geprobeerd/aangeleerd en dat werkt vrij gemakkelijk.
Lees hier nu dat je met beltegoed.nl typisch nog wat meer value krijgt. Alleen, op die site vind ik helemaal niet terug hoeveel dat dan ook oplevert. Heb al wat rondgekeken, en als ik het goed begrijp koop je eigenlijk gewoon prepaid kaartjes van om het even wat (belwaarde, spotify, ukash, enz...) maar ipv ze met betaalkaart o.i.d. te betalen, betaal je ze met je belkrediet. Klopt dit ? Bij betaalmethoden zie ik inderdaad ook 'telefoon' staan wat met 09xx nummers werkt.
Wat ik echter niet terugvind, is wat de kosten hiervan zijn. Bvb, het kost je €25.50 voor een UKash kaart/code van €25, maar hoeveel betaal je dan effectief aan belwaarde als je de telefoon-betaalmethode gebruikt.
Lees hier nu dat je met beltegoed.nl typisch nog wat meer value krijgt. Alleen, op die site vind ik helemaal niet terug hoeveel dat dan ook oplevert. Heb al wat rondgekeken, en als ik het goed begrijp koop je eigenlijk gewoon prepaid kaartjes van om het even wat (belwaarde, spotify, ukash, enz...) maar ipv ze met betaalkaart o.i.d. te betalen, betaal je ze met je belkrediet. Klopt dit ? Bij betaalmethoden zie ik inderdaad ook 'telefoon' staan wat met 09xx nummers werkt.
Wat ik echter niet terugvind, is wat de kosten hiervan zijn. Bvb, het kost je €25.50 voor een UKash kaart/code van €25, maar hoeveel betaal je dan effectief aan belwaarde als je de telefoon-betaalmethode gebruikt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Inderdaad compleet overgekeken toen ik probeerde te (doen alsof ik ga) bestellen.. Zag dat ik mail adres moest ingeven en dacht dat je vanaf daar dus al geregistreerd moest zijn om verdere afrekening te zien...
@Redcap:
SMS-ticketjes betalen bij de lijn verloopt niet over pingping, dat blijft gewoon werken. (getest via MV)
Ik ben naar internet everywhere by Mobistar overgestapt, en moet zeggen dat ik vaak een betere netwerkdekking heb dan bij proximus. En 3gb voor 15 EUR, anytime.
Ondertussen ook 2 maand (!) na het sturen van mijn vraag aan pingping mbt betaling op de Carre website antwoord gekregen dat ik dit bij Carre moet navragen PingPing is dus duidelijk geen core business (meer) voor proximus...
SMS-ticketjes betalen bij de lijn verloopt niet over pingping, dat blijft gewoon werken. (getest via MV)
Ik ben naar internet everywhere by Mobistar overgestapt, en moet zeggen dat ik vaak een betere netwerkdekking heb dan bij proximus. En 3gb voor 15 EUR, anytime.
Ondertussen ook 2 maand (!) na het sturen van mijn vraag aan pingping mbt betaling op de Carre website antwoord gekregen dat ik dit bij Carre moet navragen PingPing is dus duidelijk geen core business (meer) voor proximus...
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
http://www.zdnet.be/article/158785/beta ... usfactuur/
http://www.belgacom.com/be-nl/newsdetai ... Ee7FZ6sU9Q
22-10-2014
Vanaf nu kunnen Proximus-klanten met een Android smartphone of tablet hun aankopen in Google Play betalen via hun Proximus-factuur of met het krediet van hun herlaadkaart. Voordien was dit enkel mogelijk met een creditcard of met PayPal.
Met deze nieuwe dienst kunnen klanten voortaan applicaties aankopen op een eenvoudige en veilige manier. Om apps, muziek, e-books en games via zijn Proximus-factuur of herlaadkaart te betalen zal de klant zijn Google Play en zijn Gmail™-adres koppelen aan zijn Proximus-nummer. Dit doet hij eenvoudig door de instructies te volgen op Google Play. Eenmaal de koppeling is gebeurd, kan de klant telkens op deze manier betalen voor zijn downloads.
De gebruikers kunnen de lijst met hun aankopen op Google Play op elk moment raadplegen op MyProximus. Na de aankoop ontvangen zij een bevestigingsmail van Google met de informatie over hun downloads. De klant heeft de mogelijkheid om tot 2 uur na de download de aankoop van apps en games te annuleren. Bovendien worden de aankopen met hun prijs op de Proximus-factuur duidelijk vermeld.
Om een optimale veiligheid te garanderen beperkt Google standaard de aankopen op een Proximus factuur of herlaadkaart tot een maximum van 25 euro per aankoop en 125 euro per maand. Ook vraagt Google Play bij elke aankoop de goedkeuring en het wachtwoord van de klant. Via MyProximus kunnen deze limieten verder beperkt of uitgebreid worden.
'Betalen kan vanaf nu onmiddellijk met het belkrediet op de herlaadkaart'
Is dit de ultieme oplossing?
Dan verlies je niets meer?
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
http://www.belgacom.com/be-nl/newsdetai ... Ee7FZ6sU9Q
22-10-2014
Vanaf nu kunnen Proximus-klanten met een Android smartphone of tablet hun aankopen in Google Play betalen via hun Proximus-factuur of met het krediet van hun herlaadkaart. Voordien was dit enkel mogelijk met een creditcard of met PayPal.
Met deze nieuwe dienst kunnen klanten voortaan applicaties aankopen op een eenvoudige en veilige manier. Om apps, muziek, e-books en games via zijn Proximus-factuur of herlaadkaart te betalen zal de klant zijn Google Play en zijn Gmail™-adres koppelen aan zijn Proximus-nummer. Dit doet hij eenvoudig door de instructies te volgen op Google Play. Eenmaal de koppeling is gebeurd, kan de klant telkens op deze manier betalen voor zijn downloads.
De gebruikers kunnen de lijst met hun aankopen op Google Play op elk moment raadplegen op MyProximus. Na de aankoop ontvangen zij een bevestigingsmail van Google met de informatie over hun downloads. De klant heeft de mogelijkheid om tot 2 uur na de download de aankoop van apps en games te annuleren. Bovendien worden de aankopen met hun prijs op de Proximus-factuur duidelijk vermeld.
Om een optimale veiligheid te garanderen beperkt Google standaard de aankopen op een Proximus factuur of herlaadkaart tot een maximum van 25 euro per aankoop en 125 euro per maand. Ook vraagt Google Play bij elke aankoop de goedkeuring en het wachtwoord van de klant. Via MyProximus kunnen deze limieten verder beperkt of uitgebreid worden.
'Betalen kan vanaf nu onmiddellijk met het belkrediet op de herlaadkaart'
Is dit de ultieme oplossing?
Dan verlies je niets meer?
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Laatst gewijzigd door satsurfer 22 okt 2014, 16:22, in totaal 3 gewijzigd.