Toch mooi dan... je hebt een evaluatie gedaan van het aanbod en je bent vertrokken.
Je bent tevreden met je beslissing neem ik aan en je hoeft niet iedere dag te klagen dat het gras toch groener is aan de andere kant.
Het leven is soms heel eenvoudig.
We verdubbelen de downloadvolumes
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Mwha, niet echt... in mijn ogen is vrij dowloaden nu wel interessant geworden alleen die prijs 67,80€ per maand
Ik betaal nu net geen 50€ met een smart 20€ gsm abbo en een data kaartje voor onderweg en een extra data kaartje voor in't weekend maar moet wel leven met 16552 kbps.
Uiteindelijk is het voor mij dus kiezen tussen optimaal surfen aan het dubbele van de prijs of leren leven met een tragere lijn.
Ik betaal nu net geen 50€ met een smart 20€ gsm abbo en een data kaartje voor onderweg en een extra data kaartje voor in't weekend maar moet wel leven met 16552 kbps.
Uiteindelijk is het voor mij dus kiezen tussen optimaal surfen aan het dubbele van de prijs of leren leven met een tragere lijn.
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Los van de prijs vind ik dit kwa formule toch al een stap(je) in de goede richting.
TN in 2002 reeds buitengegooid voor internet owv belachelijke limieten en veel te dure volumeblokken, bovendien nog eens beperkt in aantal ook.
Voor het eerst in 12 jaar slagen ze erin mij met gefronste wenkbrauwen, al "hmmmmm'end" aan mijn ingebeeld baardje te laten pulken bij het zien van een internet formule van hen.
TN in 2002 reeds buitengegooid voor internet owv belachelijke limieten en veel te dure volumeblokken, bovendien nog eens beperkt in aantal ook.
Voor het eerst in 12 jaar slagen ze erin mij met gefronste wenkbrauwen, al "hmmmmm'end" aan mijn ingebeeld baardje te laten pulken bij het zien van een internet formule van hen.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Ik vond ze nooit interessant met hun verkeerslicht-uren om te downloaden en verdoken limieten. Nu ze de limieten eens goed optrekken en duidelijkheid scheppen in de downloaduren zijn ze toch een pak interessanter geworden. De prijs kan nog steeds een pijnpunt zijn natuurlijk, maar het is toch een verandering waar klanten voordeel bij hebben. Vooral de smallbandsnelheid van 5 ipv 1 Mbps is wat meer aanvaardbaar (nog laag, maar het blijft smallband natuurlijk).