Hallo,
Ik ben recent heel wat bezig geweest met website's.
Nu heb ik mijn eigen website gecreëerd. Dus ben ik gaan zoeken hoe ik deze kan gaan hosten.
Is het zo dat je een domain naam en een server moet kopen en de domain naam aan de server moet koppellen?
Zo ja, hoe gaat dit in zijn werking?
Mvg,
Sieme_nn
Domain linken aan server
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
- Bedankt: 64 keer
Je kunt ook extern hosten natuurlijk. Je hoeft daarvoor zelf geen server te hebben.
Om er een paar te noemen: combell.be - alfahosting.be - one.com - dreamhost.com - easyhost.be
Voor een mooi overzicht: hier.
Domeinnamen kun je via een hostingbedrijf kopen of je kunt er extern een kopen en vandaar verwijzen naar jouw hosting.
Om er een paar te noemen: combell.be - alfahosting.be - one.com - dreamhost.com - easyhost.be
Voor een mooi overzicht: hier.
Domeinnamen kun je via een hostingbedrijf kopen of je kunt er extern een kopen en vandaar verwijzen naar jouw hosting.
Laatst gewijzigd door Flippi 26 maa 2014, 08:38, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Starter
- Twitter: siem3n
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Dan kan je bestanden er gewoon makelijk in droppen en dan is ie up and running?Flippi schreef:Je kunt ook extern hosten natuurlijk. Je hoeft daarvoor zelf geen server te hebben.
Om er een paar ...
<!DOCTYPE question>
-
- Starter
Oké! dankjewel ik denk dat ik via filezilla ga dan,Flippi schreef:Uploaden via ftp. Daarvoor zijn verschillende programma's beschikbaar. Gewoon kopiëren van jouw PC naar de externe server.
Laatst gewijzigd door SoSiemen 23 maa 2014, 09:45, in totaal 1 gewijzigd.
<!DOCTYPE question>
-
- Starter
daar heb ik geen verstand van heb filezilla al gebruikt in minecraft servers enzo, dus ben er al een beetje bekend meeFlippi schreef:Filezilla heeft veel mogelijkheden. Ook in bijv. Total Commander zit een weliswaar 'basic' ftp-client.
<!DOCTYPE question>