Activering Telenet (Telefonie)

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
texke
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 mei 2009, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Goede morgen,

Sinds gisteren heb ik succesvol alles kunnen activeren, behalve de telefonie.
Internet ging vlot, TV ging vlot (was er al, maar vroeg toch nog te activeren).
Alles staat ook actief op Mijn Telenet, behalve de telefonie.
Mijn vaste telefonie
Je hebt geen vaste lijn van Telenet.


Het kan ook niet meer geactiveerd worden via de digibox en/of PC.
Nu is de handleiding voor het activeren van de telefonie via de telefoon als volgt (wellom gekend denk ik):
Je hebt gekozen voor een nieuw nummer
Dan kun je 7 op 7 en 24 uur op 24 je telefoonlijn in gebruik nemen. Dat doe je als volgt:
1 Neem de hoorn van de haak. Er wordt automatisch een verbinding gemaakt.
2 Doorloop de stappen van de ingebruikname.
3 Je kunt bellen met Telenet Telefonie

Helaas krijg ik dan te horen:
Beste klant, u kan uw telefoonlijn activeren vanaf <pijnlijke stilte> en dit op werkdagen tussen 8 en 17 uur.
Deze uren staan ook vermeld bij "Je hebt gekozen voor nummerbehoud", maar ik heb gekozen voor een nieuw nummer.

Heel toevallig iemand een ideetje wat het probleem kan zijn? Moet ik effectief wachten tot maandag en is de 24/7 vermelding in de handleiding "foutief", of,...?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Je kan altijd bellen ( :lol: ) met hun helpdesk op 015/66.66.66
texke
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 mei 2009, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

The irony :(
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”