Is de beurs de moeite waard om te bezoeken (seminaries zijn er ook) ?
http://www.infosecurity.be/nl-NL/Bezoek ... matie.aspx
infosecurity & storage expo 2014
- Kenw00t
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
- Bedankt: 249 keer
StorageExpo is meestal een gezellig onderonsje voor de vendors en resellers. Ook wel gekend als de jobbeurs bij uitstek aangezien alle concurrenten er bij elkaar staan.
Die seminaries kunnen misschien wel interessant zijn, ik heb er ook enkele geboekt.

Die seminaries kunnen misschien wel interessant zijn, ik heb er ook enkele geboekt.
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
- Bedankt: 757 keer
Ik probeer elk jaar te gaan. Er zijn altijd wel wat leuke gadgets en goeie wijn om te proeven 
Je moet wel geinteresseerd zijn in storage, security of network adminning, anders blijf je beter weg.
[
Post made via mobile device ]

Je moet wel geinteresseerd zijn in storage, security of network adminning, anders blijf je beter weg.
[

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
Ik vond het persoonlijk wat minder interessant, maar dat kan er aan liggen dat ik minder met professionele informatica en beveiliging bezig ben.
Wordt inderdaad wel veel wijn gedronken tegenover andere beurzen. Zal een manier zijn om die IT'ers wat losser te krijgen zeker
Wordt inderdaad wel veel wijn gedronken tegenover andere beurzen. Zal een manier zijn om die IT'ers wat losser te krijgen zeker