Heb sinds 14 dagen veel uitval van mijn internetverbinding bij edpnet,
Meestal savonds dat het gebeurt,
En de snelheid die ik via vdsl tool zakt nogal tot waardes van 30/3 en lager,
Kom van 30/6
En de max stond hele tijd op bijna 100 down en bijna 20 up,
En nu nog op 32/6 dus ferm gezakt.
Vrees dat er iets is met mijn lijn,
Maar zelf kan ik het niet testen vrees ik,
Heb al een boze mail gestuurd naar de ombudsdienst van edpnet ook voor een oplossing.
Maar het begint irritant te worden de constante uitval.
Is er iemand die een oplossing weet??????
Zou overgaan naar een andere provider van vdsl het probleem oplossen??????
Hoop op een serieus antwoord waar ik iets mee ben want steekt ferm tegen de uitval.
probleem met internet
-
- Pro Member
- Berichten: 323
- Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
- Contacteer:
greets
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
- EDPnet
- ISP Official
- Berichten: 363
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
- Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Kan je anders even in PM doorgeven wanneer je de mail naar onze ombudsdienst hebt gestuurd. Dan kunnen we dit even melden bij onze collega's.
Of als je toevallig het ticketnr zou weten waarin jouw probleem gemeld staat.
Of als je toevallig het ticketnr zou weten waarin jouw probleem gemeld staat.
internet, fiber & telephony