hoi allen,
al enkele dagen krijg ik een oproep waarvoor ik eerst enkele keren te laat was om op te nemen, en er telkens "geen nummer" staat bij de oproep.
vandaag was ik echter voorbereid en ik neem dus op : een computerstem zegt "een ogenblik, uw correspondent zal u zodadelijk oproepen" "even geduld aub" en dan hoor ik " tuut-tuut-tuut" en de verbinding is verbroken.
Wat zou dit kunnen zijn?
groeten,
B.
vreemde telefoons
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 8 keer
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Misschien collect call... http://nl.wikipedia.org/wiki/Collect_call ... al denk ik niet dat het in Belgie bestaat.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
of de 'wil u teruggebeld worden wanneer uw correspondent vrij is' dienst. Je werd dan gebeld als het bezet was en dan krijgt de tegenpartij die keuze.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 8 keer
yeepla,
mysterie is opgelost, 't was iemand van Belgacom voor een promotie. deze namiddag dezelfde scenario,maar nu wel verbinding gekregen.
groeten,
B.
mysterie is opgelost, 't was iemand van Belgacom voor een promotie. deze namiddag dezelfde scenario,maar nu wel verbinding gekregen.
groeten,
B.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 222 keer
Da's een predictive dialer
Automatisch systeem dar lijsten met nummers afbelt en van zodra je opneemt schakelt die door met een agent in het callcenter.

Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus