Beste
Mijn moeder heeft vorige week donderdag Scarlet Hot besteld.
Gisteren simkaart ontvangen en gisteren rond 16.00 uur gebeld voor activatie.
Nu is ze nog niet overgeschakeld na 24u wat ik vreemd vind, omdat mijn vader van Mobistar naar Scarlet ging en die nummeroverdracht maar een paar uur duurde (ook online en via telefonische activatie van sim) en omdat Scarlet toch eigenlijk ook Proximus is.
Mijn moeder heeft tot op heden Proximus Easy+ 25 maar dit zit in een pack bij Belgacom. Bij de nummeroverdrachtformulieren kon zij "Belgacom" niet selecteren dus heeft ze voor "Proximus" gekozen met haar Belgacom klantnummer. Kan dit problemen geven? Of moet ik gewoon nog wat geduld hebben tot morgen?
Iemand ervaring mee?
Van Belgacom Mobile (in pack) naar Scarlet Mobile
-
- Starter Plus
Wat een soep.
Nog steeds niet in orde.
Vandaag is haar abonnement bij Belgacom omgezet in een pay&go, goed bezig!
Morgen niet in orde dan vragen we maar terug proximus aan in een pack. Klantendienst van Scarlet is onvriendelijk en incompetent.
[ Post made via mobile device ]
Nog steeds niet in orde.
Vandaag is haar abonnement bij Belgacom omgezet in een pay&go, goed bezig!
Morgen niet in orde dan vragen we maar terug proximus aan in een pack. Klantendienst van Scarlet is onvriendelijk en incompetent.
[ Post made via mobile device ]
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 2 keer
Net zoals alle klantendiensten, moet je de juiste aan de lijn hebben. Claudia is imo de competentste en de vriendelijkste
Bij Scarlet durft het inderdaad al eens mis te lopen, best is om naar een winkel te gaan waar ze het verdelen. Loopt al een PAK beter en vlotter.
Bij Scarlet durft het inderdaad al eens mis te lopen, best is om naar een winkel te gaan waar ze het verdelen. Loopt al een PAK beter en vlotter.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik wou mijn vrouw een jaar geleden overzetten van Scarlet prepaid naar GC, is nooit in orde gekomen omdat de nummer reeds op proximus netwerk zat... Mijn tip: neem eerst een ander netwerk en schakel pas dan over naar Scarlet...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO