Mijn schoonbroer is op zoek naar een buiten IP camera voor op straat bij zijn kantoortje.
Ervaringen? Moet geen peperdure zijn

En wat ga je dan doen... het ding continue laten draaien (ik betwijfel of dingen als motion detect dan nog werken) ?johand schreef:ik zoek eigelijk iets om buiten. zou 180° of 220° horizontaal moeten kunnen verdraaien. bestaat zoiets? Is voor op een hoek van het huis en zou beide kanten moeten bewaken.
Bwa, ik strooi gewoon niet zo graag rond met die gegevens op een publiek forumjackho schreef:blijkbaar een groot geheim als alles via PB moet !!!!!!!
Klopt i.v.m. die PTZ camera's. Neem één of twee fixed camera's met een goed brede kijkhoek en hoge resolutie (of anders, hangt van de locatie af), daar heb je veel meer aan.r2504 schreef:En wat ga je dan doen... het ding continue laten draaien (ik betwijfel of dingen als motion detect dan nog werken) ?johand schreef:ik zoek eigelijk iets om buiten. zou 180° of 220° horizontaal moeten kunnen verdraaien. bestaat zoiets? Is voor op een hoek van het huis en zou beide kanten moeten bewaken.
Voor zo'n dingen plaats je twee vaste camera's... anders loop je altijd een risico.
Zelf gebruik ik trouwens Blue Iris als recording software.
Als hij effectief de straat gaat filmen zou ik hem toch eens laten informeren of dat wel zomaar kan:jos123 schreef:Hallo,
Mijn schoonbroer is op zoek naar een buiten IP camera voor op straat bij zijn kantoortje.
Ervaringen? Moet geen peperdure zijn
Wel ik kan er ook kort over zijn... de mogelijkheden van de camera zelf (is maar een simpele D-Link die ik heb) waren waardeloos.NuKeM schreef:I.v.m. motion detection en buitencamera's kan ik ook kort zijn, het werkt, maar er zullen steeds (ondanks de tuning die je kan doen) veel valse bewegingsmeldingen gebeuren.
Spijtig dat het Ubiquity aanbod nogal mager is wat camera's betreft (slechts één buiten model dus).LoewieKatorz schreef:Ik heb een paar van deze http://shop.bewireless.be/index.php?rou ... duct_id=55
Wat is je ervaring met ermee (dingen zoals motion detect, recording, alerting, ...).LoewieKatorz schreef:De nvr-software is ook gratis.
Zoals ik al schreef heb je lokaal een klein PCeetje nodig... hang daar gewoon een disk aan van 1 TB en je kan maanden verder !krisken schreef:Eigenlijk zou ik vragen om puntje 6 zeker er bij te nemen, wil de beelden namelijk opslaan op mijn NAS.
Klopt, zit een pak aansluitingen op maar goed... Heb ze dan maar weggemoffeld in een doosje (elektriciteitsding) tegen mijn muur, en enkel de UTP tot daar laten komen + power.r2504 schreef:Zeer bizarre constructie voor de aansluitingen... zeker omdat het een buitenmodel is