Het grote Sensorly-topic

Algemene discussies over telecommunicatie
Plaats reactie
sirWard
Erelid
Erelid
Twitter: sirWard
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer

Al enkele keren heb ik Sensorly al eens zien passeren hier op het Userbase-forum. Ik heb dat toen ook eens geprobeerd maar dat ging niet goed of 't een of 't ander, om het kort te houden: ik heb het dan maar aan de kant geschoven en niet langer gebruikt.

Ondertussen ook eens OpenSignal geprobeerd maar hoewel dat op het eerste zicht wel lijkt te werken, heb ik ook dat ondertussen aan de kant geschoven. Nergens zie ik mijn moeite en dataverbruik resultaat opbrengen..

Gisteren heb ik dan toevallig opnieuw Sensorly ontdekt (ik zocht het betere netwerk voor datadekking in landelijk Zweden, 3) en toen zag ik dat zowel Base, Mobistar als Proximus reeds voorzien waren van de nodige 4G tags (en resultaten). De speedtest-resultaten lijken op het eerste zicht ook betrouwbaar en de resultaten komen zowat onmiddellijk op de kaart.

Vandaag dan ook een wandeling gemaakt in mijn buurt in Gent om eens Mobistar 4G te loggen met de functie "Map Trip". En ja hoor, de resultaten zie ik na enkele minuten al op de website verschijnen..

Misschien is het leuk als andere Userbasers ook eens de app laten draaien tijdens een wandeling of op weg naar het werk om hier de resultaten te posten? :bdaysmile:

Apple App Store
Google Play link
Schermafbeelding 2014-03-11 om 18.06.27.png
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

'k Ga het ook installeren!
solid-killer
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 48 keer
Te Koop forum

hmm interessant ga ik mss ook eens testen.

Spijtig 4G nog steeds geblokkeerd is voor apple voor Base.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”