Informatie over Scarlet Comfortdiensten telefonie?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
philippe1965
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 jan 2006, 09:19
Locatie: Oost-Vlaanderen

Ik vind geen informatie meer op de site van Scarlet over de comfortdiensten voor telefonie?
Ik heb nog geen telefonie van Scarlet en kan dus ook niet gaan kijken op "mijn diesten" > "opties".
Kan iemand posten welke diensten inbegrepen zijn, en welke betalend aan welke prijs?
Ik vond dit op de support paginas maar kan niet zien of die actuele informatie is.

Nummerweergave (1.02 euro/maand)
Geheim nummer
Oproepblokkering (1.02 euro/maand (activatiekost: 2.5 euro) voor oproepblokkering naar mobiele & internationale nummers)
Oproepdoorschakeling (Betalend tarief voor iedere doorgeschakelde oproep)
Signaal 2de oproep
Voicemail
There are 2 secrets to success. The first one is to never tell all your secrets.
LoewieKatorz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 17 nov 2011, 11:57
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

Heb je al contact opgenomen met Scarlet?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
philippe1965
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 jan 2006, 09:19
Locatie: Oost-Vlaanderen

Nog niet telefonisch. De vraag per email gestuurd, maar dat duurt wel even. En chat is er niet meer ...

EDP geeft deze informatie netjes op z'n web site. Scarlet deed dat vroeger ook, maar nu niet meer. De concurrentie is moordend vermoed ik?
There are 2 secrets to success. The first one is to never tell all your secrets.
LoewieKatorz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 17 nov 2011, 11:57
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

"Meer info of bestellen? Bel gratis naar 0800 84 000"
Gebruikersavatar
philippe1965
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 jan 2006, 09:19
Locatie: Oost-Vlaanderen

13 dagen later antwoordt Scarlet per mail met het volgende:

Scarlet biedt meerdere comfortdiensten aan, er zit er echter geen een standaard inbegrepen in uw abonnement.
U vindt de prijzen van onze comfortdiensten op deze pagina http://www.scarlet.be/nl/internet/internet-telefonie/ onder het tabblad Tarieven.


Veel wijzer wordt je daar niet van. Die bladzijde had ik natuurlijk al lang gezien, maar daar staat geen enkele informatie over de comfortdiensten zoals nummerweergave, geheim nummer, oproepblokkering, oproepdoorschakeling, signaal 2de oproep, voicemail.

Mocht iemand reeds klant zijn van Scarlet telefonie, en mocht die op zijn/haar pagina Mijn Scarlet > Mijn Abonnement onder Mijn Producten > Toon alle opties meer informatie hierover hebben, kan die dat hier dan posten?

Ik probeer de vraag nog eens te stellen aan Scarlet, maar dat kan nog even duren.
There are 2 secrets to success. The first one is to never tell all your secrets.
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 88 keer

Dit zijn alle opties die ik krijg bij vaste telefonie met Scarlet One

Code: Selecteer alles

Beperking van oproepen naar 0906 en 0907-nummers               Geen meerprijs        
Beperking van oproepen voor belspellen                         Geen meerprijs         
Beperking van oproepen naar 090x-nummers                       Geen meerprijs        
Beperking van oproepen naar internationale nummers             1.02 euro/maand (activatie:2.5 euro)  
Geheim nummer                                                  Geen meerprijs   
Beperking van oproepen naar mobiele nummers                    1.02 euro/maand (activatie:2.5 euro)     
Voice Mail                                                     Geen meerprijs   
Gratis bellen in de piekuren                                   5.0 euro/maand    
Nationaal bellen, vast naar mobile                             10.0 euro/maand     
Nationaal bellen, vast naar mobiel tijdens de daluren          5.0 euro/maand       
Internationaal bellen, vast naar vast tijdens de daluren       5.0 euro/maand 
Nummerweergave                                                 1.02 euro/maand (activatie:2.5 euro)         
Gebruikersavatar
philippe1965
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 jan 2006, 09:19
Locatie: Oost-Vlaanderen

Dank aan DIBO.

Vandaag kreeg ik ook antwoord van Scarlet (nogmaals 13 dagen later - ze zijn consistent).

------------------------------------------------------
Beste klant,

Ons antwoord op onderstaande vraag is:
We hebben uw bericht in goede orde ontvangen.

Nummerweergave: 1,02 euro per maand
Geheim nummer: Gratis
Oproepbeperking: (1.02 euro/maand (activatiekost: 2.5 euro) voor oproepblokkering naar mobiele & internationale nummers)
Oproepdoorschakeling: (Betalend tarief voor iedere doorgeschakelde oproep)
Signaal 2e oproep: Gratis
Voicemail: Gratis

U dient deze opties te activeren via mijn.scarlet.be
There are 2 secrets to success. The first one is to never tell all your secrets.
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Héél vervelend dat de chat support er niet meer is, geen idee waarom...

Ik had een mailtje verzonden op 06/01 en op 13/01 een weekje later antwoord.

Voor iets administratief kan dat nog door de beugel maar indien je echt een technisch probleem had...

PS: Op 30/01 dan het leuke mailtje ontvangen:
Geachte XXX,

Hierbij bevestigen wij u dat u een terugbetaling van € 268.54 gaat
ontvangen op volgend rekeningnummer XXXX

Met vriendelijke groeten,

De Scarlet Helpdesk
Ging trouwens over een 2de decoder bij mijn ouders die jarenlang is gefactureerd die er nooit is geweest (was vervanging van defect toestel die als extra decoder was toegevoegd)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”