Iemand heeft me ooit een usb to rs-232 verkocht (db25-male, met een db25female>db9male convertor, maar die heeft schroefkoppen, en de console aansluiting heeft die ook, dus dat past van geen kanten.
Nu laatst ene gekregen van ne winkel die hem ni nodig had, utp to db9-female; beweert bij hoog en laag dat de utp in de pc moet en de serial in de console, wat ik serieus betwijfel; ik heb alleszins nog nooit van een console cable gehoord die op een lanpoort van een pc werkt. Dat moet toch op een seriele (db-9 of usb)? Plus dat de case van de converter over de seriele aansluiting uitsteekt, en dus juist ja, dat er niet inwil.
Dit begint op een wild goose chase te lijken. Ik word hier moe van

Dus, hierbij wat ik eigenlijk zoek (denk ik): (altijd beschreven in het formaat "pcaansluiting > consoleaansluiting")
- een pc-usb > db9-male om op een db9-female console met aanwezige schroefkoppen te zetten (van een dlink switch)
- een pc-usb > db-9 female om op een db9-male met aanwezige schroefkoppen te zetten (hp switch)
- een pc-usb > rj45 console voor een server die geen vga connector heeft (sun microsystems met een config card
Weet er iemand een goeie winkel (online/offline) om die dingen te kopen? Want dat zijn zo van die zeldzame dingen blijkbaar.
[