Heeft er iemand ervaring met het gebruik van "Polyphonic Wizard" ? Ik slaag er maar niet in verbinding te maken..
Ik verschillende poorten geprobeerd, de firewall uitgezet maar toch geen succes.
Voor de mensen die niet weten voorwat dit programma dient; het is een programma waarmee je Polyphonic ringtones en afbeeldingen gratis kunt zenden naar je gsm doordat dat programma een zogezegd Wap-server start op je computer.
Greetz,
Polyphonic Wizard
- spacekiek
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Yep ik gebruik dat wel eens regelmatig!
Toen ik bij Adsl2fit was werkte het prima aangezien die geen poorten blokkeren. Ik heb het éénmaal geprobeerd bij iemand die Telenet had en ik denk dat ik de poort gewoon op 80 gezet had. Vergeet dan ook niet te wappen naar xx.xx.xx.xx:80 ! (en als je een firewall hebt, die poort natuurlijk forwarden)
Toen ik bij Adsl2fit was werkte het prima aangezien die geen poorten blokkeren. Ik heb het éénmaal geprobeerd bij iemand die Telenet had en ik denk dat ik de poort gewoon op 80 gezet had. Vergeet dan ook niet te wappen naar xx.xx.xx.xx:80 ! (en als je een firewall hebt, die poort natuurlijk forwarden)
Spacekiek schreef:Yep ik gebruik dat wel eens regelmatig!
Ik gebruik de Windows XP firewall, en "Allow Redirect" staat aan... Maar hoe moet ik dat dan specifiek :80 redirecten? Of is dat niet mogelijk? Ook als ik de firewall uitschakel werkt het niet. 'k krijg een Gateway error op mijn gsm.
Thnx,