bij cyberport nog niet zo'n goede ervaring gehad, slechte levertijden, en producten die zogezegd op voorraad zijn blijken ze helemaal niet op voorraad te hebben en lange tijd nadien ook nog niet, de ene keer wordt je hierover geinformeerd per mail, de andere keer dan weer niet....
Bij amazon.de plaatste ik vandaag eerste bestelling, eigenaardig bij betaling met mastercard , enkel kaartnr en vervaldatum invullen, niet de extra veiligheidscode, of pin of doorsturing naar een betaalserver...was allemaal zo beklonken ?
Reeds een bevestiging van de bestelling gekregen....wel gevaarlijk zo, als iemand je maandelijkse faktuur uit de bus haalt kan hij gewoon zo bestellen dan, want je kaartnummer staat er steeds op en de vervaldatum dacht ik ook....
Bestelling bij amazon.de
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
- Contacteer:
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
vorige week zelfde ervaring gehad met visakaart! 24 uur later echter bericht dat de zending geannuleerd werd door de verkoper, wegens "niet geschikt" voor de belgische markt!?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Vandaag mailing gekregen van Amazon.de met daarin de Moto G voor de prijs van 199 euro voor de 16 GB versie; gratis verzendingskosten. Dus blijkbaar moet hij toch weer te koop zijn.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 41 keer
Gewoon even ter info: Bij mij lukt het terug op amazon.de om de 16gb versie te bestellen en te laten versturen naar België. Helaas niet op amazon.fr, want daar staat de Moto G aan een +-€185 voor de 16Gb versie. Nu, woon dicht bij de grens en heb een ex-collega aangesproken die de amazon.fr bestelling zal ontvangen.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Toestel is ook beschikbaar bij http://www.eglobalcentral.eu.
Wordt gratis verzonden. Prijs €192.99.
http://www.eglobalcentral.eu/?subcats=Y ... cts.search
Ex Dommel User
- Wicky
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
- Bedankt: 8 keer
Als die versturen vanuit Hong Kong, dan komen daar nog invoerkosten, BTW en aanbiedingskosten bovenop.Toestel is ook beschikbaar bij http://www.eglobalcentral.eu.
-
- Elite Poster
Die spleetogen zijn minder achterlijk dan je denkt hoor. Die plakken wel een waarde van 20 euro op het pakket of zetten er iets op van cadeau of zo. Op die manier hoef je geen importkosten te betalen.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 16 keer
Helaas reken je hierbij op de achterlijkheid van de douane-ambtenaars en kennen beter dan wie ook de sleutel tot de groei vd Chinese economie.Jack Daniels schreef:Die spleetogen zijn minder achterlijk dan je denkt hoor. Die plakken wel een waarde van 20 euro op het pakket of zetten er iets op van cadeau of zo. Op die manier hoef je geen importkosten te betalen.
Er zijn zo al teveel stickertjes gepasseerd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ondertussen kennen ze in Engeland de truken van de foor en worden de eglobal pakjes aan extra controle onderworpen. Dit nadat er een aantal mensen problemen ondervonden hebben. Ze staan dus "geseind" en de kans dat je dure pakje nog aan €20 door de mazen van het ne gaat glippen wordt steeds kleiner.Jack Daniels schreef:Die spleetogen zijn minder achterlijk dan je denkt hoor. Die plakken wel een waarde van 20 euro op het pakket of zetten er iets op van cadeau of zo. Op die manier hoef je geen importkosten te betalen.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
+1 !
Heb in der tijd ook een hoop Jiayu smartphones laten overkomen van China (mixeshop.com) en die werden allemaal geleverd zonder douanekosten met de sticker "mp4 speler". Tot plots de Jiayu's nog altijd aankwamen met de sticker, maar met een vriendelijk telefoontje van DHL om tax te betalen. Dus zoals men hierboven zegt, de stickertjes zullen af en toe wel nog werken, maar je hebt meer en meer geluk nodig!
Koop dus ook terug liever voor grotere bedragen in Europa zonder rekening te houden met eventuele tax die erbij komt.
Heb in der tijd ook een hoop Jiayu smartphones laten overkomen van China (mixeshop.com) en die werden allemaal geleverd zonder douanekosten met de sticker "mp4 speler". Tot plots de Jiayu's nog altijd aankwamen met de sticker, maar met een vriendelijk telefoontje van DHL om tax te betalen. Dus zoals men hierboven zegt, de stickertjes zullen af en toe wel nog werken, maar je hebt meer en meer geluk nodig!
Koop dus ook terug liever voor grotere bedragen in Europa zonder rekening te houden met eventuele tax die erbij komt.
- Wicky
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
- Bedankt: 8 keer
En nog een 'heads-up': die dual-sim Moto G toestellen die ik al gezien heb, hebben geen Nederlandse taal aan boord. Engels, Frans, Portugees en Turks (samen met wat Aziatische talen) zijn de enige keuzemogelijkheden. Controleer dit altijd bij de verkoper (want er zijn blijkbaar nog andere taal varianten in omloop).Wicky schreef:Als die versturen vanuit Hong Kong, dan komen daar nog invoerkosten, BTW en aanbiedingskosten bovenop.Toestel is ook beschikbaar bij http://www.eglobalcentral.eu.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Kaartnummer noch vervaldatum staan vermeld op je maandelijkse MC factuur!laroyj schreef: Bij amazon.de plaatste ik vandaag eerste bestelling, eigenaardig bij betaling met mastercard , enkel kaartnr en vervaldatum invullen, niet de extra veiligheidscode, of pin of doorsturing naar een betaalserver...was allemaal zo beklonken ?
Reeds een bevestiging van de bestelling gekregen....wel gevaarlijk zo, als iemand je maandelijkse faktuur uit de bus haalt kan hij gewoon zo bestellen dan, want je kaartnummer staat er steeds op en de vervaldatum dacht ik ook....
Alleen een "gemaskeerd" kaartnummer (1234-56XX-XXXX-7890).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
- Contacteer:
bij MC niet maar bij VISA soms wel
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
radiometeor.be
radiometeor.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Ik heb nog wat cadeaubonnen voor amazon.de en wou er mee een batterij voor mijn nikon bestellen, maar verzenden naar België doen ze niet. Zelf een afstandsbediening voor de Nikon willen ze niet versturen. Strange.
-
- Elite Poster
Amazon blijft toch rare manieren vertonen
De Moto G 16Gb op amazon.fr staat daar voor €184,21 ( http://www.amazon.fr/s/ref=nb_sb_noss_1 ... oto+g+16gb ), wat een zeer scherpe prijs is!
Stop je het item in uw winkelmandje, dan is het plots terug €199. Beetje "valse" info volgens mij
edit: na wat refreshen sprong de prijs terug plots weer naar €199. Vreemde zaak
De Moto G 16Gb op amazon.fr staat daar voor €184,21 ( http://www.amazon.fr/s/ref=nb_sb_noss_1 ... oto+g+16gb ), wat een zeer scherpe prijs is!
Stop je het item in uw winkelmandje, dan is het plots terug €199. Beetje "valse" info volgens mij
edit: na wat refreshen sprong de prijs terug plots weer naar €199. Vreemde zaak
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Net deze reactie van Amazon gekregen:
Thank you for writing to Amazon.de.
Unfortunately, due to outstanding copyright issues, we are currently unable to deliver certain products from our "Elektronik & Foto" store
to delivery addresses outside Germany:
* Hard Disks
* Scanners
* Copiers
* Fax machines
Please rest assured that we will do everything we can to make these items available to you again in the future.
You can find delivery information for each item on its product information page. We indicate the countries to which we send the item next to
"Versand: Dieser Artikel kann nur in folgende Länder verschickt werden:".
We hope we have been of service and wish you a nice weekend.
Warmest regards,
Thank you for writing to Amazon.de.
Unfortunately, due to outstanding copyright issues, we are currently unable to deliver certain products from our "Elektronik & Foto" store
to delivery addresses outside Germany:
* Hard Disks
* Scanners
* Copiers
* Fax machines
Please rest assured that we will do everything we can to make these items available to you again in the future.
You can find delivery information for each item on its product information page. We indicate the countries to which we send the item next to
"Versand: Dieser Artikel kann nur in folgende Länder verschickt werden:".
We hope we have been of service and wish you a nice weekend.
Warmest regards,
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
En toch blijft het lukken, maandag avond de LG G2 32GB besteld, donderdag geleverd door DHL.Stroper schreef:Dan nog blijft het een goktoestand, want de douane is ook niet achterlijk he.
Zelfs op pakketjes vanuit Duitsland, merk ik vaak dat de douane erin gekeken heeft.
En idd, op de bijgeleverde verzendnota stond "computer parts (battery)" twv 20 Euro.
Meer dan 200 Euro bespaard.
En risico is zeer beperkt als je via PayPal betaalt. Bij niet levering of igv problemen met douane gewoon dispuut openen bij PayPal, die zullen in zo'n geval altijd in het voordeel van de klant beslissen.
-
- Pro Member
- Twitter: tendonsie
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Aangezien de topic over Amazon bestellingen gaat,
handige extension die ik gebruik om prijzen te vergelijken binnen Amazon EU-landen:
https://chrome.google.com/webstore/deta ... kbgjogokko
Gaat voor alle landen in Europa de prijs bepalen, en tonen waar je het goedkoopste kan kopen
Soms kan dit een enorme meerwaarde betekenen kwa besparing in de kosten ^^
handige extension die ik gebruik om prijzen te vergelijken binnen Amazon EU-landen:
https://chrome.google.com/webstore/deta ... kbgjogokko
Gaat voor alle landen in Europa de prijs bepalen, en tonen waar je het goedkoopste kan kopen
Soms kan dit een enorme meerwaarde betekenen kwa besparing in de kosten ^^
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 9 keer
Het lijkt erop dat je terug HDs, USBs, SSDs kunt bestellen via Amazon.de
Ik merk wel dat de minimum order prijs voor de gratis verzending verhoogt is van 20 euro naar 29 euro maar daar kan ik mee leven.
Ik merk wel dat de minimum order prijs voor de gratis verzending verhoogt is van 20 euro naar 29 euro maar daar kan ik mee leven.
Laatst gewijzigd door bartlimb 22 aug 2014, 13:32, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Paar weken geleden nog een droogautomaat bij Amazon.de besteld. Niet voor de was maar een "hydrator" ofte voedseldroger. Heeft mij iets meer dan 26 euro gekost, verzending inbegrepen. Dit is een toestel met temperatuur regelaar. Hier in België kon ik er eentje kopen (bij Hanos) voor 37 euro, ex. BTW en zonder temperatuur regelaar. Dan vind ik toch dat ik een goeie zaak heb gedaan, op zo een klein bedrag meer dan 10 euro besparen en zelfs een beter toestel hebben voor die prijs. Dit weekend alvast starten met het drogen van laurierbladeren, heb er duizenden hangen aan mijn laurierboom (of -struik). En de madam moet gedroogde tijm hebben. Dat gaan we dan ook maar even in de droogautomaat stoppen. En dan mijn chilipepertjes die ondertussen rijp zijn. Ik ga mijn werk hebben.
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Er zijn ook sites die vanuit China sturen, maar als geadresseerde henzelf. Als er importkosten of whatsoever bijkomen, betalen zij die en sturen ze dan pas door naar de eindklant.Stroper schreef:Dan nog blijft het een goktoestand, want de douane is ook niet achterlijk he.
Zelfs op pakketjes vanuit Duitsland, merk ik vaak dat de douane erin gekeken heeft.
Dealextreme.nl werkt ook zo.