Telemeter geeft lager verbruik aan
Dag 17 en nog maar 14GB. Ik ga uiteraard niet klagen, maar dit is niet correct en deze lage waardes heb ik sinds een maand of 2-3. Vroeger had ik op dag 17 al minstens 50GB, terwijl mijn internetgebruik niet is gewijzigd.
We zitten hier met 4 die gebruik maken van de verbinding. Ikzelf download bijna elke dag wel een serie en ik heb een abonnement op Netflix dat ik bijna dagelijks gebruik. Daarnaast gebruik ik nog heel veel Youtube en Facebook, dus ik heb sowieso meer dan 14GB verbruikt.
Zijn er hier anderen met dit "probleem"?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
Zelfde voor met de klassieke meter & basic internet. Die is beperkt tot 100GB overdag / 200 GB 's nachts.
Had gisteren nog op mijn laatste dag 17 GB over, en er kwam niks bij, dus nog 100G even als test binnengehaald en op einde van de rit gaf de meter nog steeds 4 GB aan als overschot ....
Had gisteren nog op mijn laatste dag 17 GB over, en er kwam niks bij, dus nog 100G even als test binnengehaald en op einde van de rit gaf de meter nog steeds 4 GB aan als overschot ....
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Bij mij klopt die prul wel anders... Ben dan ook een trouwe klant. Ik krijg mijn volledig volume aangerekend.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
na de reset meet hij terug normaal ....