Jammer want via chat was men blijkbaar toch tot directere hulp bereid dan via mail (2 weken wachten op een "bel ons" antwoordmail is niet leuk).Chat support
Door de vele vragen die we momenteel ontvangen, is het onmogelijk om je snel te woord te staan via chat. Je kan daarom tijdelijk niet met ons chatten. Je kan ons nu echter wel van 9 u. tot 21 u. bereiken per telefoon.
Helpdesk chat opgedoekt?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2759
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
De optie om de Scarlet helpdesk te contacteren via chat is nu helemaal verdwenen van de Scarlet site. Sinds november stond er nog deze boodschap:
-
- Elite Poster
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
- Locatie: TIELT
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
- Contacteer:
je kan toch telefoneren, en dat vind ik (persoonlijk) nog altijd veel directer..is niet helemaal gratis, maarja...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
update:
ik wou net eens navragen of mijn lijn verhoogd kon worden.
(nu 8d 30/2 met vdsltool : 420m/ max 43d/9u... dus enkel 17a 40/6 zou haalbaar zijn als dit aanbod bestaat)
de enige (nl) optie die je nu krijgt bij het opbellen van scarlet (0800 84000) is
1> je is nog geen klant...
2> je is klant en wenst een bijkomstige dienst
3> je hebt een technische vraag
bij optie 3 krijg je de melding dat je naar "scarlet.be/klant" moet gaan om daar de chat (doh?) te gebruiken en hierna wordt de lijn verbroken.
what a f**king joke !
ik wou net eens navragen of mijn lijn verhoogd kon worden.
(nu 8d 30/2 met vdsltool : 420m/ max 43d/9u... dus enkel 17a 40/6 zou haalbaar zijn als dit aanbod bestaat)
de enige (nl) optie die je nu krijgt bij het opbellen van scarlet (0800 84000) is
1> je is nog geen klant...
2> je is klant en wenst een bijkomstige dienst
3> je hebt een technische vraag
bij optie 3 krijg je de melding dat je naar "scarlet.be/klant" moet gaan om daar de chat (doh?) te gebruiken en hierna wordt de lijn verbroken.
what a f**king joke !
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik gebruik (bij EDPnet) ook liever chat. Zo kan je achteraf het chatgesprek nog eens nalezen en mocht er een probleem zijn heb je "iets in handen" bij "dat heb ik niet gezegd" of "dat hebben we niet beloofd".
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 10 feb 2004, 09:05
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Ik heb 2 weken geleden een email gestuurd - nog steeds geen antwoord.
Bellen op het 02 nummer - tja daar neemt niemand meer op ....
Ik betaal voor VDSL2 en kan sedert vorige week nog downloaden aan 7Mbps ....
Het enige dat wel zeer vlot verloopt op dit moment is hun facturatie...
Bellen op het 02 nummer - tja daar neemt niemand meer op ....
Ik betaal voor VDSL2 en kan sedert vorige week nog downloaden aan 7Mbps ....
Het enige dat wel zeer vlot verloopt op dit moment is hun facturatie...
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 10 feb 2004, 09:05
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Niet echt een idee - als ik thuiskom kijk ik wel eens in de settings van hun "doos", maar de laatste keer dat ik ernaar toe surfte, zag ik naast een lelijke/onduidelijke interface alvast niet veel mogelijkheid tot instellingen aanpassen
-
- Elite Poster
- Berichten: 2759
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
De chat optie is terug aanwezig op de Scarlet site, maar blijkbaar alleen voor administratieve vragen:
Chat met ons
Voor een vraag over je rekening of factuur, of een andere administratieve vraag kan je ons ook contacteren via chat. Onze medewerkers zijn via chat bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 10u00 tot 16u30 (zaterdag, zon- en feestdagen gesloten).