Vraag over Belgacom Discovery Line

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
mm2
Pro Member
Pro Member
Berichten: 319
Lid geworden op: 04 jan 2004, 12:38

Wanneer je reeds 1 gewone PSTN lijn hebt met daarop Tiscali ADSL kan je dan nog als 2de lijn een discovery line aanvragen waarop je Versatel ADSL neemt ? (de eerste lijn kan ik niet afshaffen aangezien zowel de lijn als de ADSL erop betaald worden door mijn werkgever).

Kan de 2de lijn geactiveerd worden zonder breekwerk in de woning ?
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Dat van die discoveryline: ik vrees er voor. Zonder afbraakwekren kan dat normaal gezien, want bijna altijd liggen er meerdere koperparen naar uw woning.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Ik zie hier geen enkel probleem in.. ik ken genoeg mensen met 2 PSTN lijnen thuis.

BGC zal wel bij jou thuis moeten binnen zijn om de kabel die binnenkomt even bloot te leggen en daar een extra paar uit splitsen.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 maa 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

even surfen naar de site van belgacom en daar staat te lezen:

Enkel voor natuurlijke personen die hun lijn uitsluitend gebruiken voor privé-doeleinden.
Slechts één Belgacom Discovery Line per klant, ongeacht het aantal lijnen waarvan de klant titularis is.


dus ik vermoed van wel

ik meen ooit gelezen te hebben in den beginne dat dit niet kon bij duo lijn, blijkbaar hebben ze zich reeds aangepast aan de markt
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Discovery line: even bellen naar de 0800 en ze zetten je lijn nog dezelfde dag om.
2de lijn aanleggen: bij de meeste mensen komen er al 2 lijnen binnen, maar is er maar 1 geactiveerd. Dit zou dus ook geen probleem mogen zijn. Contacteer bgc gewoon even, dan weet je het meteen.

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gast

Ik heb gisteren een Discovery Line aangevraagd samen met een ADSL skynet GO abonnement.
Deze lijn zou samen met de adsl aktief worden op 14 oktober...
Aangezien ik nog geen telefoonaansluiting had (de voorzieningen zijn er wel) is dit waarschijnlijk een redelijke termijn... of niet?

Een tweede vraag, ik heb reeds een Adsl modem. Maar toch ging er nog een technieker langskomen.... Ik zie niet goed in waarom? Misschien om die telefoonlijn te checken of zo?
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Die komt waarschijnlijk de draadjes vanin de straat aan de draadjes van je huis vastknopen :lol:
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”