Dag deskundigen, dit lijkt een beginnelingenvraag (is dat waarschijnlijk ook) maar ik stel ze toch. Wie heel hard wil lachen mag dat gerust doen.
Mag ik de drie batterijen tegelijk eruit halen en dan nieuwe insteken of moet ik ze één voor één vervangen, kwestie van voldoende restspanning op het toestel te houden om alle instellingen te behouden? De Belgacom TV instructies zeggen daar niets over. Mijn ervaring komt van de chauffage thermostaat waar ik de batterijtjes absoluut één per één en binnen de minuut moet vervangen want anders ben ik alle instellingen kwijt.
Bedankt voor een mogelijk antwoord.
Alver
Nieuwe batterijen voor de afstandsbediening
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 748 keer
- Bedankt: 250 keer
De Belgacom afstandsbediening vergt ook meer van het middenste batterijtje dan van de andere twee, dus als je af en toe de batterijtjes eens van plaats wisselt, gaan ze veel langer mee.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Als je de batterijen uithaalt, dan is die afstandsbediening niet meer universeel met uw TV toestel en moet opnieuw de code ingegeven worden om die afstandsbediening opnieuw universeel te maken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 94 keer
Hier bleef ie mooi zijn codes onthouden bij het wisselen van de batterijen. Waarschijnlijk moet je wel binnen de paar minuten wisselen, anders vergeet ie ze.
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30