Philips PicoPix bibbert bij 1024x768

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
ArneMaes
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Dag iedereen,

Ik heb een kleine zakprojector (Philips PicoPix 1430) en ik ben er zeer tevreden mee.
Als ik mijn computerscherm wil projecteren kan ik voor 3 resoluties gaan: 640x480, 800x600 en 1024x768 (allemaal 60 Hz).
De eerste resolutie wordt niet ondersteund door mijn computer.
Op mijn projector staan deze 3 resoluties onder mekaar indien mijn laptop de verkeerde resolutie toont. De middelste staat dan in het groen aangeduid.
Verder heb ik ooit eens een oude computer aan deze projector gehangen met de eerste resolutie, en dat werkte perfect. Het beeld was haarscherp.
Als ik mijn computer projecteer gebruik ik de tweede resolutie, ook deze is haarscherp, maar alleen heel klein. Als ik surf moet ik de pagina verkleinen, of ze past er niet volledig op.
Ook een Word-document e.d. neemt heel het scherm in beslag.

De laatste resolutie gebruik ik nooit. Als ik die gebruik dan schokt het beeld een beetje (alsof je de projector altijd met een paar millimeter van links naar rechts beweegt), verder is het beeld ook redelijk wazig.
Als ik een iPad aansluit, kan ik de resolutie niet eens kiezen, dan bibbert het scherm altijd. Best irritant.

Weet iemand of dit aan mijn PicoPix ligt? Hebben alle PicoPix'en dit of echt enkel de mijne? (vind niks terug op Google)
Ik twijfel namelijk om hem terug te brengen naar de winkel, want dit is erg vervelend.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Mvg.
ArneMaes
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Niemand?
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”