WeePee New Media Ventures vraagt gerechterlijk akkoord

Plaats reactie
luc.leplae
Starter
Starter

Hallo

Ik heb al enige tijd een account bij WeePee Telecom, de laatste tijd heb ik wel vaak laatst van de verbinding die wegvalt, account die zich plotseling niet meer registreert en na enige tijd dan weer wel, etc...

Vandaar dat ik ook even ben gaan zoeken op internet of er misschien iets meer scheelt, en vreemd genoeg kwam ik het volgende artikel tegen :

http://www.faillissementsdossier.be/nl/ ... tures.aspx

Kan iemand me bevestigen dat ze gelijkaardige problemen hebben zoals ik? Alsook weet er iemand meer van dit vreemde verhaal?

In elk geval zal ik mijn nummers laten porteren naar een andere provider vooraleer het helemaal om zeep gaat! Hopelijk komt alles nog goed, maar ik neem liever het veilige voor het onzekere!

Edit : het is al helemaal uit den boze om daar iemand te pakken te krijgen! Als er iemand meer weet, gelieve dit te delen aub!

Mod Edit
Titel gewijzigd om verwarring (en valse geruchten) te vermijden
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Uit het dossier blijkt dat het over Weepee new media ventures gaat en NIET over WeePee Telecom. Ik zou mij dus (voorlopig) geen zorgen maken.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: kitt1977
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Goed lezen .. ze staan onder "gerechtelijk akkoord" dat wil zeggen ze zijn enkele maanden beschermd tegen de schuldeisers ..

Al ze daar niet uitkomen is een faillisement niet uitgesloten .. maar daarvoor is Weepee Telecom nog niet failliet ..zal wel een reden zijn waarom ze apparte vennootschap opgericht hebben toen ...

http://www.ejustice.just.fgov.be/mopdf/ ... df#Page106
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Ik heb inderdaad ook af en toe tegenwoordig dat ik niet meer bereikbaar ben, alhoewel CSipSimple zegt dat ik verbonden ben.

Geen idee wat de oorzaak is (kan ook aan mijn client liggen) :-/
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

Dat faillissement is misschien van de tak waar Weepee-TV ondergebracht was.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

luc.leplae schreef:In elk geval zal ik mijn nummers laten porteren naar een andere provider vooraleer het helemaal om zeep gaat! Hopelijk komt alles nog goed, maar ik neem liever het veilige voor het onzekere!
Doe eens een suggestie van provider?
Ik heb zelf nog geen problemen ervaren.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

ovh?

sent from my xperia z, using tapatalk 4
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

luc.leplae schreef: In elk geval zal ik mijn nummers laten porteren naar een andere provider vooraleer het helemaal om zeep gaat! Hopelijk komt alles nog goed, maar ik neem liever het veilige voor het onzekere!!
Ik blijf het raar vinden dat diverse mensen hier beweren dat je WeePee niet kan te pakken krijgen. Als je belt naar hun op de uren op hun website, dan neemt Gert meestal wel op. Ik heb hem de laatste tijd regelmatig nodig gehad ivm een portering en steeds als ik belde had ik hem binnen de 2 minuten te pakken.

In elk geval : ik heb een 20-tal nummers bij WeePee denk ik. Ik zie niet direct een reden om te verhuizen naar een andere provider. Het is de TV tak die op het randje van failliet staat, niet het telecomgedeelte. Dus het valt allemaal wel mee. Zou niet meteen beginnen met paniek zaaien.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Ik ben met krisken eens, geen reden om hier paniek te zaaien (en dat voor jouw eerste post hier op het Forum :-( )
Ik heb er het volste vertrouwen in ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

zo is dat, weepee stuurt sinds 2011 al mijn vaste lijn oproepen zonder mankeren door naar mijn GSM... :-)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Ghislain
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 21 keer

Ik stel voor dat een van de moderatoren ofwel het onderwerp van het topic aanpast (naar Weepee New Media Ventures) ofwel deze thread verwijdert.
Heb persoonlijk geen enkele relatie en/of belang in Weepee.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

Juridisch gezien heeft WeePee New Media Ventures, met nu 4 werknemers, geen verband met WeePee Telecom, de Oostendse telecomoperator waaruit WeePee NMV is ontstaan. WeePee Telecom, met 17 werknemers, levert wel een aantal diensten aan WeePee NMV en ook de infrastructuur waarop WeePee NMV draait.
http://trends.knack.be/economie/nieuws/ ... 771602.htm
de koe zegt boe
weepeechris
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer

Geen zorgen, dat is niet Weepee Telecom. Bovendien gaat het om een gerechtelijk akkoord, geen failliet.

WeepeeTV was een product van Weepee New Media Ventures. Dat is een apart bedrijf, net omdat het zo anders was dan de VOIP-business. Weepee New Media Ventures gaat verder als een B2B bedrijf.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Weepeetv zou de klanten ook geld terugstorten half januari... Heb er nog niets van gezien. Fijn.
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”