eventuele nieuwe klant adsl2fit

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
Nostradamus
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 sep 2004, 18:12

hey ik ben aant twijfelen om naar adsl2fit over te schakelen. ik zit nu momenteel bij telenet. mor ik zit constant over mijn limiet en dat begint een duur grapje te worden. ook de upload snelheid laat te wensen over. Ik heb hier en daar op deze forum wa posts gelezen en blijkbaar hebben veel mensen problemen met hun snelheden. nu wou ik weten hoe dat juist zat bij mij? ik woon in Antwerepen (Wilrijk). kan er iemand mij zeggen of de snelheden hier idd 4Mbps zijn? of minder?
Gebruikersavatar
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 03 apr 2004, 14:27

Bekijk ook eens deze thread, als je dat nog niet gedaan hebt.
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

nostradamus als je niet 100% zeker zijt dat er geen problemen zullen zijn zou ik het niet doen want ge zit dan voor een jaar vast!

ook (in het geval je veel leecht) durven ze mensen die veel downloaden cappen op 1Mbit
de supportlijn is een 0903 nummer (duur)

maar jij beslsit
de pispaal <<
Gast

tot zover mijn goesting in adsl2fit :/ thx guys
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Ik ben er sinds september eindelijk vanaf ... geloof me, je wil hier niet bij aansluiten!
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Nostradamus schreef:hey ik ben aant twijfelen om naar adsl2fit over te schakelen. ik zit nu momenteel bij telenet. mor ik zit constant over mijn limiet en dat begint een duur grapje te worden. ook de upload snelheid laat te wensen over. Ik heb hier en daar op deze forum wa posts gelezen en blijkbaar hebben veel mensen problemen met hun snelheden. nu wou ik weten hoe dat juist zat bij mij? ik woon in Antwerepen (Wilrijk). kan er iemand mij zeggen of de snelheden hier idd 4Mbps zijn? of minder?


Beste,

Ik woon zelf ook in Wilrijk ... en heb enkel de laatste maand van m'n abbo snelheden kunnen halen van 3Mbit ... maar ook niet stabiel (enkel 's nachts en 's morgensvroeg)

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ik raad het u niet aan, in het begin waren de snelheden slecht, dan weer goed voor 1.5 maanden en dan weer slecht en nu hebben ze me gecapt op 1 mbit.
Mr. Smith
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 jun 2004, 22:28

ik ben al 1.5 jaar adsl2fit klant...
en ik moet je helaas zeggen dat ik het je niet kan aanraden... :-(

Sinds ik een limiet heb van 40Gb, zoals je der ook een zou hebben, is mijn lijn er wel op verbeterd.
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”