Hi,
Vrijdag17/01 om 14:52 heb ik bij EDPnet een ticket geopend en op dit ogenblik staat de status nog steeds op "ToDo" dus nog steeds ongelezen. Ik kan moeilijk aannemen dat ze daar nog nieuwjaar aan't vieren zijn Na drie dagen niet eens respons dat het ticket gezien is lijkt mij niet direct klantvriendelijk.
Hoe lang duurt een antwoord op een ticket bij EDPnet?
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ondertussen een "antwoord" na even "porren" op Twitter. Helaas maar een half antwoord.
Concreet. Ik zou i.p.v. mijn discoverylijn telefonie van EDPnet nemen.
Ik krijg nu antwoord dat dat €10/maand is. OK dat staat op de website.
Ik vraag of men telefonie kan laten ingaan op dezelfde dag als mijn internetabo (zelfde facturatiedatum). Geen antwoord.
Concreet. Ik zou i.p.v. mijn discoverylijn telefonie van EDPnet nemen.
Ik krijg nu antwoord dat dat €10/maand is. OK dat staat op de website.
Ik vraag of men telefonie kan laten ingaan op dezelfde dag als mijn internetabo (zelfde facturatiedatum). Geen antwoord.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Uit ervaring kan ik je zeggen dat ze alles op één factuur krijgt steeds. Dus je krijgt éénmaal een aparte factuur (pro rata)
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
OK, ik zie wel wat ze antwoorden. Daarna mogen ze het nr porteren.
PS. Weer betere info op UB dan rechtstreeks van de bron. Tijd dat de providers UB eens serieus gaan sponsoren![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
PS. Weer betere info op UB dan rechtstreeks van de bron. Tijd dat de providers UB eens serieus gaan sponsoren
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Vanmorgen om 8:11 was mijn ticket al beantwoord en na een reply van mij is de nummerportering ook al in gang gezet.. Het gaat vooruit, het gaat ontzettend goed vooruit
Ik hoop dat ze nu andere tickets niet te lang laten wachten omdat ze het mijne zo vlug behandelen, dat was ook niet de bedoeling natuurlijk. Ieder op zijn beurt is goed genoeg![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
Ik hoop dat ze nu andere tickets niet te lang laten wachten omdat ze het mijne zo vlug behandelen, dat was ook niet de bedoeling natuurlijk. Ieder op zijn beurt is goed genoeg
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com