Bij de uiteindelijk bestelling bleek er plotseling nergens nog een spoor te zijn van de 20 euro kosten en stond de prijs dus op 79 euro

Na contact met Telenet kreeg ik weer allerlei verhaaltjes dat de prijs normaal 99 euro was en de 20 euro korting dus op 79 euro kwam wat echter iets totaal anders is dan wat op de website is terug te vinden ! Op de website, wat volgens Telenet dan plots weer een vergissing was, staat wel degelijk duidelijk vermeld dat de éénmalige kost 59 euro is... zonder enige voorwaarde (en daarmee is Telenet dan ook wettelijk verplicht het toestel aan die prijs te verkopen !).
Blijkbaar zou de 20 euro korting enkel van toepassing zijn voor nieuwe klanten, echter dit is nergens vermeld op de website waar men dan ook in overtreding is met "Art. 5. § 1. Behalve bij openbare verkoop, moet elke onderneming die aan de consument goederen te koop aanbiedt, de prijs hiervan schriftelijk en ondubbelzinnig aanduiden.". Ik betreur het ook dat dit niet de eerste keer is dat ik dergelijk dingen merk bij Telenet... ik kan dan ook enkel besluiten dat het hier gaat om bewuste bedriegelijke praktijken.
Ik had gehoopt dat Telenet z'n lesje kende na het Facebook protest rond de behandeling van trouwe klanten... duidelijk niet dus
