Wij hebben nu al een aantal jaar thuis Dommel Speedconnect plus ben er altijd tevreden van geweest en nog steeds .
doen niet moeilijk over limiet of wat dan ook , alleen in al die tijd zit ik op een 20 mbit profieltje , en nog altijd niet veranderd jammer genoeg.
Nu mijn vriendin heeft nog Telenet Expressnet , maar zoals ik voor dommel ook Telenet heb gehad thuis zit ik al met problemen met het Download limiet.
Nu gaan we samenwonen dus geraak ik er niet uit wat ik moet doen met het internet.
We gaan zeker al digitale tv van Telenet nemen zoals we nu ook al hebben , ik dacht eerst aan het whoppa pakket , lekker snel en digicorder + telefoon voor de zelfde prijs dat zij nu betaald, maar zit je natuurlijk met het limiet en Traffic shaping heb ik gelezen , en ik gebruik alleen maar usenet.
dus weet niet dat dit een goede oplossing is en dit ook altijd zo is ?
En ik verzet meestal wel wat limiet , en Dommel bied geen vdsl pakketten meer aan alleen nog 2 paketten weet niet dat die goed zijn .
Samengevat
Tv blijft Telenet Digitale tv.
Niet al te duur , liefst geen limiet of toch dat je wat mag verzetten en niet direct op traag word gezet
Hopelijk kunnen jullie hier bij helpen voor een keuze te maken.
Het resultaat op lijntest op het nieuwe adres is dit.
![Afbeelding](http://i43.tinypic.com/iyzq69.jpg)
En voor Dommel is beschikbaar
*Netconnect Start
*Dommel Netline
Alvast Bedankt