€20 online korting?

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

Voor de slaapkamer wenste ik een hd digibox aan te schaffen.
Deze staan momenteel in solden aan €79 en met een online korting van €20 zou dit €59 worden.
http://telenet.be/nl/hd-digibox-aan-%E2%82%AC79

Afbeelding

Wanneer ik echter wil bestellen, blijkt dat deze €20 online korting is weggevallen. Net eens met Telenet gebeld en blijkbaar gaat dit enkel op indien je een bijkomend pakket koopt of zoiets... Wat voor bedriegelijke advertentie is dat dan niet? Gelukkig dat ik gezien had dat die €20 korting niet in mijn winkelmandje zat...
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Provider

Te Koop forum

Hier al nog gepost. In die 79 € zit de 20 € korting al inbegrepen. Je bent niet de enige die dit bedriegelijk vond.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

Ah, had voorgaande niet gezien. Ik ben dus niet alleen :-)
byter
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Goztow schreef:Hier al nog gepost. In die 79 € zit de 20 € korting al inbegrepen. Je bent niet de enige die dit bedriegelijk vond.
Eigenlijk geldt het enkel voor nieuwe producten. Dit wil zeggen volledig nieuwe diensten en dus niet voor bijkomende settopboxen.
Los daarvan kom je hier pas rijkelijk laat achter in bestelproces en staan deze voorwaarden allesbehalve duidelijk op de website.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

byter schreef:Eigenlijk geldt het enkel voor nieuwe producten. Dit wil zeggen volledig nieuwe diensten en dus niet voor bijkomende settopboxen.
Maar dat staat niet vermeld (ook niet doormiddel van een sterretje of andere verwijziging) bij de 20 euro online korting... de enige voorwaarde is "online" bestellen. Dit zijn gewoon bedriegelijke praktijken die niet kunnen !
byter schreef:Los daarvan kom je hier pas rijkelijk laat achter in bestelproces en staan deze voorwaarden allesbehalve duidelijk op de website.
Ik dacht het op het einde nog te zien bij de bevestiging... maar dat bleek geen stap te zijn maar louter het tonen van je aankoop. Ik heb dan ook meteen gebeld om m'n bestelling te annuleren wat de dame op zich niet kon... ze ging het doorgeven en men ging mij terug contacteren (maar tot op heden nog niets !)
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”