Scarlet aansluitbaarheid

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
atari
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 aug 2010, 21:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Binnenkort ga ik verhuizen en ik wil weten of het op mijn nieuw adres mogelijk is om Scarlet te krijgen. De online "vdsl aansluitbaarheid" test zegt dat het mogelijk moet zijn maar ik zou graag in detail willen weten welke snelheid mogelijk is en hoe de lijnwaarden zijn.

Ik zou dit willen testen door mijn VDSL modem van thuis mee te nemen, daar aan te sluiten en in te bellen met mijn bestaand Scarlet account. Is dit mogelijk? Gaat dit werken of zal het mijn (thuis) profiel volledig in de war brengen?

Alvast bedankt,
Atari
didi79
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 912
Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 98 keer

Op de nieuwe aansluiting moet data actief zijn, zodat er een vdsl signaal over kan. Als daar nog geen vdsl abonnement aan gekoppeld is, zal dat dus zonder data zijn. Gaat dan niet lukken.
VDSL is anders dan "inbellen" zoals vroeger.

Je thuis profiel zal in het slechtste geval gewoon terugvallen naar provisie profiel
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

de koe zegt boe
atari
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 aug 2010, 21:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Bedankt, die link werkt goed. Er is een mogelijkheid voor 48.64 Mbps / 5 Mbps, erg goed dus maar het zal zeker afwachten worden tot de definitieve aansluiting voor zekerheid?

Trouwens, dit staat voor de deur. Dit is toch een kabel verdeel kast neem ik aan? Echt op minder dan 10meter van de deur. Zal dit mijn snelheid positief beïnvloeden of is het een andere afstand die telt? :)

Thanks,
Atari
Bijlagen
kvd.PNG
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

je zal wel een 30/6 profiel als je lijnafstand keliner is dan 400 m en dan kan de DLM je nog eventueel verghogen tot 70/6
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”