"Bij TV VLAANDEREN zoeken we altijd naar de beste mogelijkheden om uw kijkervaring te verbeteren dankzij een optimalisering van het zenderaanbod en vooruitstrevende technologie. Dit betekent dat we een prijswijziging zullen doorvoeren voor Basic+ van €20,90 naar €22,90 per maand *. Deze prijs vindt u terug op uw eerste aanrekening of domiciliëring die betrekking heeft voor de periode na 1 februari 2014."
Dus eerst een paar zenders laten verdwijnen (syfy en 13th street) én dan na een jaar terug laten komen, noemen ze het zenderaanbod optimaliseren en vinden ze een goed excuus om de prijs te verhogen. Of zouden ze met dat "zenderaanbod optimaliseren" bedoelen op die fta duitse HD & britse Hd zenders, waar ze géén moeite moeten voor doen?
En luistert Tv Vlaanderen wel naar de klant? Ik denk het niet!
TV Vlaanderen verhoogt Basic+ met 2 euro!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
het lanceringsaanbod van jaren terug, ging ook pijlsnel de hoogte in. Was het niet 8,90 € of 9,90 €/maand.
Vier, 2BE is nog altijd geen HD (idem NED1-2-3).
Ik ga telenet nemen (bij tvv betaal je 3 € extra/decoder), en kan onbeperkt aantal decoders, en vooral 'tv-met een kaartje' gebruiken....heb ik HD, zonder een logge satdecoder in mijn keuken. En opnemen of afstand (allemaal niet mogelijk via tvv)
Vier, 2BE is nog altijd geen HD (idem NED1-2-3).
Ik ga telenet nemen (bij tvv betaal je 3 € extra/decoder), en kan onbeperkt aantal decoders, en vooral 'tv-met een kaartje' gebruiken....heb ik HD, zonder een logge satdecoder in mijn keuken. En opnemen of afstand (allemaal niet mogelijk via tvv)
- Kenw00t
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
- Bedankt: 250 keer
Heb er de Europese productendatabase bijgehaald: bijna 3000 TV's waarvan iets meer dan 1000 met DVB-S2 aansluiting en CI-(+) slot. Hoezo nicheproduct?
http://geizhals.eu/?cat=tvlcd&xf=2728_D ... lot#xf_top
http://geizhals.eu/?cat=tvlcd&xf=2728_D ... lot#xf_top
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Er gaat niks boven een goeie Linux sat ontvanger. Oneindig veel mogelijkheden die je niet hebt met sat tuners die in een tv ingebouwd zijn.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 98 keer
TV's met sat tuner zijn helemaal geen nicheproduct... en prijsverschil is er volgens mij niet.
Op dit moment zal een aparte receiver inderdaad nog altijd meer mogelijkheden bieden als een tv met ingebouwde tuner (maar hoe lang nog?). Dat geldt echter evengoed voor tv via kabel, vdsl als sat. Maar bij sat heb je tenminste vrije keuze van apparatuur, wat (nog) niet kan gezegd worden over Telenet en Belgacom tv
Op dit moment zal een aparte receiver inderdaad nog altijd meer mogelijkheden bieden als een tv met ingebouwde tuner (maar hoe lang nog?). Dat geldt echter evengoed voor tv via kabel, vdsl als sat. Maar bij sat heb je tenminste vrije keuze van apparatuur, wat (nog) niet kan gezegd worden over Telenet en Belgacom tv
- Vladimirke
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
+1Jack Daniels schreef:Er gaat niks boven een goeie Linux sat ontvanger. Oneindig veel mogelijkheden die je niet hebt met sat tuners die in een tv ingebouwd zijn.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 11 keer
Een tv met sat tuner of linux ontvanger is geen vergelijk.
De sat tuner in tv ´s zijn zeer beperkt :geen motor aansturing , meestal maar 1 tuner , langzaam zappen .
Daarbij komt nog dat het opnemen op n usb hdd zich beperkt tot de tv waarop deze is geformateerd , geen enkele mogelijkheid om n opname op n ander medium te zien of kopieren ,zelfs niet op exact dezelfde tv.
Dit is bij alle fabrikanten zo.
Het is wel makkelijk , 1 ab, geen snoeren etc
De sat tuner in tv ´s zijn zeer beperkt :geen motor aansturing , meestal maar 1 tuner , langzaam zappen .
Daarbij komt nog dat het opnemen op n usb hdd zich beperkt tot de tv waarop deze is geformateerd , geen enkele mogelijkheid om n opname op n ander medium te zien of kopieren ,zelfs niet op exact dezelfde tv.
Dit is bij alle fabrikanten zo.
Het is wel makkelijk , 1 ab, geen snoeren etc
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
- Bedankt: 147 keer
Op mijn Panasonic met DVBs en DVBc tuner kan ik perfect de opnames van niet geencypteerde kanalen kopiëren naar andere toestellen en opnemen op bv een DVDR.
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
en in welke prijsklasse zit die tv?
Juist....ik heb een samsung UE22D5003 van 1 jaar oud met CI+ (maar welk geen dvb-s)
(instap)led tv sony van 2008 ook niet.
dus enkel de grotere modellen en ook >600 € (dus nog niet 'mainstream' zoals dvb-t(2) )
Even op krefel gecheckt...de SAMSUNG UE42F5500 heeft dit (650 €)
Juist....ik heb een samsung UE22D5003 van 1 jaar oud met CI+ (maar welk geen dvb-s)
(instap)led tv sony van 2008 ook niet.
dus enkel de grotere modellen en ook >600 € (dus nog niet 'mainstream' zoals dvb-t(2) )
Even op krefel gecheckt...de SAMSUNG UE42F5500 heeft dit (650 €)
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 11 keer
Ik heb ook n Panasonic met dvb-c en dvb-s2 . Via scart geen probleem te kopieren of op te nemen van een uitzending , maar opnames op de USB HDD of stick zijn vanwege de rechten alleen afspeelbaar op de tv zelf, zonder signaal op de scart.johan.devos schreef:Op mijn Panasonic met DVBs en DVBc tuner kan ik perfect de opnames van niet geencypteerde kanalen kopiëren naar andere toestellen en opnemen op bv een DVDR.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
- Bedankt: 147 keer
Ik kan ongeencrypteerde opnames (vb canvas HD van DVBc of BBC HD van DVBs) in hun originele formaat zonder verlies van kwaliteit afspelen op andere DLNA clients en via powerdvd ook op mijn PC afspelen en opslaan op de HD van mijn PC. Daar kan in deze file dan ook bewerken of op DVD branden moest ik daar zin voor hebben.
Met VTM, Vier, is dit niet mogelijk en het is ook niet mogelijk de HD van de TV af te spelen op ee ander toestel.
Met VTM, Vier, is dit niet mogelijk en het is ook niet mogelijk de HD van de TV af te spelen op ee ander toestel.