Aloha,
Ik ben bij de gelukkigen die een Full Experience Bhaalu pakket gewonnen hadden. Echter heb ik hier zeer weinig gebruik van kunnen maken, gezien ik een Telenet Basic Shake heb (basic internet en digitale tv) en m'n verbruik zo beperkt is tot 100GB/maand.
Zonder Bhaalu kom ik met die 100GB wel toe als ik wat oplet, maar met Bhaalu aan 1GB/uur kijken lukt dit zeker niet.
Nu verhuizen we in mei 2014 en ik zou graag van Bhaalu gebruik maken, dus wil ik veranderen van abonnement/provider.
Mijn huidige kost voor Internet [€25,50) + digitale TV incl. abonnement, rechten (€15,20) en huur digicorder (€8,20) + €0.95 shake korting is €47,95/maand.
Mogelijke opties lijken me:
- Telenet Whoppa: Ik heb vaste telefonie echter niet nodig en het is een pak duurder (€71,70/maand).
- EDPNET nemen voor Internet en verplicht telefonie erbij nemen? Maar zo'n modem kost ook wel wat en kan niet gehuurd worden?
- Belgacom?
- Voorstel/idee van jullie? Weten jullie van bepaalde wat verdoken acties?
Qua mobiele telefonie willen we eventueel ook veranderen, gezien we niet 100% tevreden zijn van het datanetwerk van Telenet (Mobistar).
De 2 x King is wel goedkoop.
Onze verhuis is ook wel belangrijk te vermelden. Hierdoor hebben we dus weldegelijk een installatie nodig, welke bij de meeste providers kosten meebrengen.
Graag jullie hulp en tips!
Telenet + Bhaalu -> ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
scarlet trio (39€) + mobile vickings ?
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
over elke provider lees je klachten.... ik lees er ook veel over telenet, belgacom, ....
scarlet scoort daar zeker niet slechter of beter in.
Mijn ervaring is goed. Het doet wat het moet doen, aan aanvaardbare prijs
scarlet scoort daar zeker niet slechter of beter in.
Mijn ervaring is goed. Het doet wat het moet doen, aan aanvaardbare prijs
de koe zegt boe
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Zoals bambipower zegt : ik zit hier ook al jaren op UB en heb van elke provider al klachten gelezen. Vergeet ook niet dat online men sneller klachten zal vinden dan complimenten omdat het goed werkt 

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Niet waar Krisken, scarlet is fantastisch!
Alle gekheid op een stokje, ben van bgc naar scarlet gegaan en best tevreden van. Pak minder zenders maar daar maal ik niet om, die die ik wil hebben zijn beschikbaar en ook daar is er geen bal op
Alle gekheid op een stokje, ben van bgc naar scarlet gegaan en best tevreden van. Pak minder zenders maar daar maal ik niet om, die die ik wil hebben zijn beschikbaar en ook daar is er geen bal op

“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Da's toch hetzelfde netwerk als Telenet gebruikt... dus Mobistar ?bambipower schreef:+ mobile vickings ?
Edit: Blijkbaar was ik fout... is dus Base.
Laatst gewijzigd door ubremoved_539 16 jan 2014, 18:25, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
mobile vickings is toch base? Maar andere formules
de koe zegt boe
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Keuz tussen Bgc start met unlimited volume optie en bgc tv als je veel zenders wil of scarlet trio als je tevreden bent met iets minder zenders.
[
Post made via mobile device ]
[

-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Indien je Belgacom wil nemen:Jacodaf schreef:Aloha,
Ik ben bij de gelukkigen die een Full Experience Bhaalu pakket gewonnen hadden. Echter heb ik hier zeer weinig gebruik van kunnen maken, gezien ik een Telenet Basic Shake heb (basic internet en digitale tv) en m'n verbruik zo beperkt is tot 100GB/maand.
Zonder Bhaalu kom ik met die 100GB wel toe als ik wat oplet, maar met Bhaalu aan 1GB/uur kijken lukt dit zeker niet.
- Belgacom?
- Voorstel/idee van jullie? Weten jullie van bepaalde wat verdoken acties?
Onze verhuis is ook wel belangrijk te vermelden. Hierdoor hebben we dus weldegelijk een installatie nodig, welke bij de meeste providers kosten meebrengen.
Graag jullie hulp en tips!
* Pack Internet Comfort (onbeperkt) + Mobile: € 36,95 + 10 euro per mobile, bvb. Smart+ 15 (onbeperkt sms, 120 min, 500 MB). Indien je Mobile Internet erbij neemt, krijg je een gratis simkaart met 500 MB die je kan gebruiken op je mobile nummers ook.
* Pack Internet Maxi (onbeperkt) + Mobile: € 46,20 + 10 euro per mobile, bvb. Smart+ 15 (onbeperkt sms, 120 min, 500 MB). Indien je Mobile Internet erbij neemt, krijg je een gratis simkaart met 2 GB die je kan gebruiken op je mobile nummers ook.
* Pack Internet Comfort (onbeperkt) + Belgacom TV: € 53,95 + bvb. Smart+ 15 aan 10 euro (onbeperkt sms, 120 min, 500 MB) per mobile. Indien je Mobile Internet erbij neemt, krijg je een gratis simkaart met 500 MB die je kan gebruiken op je mobile nummers ook. TV Overal ook.
* Pack Internet Maxi (onbeperkt) + Belgacom TV: € 65,95 + bvb. Smart+ 15 aan 10 euro (onbeperkt sms, 120 min, 500 MB) per mobile. Indien je Mobile Internet erbij neemt, krijg je een gratis simkaart met 2 GB die je kan gebruiken op je mobile nummers ook. TV Overal ook.
Als je installeert met technicus, betaal je 129 euro alles inclusief. Indien DIY, betaal je enkel de kosten voor het versturen van de modem en eventueel het plaatsen van het aansluitpunt. Online bestellen is voor Comfort 2,5 euro per maand korting voor 20m, of voor Maxi 3,75 voor 20m.