OVH: DID in België

Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Firewall rule op je smartphone? Ik zit hier namelijk met hetzelfde probleem en ik weet niet meteen hoe ik het moet oplossen.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Nee, was op een linux server die Asterisk draait.
Ik heb ook wel mijn sip password veranderd, anders kan je eens testen of dat bij jou het probleem oplost?
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Als ik bel naar Belgacom klantendienst 080022800 met onze C610-IP kan ik niet navigeren door de menu's, de DTMF instellingen staan hoogstwaarschijnlijk niet goed ingesteld in de Gigaset en(of) Ovh Manager.
In de manager heb ik ze nu gewijzigd van enkel g711 naar alle 3: g722, g711, g729
In de Gigaset > Telefonie > Geluid: Voorkeur voor eigen codec (g711) gewijzigd naar: Geoptimaliseerd voor grote bandbreedte (alle codec staan automatisch geselecteerd)
Ik weet wel niet of dit veel zal uithalen, maar bon :|
Alvast weet ik dat de menu"s nu nog niet werken. Moet hiervoor telkens m'n Gsm gebruiken.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer

Er is een optie:
DTMF over VoIP connections

Onder Telephony - "advanced voip settings" als je inlogt via de webpagina van de C610IP
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Er staat:
DTMF over VoIP-verbindingen
Automatisch overeenkomen van de TDK-transmissie > JA
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer

Zet deze eens op "NEE", en vervolgens optie "audio".
Let er op dat u geen G.722 gebruikt.

Afbeelding
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Ok, heb dit gedaan.
Bij Geluidsinstellingen heb ik enkel staan: G.711 a law; G.711 µ law; G.729 in die volgorde.
Nu eens proberen...

Edit: het werkt nu :beerchug:
Bedankt voor de hulp !
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:

Wat is beste IPhone app voor OVH-VOIP?


Manuel gonzalez
Michael
Pro Member
Pro Member
Berichten: 348
Lid geworden op: 08 maa 2011, 23:15
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 14 keer

Groundwire is de beste app
jang
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 sep 2011, 18:43
Bedankt: 1 keer

ik gebruik Bria op Mac en iPhone. Werkt perfect met OVH tot nu toe.
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 834
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 102 keer

IK heb me op 2 jan ingeschreven voor een enkele sip lijn , maar nu een paar dagen later heb ik nog niets mogen ontvangen van instellingen.
Bewijs van identiteit is doorgestuurd en goedgekeurd en terug een mail gekregen dat dit in orde is . Maar voor de rest niets. Wanneer ik in mijn klantenpaneel ga kijken zie ik het volgende staan (zie screenshot).
Heb ook al een ticket aangemaakt en hier krijg ik ook geen antwoord op.
Bijlagen
Screenshot 2014-01-05 09.17.23.png
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

validatie: geschat 4 dagen... dat er een vinkje bijstaat wil mss niet zeggen dat het volledig in orde is?
plus, we zitten natuurlijk in het weekend...

ik zou zeggen: geef het nog een dag of 2
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Even ter info: Momenteel heeft OVH trouwens een probleem op één van hun VoIP-servers waardoor er er een heleboel telefoonlijnen naar andere servers zijn gemigreerd.
Misschien(!) zetten ze daarom alle nieuwe aanvragen eventjes op een wachtlijst tot het incident opgelost is en de volledige servercapaciteit terug beschikbaar is.
http://travaux.ovh.com/?do=details&id=9941
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Er zijn op 31 december nog opleveringen geweest.

Maar er zijn al een hele tijd stabiliteitsproblemen met de CIRPACK's er staat al een 2e en een 3e infra, terwijl ze in het totaal nog altijd minder lijnen hebben dan 1 infra moet kunnen ondersteunen.

Octave ging maandag het punt maken qua voice problemen infra, ze overwegen ook te testen met een andere vendor / over te schakelen.
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 834
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 102 keer

Zal het nog een paar dagen afwachten. De problemen die ze zelf hebben zal dan ook de reden zijn waarom mijn ticket nog niet beantwoord is.
Bedankt voor de reply.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
Jeroen07
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 04 jan 2013, 01:49
Bedankt: 2 keer

Is het met OVH (of andere provider) mogelijk om het standaard zowel op je telefoon als je GSM te laten rinkelen? Zodat je kan kiezen met wat je opneemt?
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Bij een ligne individuelle sip niet dacht ik. Je DID nummer bij OVH kan maar gekoppeld worden aan 1 nummer.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

via de usertool van weepee kan je laten inbellen op meerdere toestellen...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Jeroen07 schreef:Is het met OVH (of andere provider) mogelijk om het standaard zowel op je telefoon als je GSM te laten rinkelen? Zodat je kan kiezen met wat je opneemt?
Bij WeePee is dat mogelijk
  • - je maakt SIP 2 accounts aan, één voor je GSM en één voor je telefoon
    - je maakt een 3de account aan (forwarding account) die je koppelt aan je inkomend nummer. Hier stel je een forwarding in naar de interne nummers van de 2 SIP accounts.
De eerste die opneemt krijgt de verbinding.
Je kan ook gratis naar mekaar bellen

Bij VoipTiger is zoiets waarschijnlijk ook mogelijk.
Als je gebruik maakt van hun free cloud PBX
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
kippewit
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 24 jul 2011, 15:01
Bedankt: 3 keer

Iemand ervaring met hoe lang het porteren van een nummer duurt? Ik heb twee dagen na mijn aanvraag een brief ontvangen en de code bevestigd. Toen verscheen er bvenaan bij de status van de portatie "datum portatie: 10/01/2014" (het was toen 6/01/2014). Intussen is er nog steeds niks veranderd.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Dat hangt van meerdere factoren af.
Mijn nummer bij OVH naar WeePee duurde bijvoorbeeld 15 dagen in totaal.
Mijn mobiel nummer gaat van a naar b in enkele uren.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

kippewit schreef:Iemand ervaring met hoe lang het porteren van een nummer duurt
Volgens de wet moet dit - bij een eenvoudige portering - binnen één werkdag gebeuren.
Indien het langer duurt, mag je een schadevergoeding eisen.
Dit verzoek moet ingediend worden bij de nieuwe provider, die de schadevergoeding moet recupereren van de "schuldige" partij
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

krisken schreef: Mijn mobiel nummer gaat van a naar b in enkele uren.
dommel niet meerekenen a.u.b. ;)

sent from my xperia z, using tapatalk 4
Waterboy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 30 apr 2007, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 12 keer

Vandaag verschillende keren de melding op mijn Fritzbox

Anmeldung der Internetrufnummer xxxxxxxxxxxxx war nicht erfolgreich.
Gegenstelle meldet Ursache 500

Wat wil deze melding zeggen?
kippewit
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 24 jul 2011, 15:01
Bedankt: 3 keer

Intussen ben ik al 17 dagen aan het wachten op de portering van mijn nummer van Scarlet naar OVH. Volgens OVH is de brief naar scarlet verstuurd op 5/1, volgens Scarlet weten zij helemaal niks en hebben zij helemaal niks te maken met porteren van nummers. (En OVH zelf reageert ook helemaal nergen op.)
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

Waterboy schreef:Vandaag verschillende keren de melding op mijn Fritzbox

Anmeldung der Internetrufnummer xxxxxxxxxxxxx war nicht erfolgreich.
Gegenstelle meldet Ursache 500

Wat wil deze melding zeggen?
Dat is een server error code.
21.5 Server Failure 5xx

5xx responses are failure responses given when a server itself has
erred.

21.5.1 500 Server Internal Error

The server encountered an unexpected condition that prevented it from
fulfilling the request. The client MAY display the specific error
condition and MAY retry the request after several seconds.

If the condition is temporary, the server MAY indicate when the
client may retry the request using the Retry-After header field.
Bron: RFC 3261 - SIP: Session Initiation Protocol.
Waterboy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 30 apr 2007, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 12 keer

kippewit schreef:Intussen ben ik al 17 dagen aan het wachten op de portering van mijn nummer van Scarlet naar OVH. Volgens OVH is de brief naar scarlet verstuurd op 5/1, volgens Scarlet weten zij helemaal niks en hebben zij helemaal niks te maken met porteren van nummers. (En OVH zelf reageert ook helemaal nergen op.)
Mss heeft dit ermee te maken?

ne le projet— VoIP
Type de tâche Incident
Catégorie Backend / Core
Etat En cours
Pourcentage effectué 0%
Détails Le système opérateur de portabilité n'était plus accessible et a provoqué un retard dans le traitement des portabilités Belges.

Commentaires (1)

Commentaire de OVH - mardi, 21 janvier 2014, 15:38

Il n'y a toujours pas d'amélioration sur le système opérateur, la commande de portabilité Belge dans le manager a été suspendu.
Nous relançons activement l’autorité des portabilités belges.
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

kippewit schreef:Intussen ben ik al 17 dagen aan het wachten op de portering van mijn nummer van Scarlet naar OVH. Volgens OVH is de brief naar scarlet verstuurd op 5/1, volgens Scarlet weten zij helemaal niks en hebben zij helemaal niks te maken met porteren van nummers. (En OVH zelf reageert ook helemaal nergen op.)
Zelfde ervaring hier.
Mijn Frans is niet super, maar uit het volgende maak ik op dat ze terug porteringen doorvoeren:

Commentaire de OVH - mercredi, 22 janvier 2014, 17:36

L'accès au système opérateur est corrigé. Nous rattrapons en priorité les demandes de portabilité en attente avant de réouvrir la commande.

Bron: http://travaux.ovh.net/?do=details&id=10020
Bonbon
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 sep 2007, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

ik probeerde vandaag de ovh eens te bestellen ook zoals in de tutorial ,
ik kies telkens de optie van 99 cent ( 1,18 inc) , toch een stap verder wordt dit telkens 1,98 euro
kan iemand mij verklaren waarom ?
http://cl.ly/image/303x081a1y19
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

In je screenshot zie ik 2 voip lijnen, ééntje bovenaan en ééntje samen met de Gigaset.
Het is enkel Ligne Individuelle die je moet hebben, de bovenste dus.
Dus ergens een vinkje vergeten verwijderen :wink:
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
Bonbon
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 sep 2007, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

na paar keer proberen browser gesloten , daarna ging het zonder problemen :-D
kippewit
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 24 jul 2011, 15:01
Bedankt: 3 keer

Intussen heb ik mail gehad van Scarlet dat er een portering is aangevraagd (vorige donderdag). Sinds vrijdag werkt mijn telefoonnummer niet meer, volgens Scarlet is het vrijdag al doorgegeven aan OVH. Bij OVH staat nu dat het nummer vanaf 31/1/2014 actief zal zijn, maw zal ik dus een week zonder mijn telefoonnummer zitten. Ik had het me allemaal wel iets vlotter voorgesteld.
Bonbon
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 sep 2007, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

ik ben sinds kort ook klant bij ovh ,
heb zonet een pakket met voorgeconfigureerde gigiaset afgehaald bij dhl

op het eerste zicht werkt alles ; ik heb wel enkele vragen ;

hoe verlopen de betalingen ? krijg ik een factuur in email ? ( bij aanmaak acount heb ik waarborg telefoon + eerste maand abbo betaald )

kan ik de frans gesproken boodschap veranderen die men hoort als men mij belt maar ik niet opneem ( tijdig opneem ) ?

zijn er nog instellingen die ik best verander ? ( de taal en locatie weerbericht heb ik reeds aangepast :) )

thx
jang
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 sep 2011, 18:43
Bedankt: 1 keer

Als je betaald hebt met je VISA kaart, dan worden de facturen in de toekomst ook betaald door afhaling van diezelfde VISA kaart. Werkt perfect bij mij.
Voor de boodschap op je antwoordapparaat moet je op je Manager/Espace Client zijn bij OVH. Daar vind je onder producten - téléphonie wat je zoekt.
Bonbon
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 sep 2007, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

ik begrijp het al volgt , ik bel naar 123 volg daar enkele menukeuzes , spreek een andere boodschap in , deze kan ik selecteren in de OVH manager ; zoiets ?
kan iemand mij de menu volgorde zeggen die ik moet volgen als ik op 123 inbel ?
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Betaling aan OVH loopt bij mij via mijn PayPal account. Ik krijg een mail dat er een factuur openstaat en een dag (of 2 dagen) later krijg ik bevestiging van PayPal dat er een betaling werd uitgevoerd aan OVH. Soort van domiciliëring zeg maar.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:

Bonbon schreef:ik ben sinds kort ook klant bij ovh ,
heb zonet een pakket met voorgeconfigureerde gigiaset afgehaald bij dhl

op het eerste zicht werkt alles ; ik heb wel enkele vragen ;

hoe verlopen de betalingen ? krijg ik een factuur in email ? ( bij aanmaak acount heb ik waarborg telefoon + eerste maand abbo betaald )

kan ik de frans gesproken boodschap veranderen die men hoort als men mij belt maar ik niet opneem ( tijdig opneem ) ?

zijn er nog instellingen die ik best verander ? ( de taal en locatie weerbericht heb ik reeds aangepast :) )

thx
Heb jij zo'n unlimited lijn gekregen voor Belgie? Dacht dat enkel Frankrijk werkte?
jang
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 sep 2011, 18:43
Bedankt: 1 keer

heb zelf geen toestel bij hen gehuurd, dus kan de 123 optie niet testen. Wel : boodschap zelf opnemen op je computer op mp3, dan in de OVH manager de 'rép ondeur' configureren met gepersonaliseerde boodschap en er deze mp3 aanhangen.
Bonbon
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 sep 2007, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

mgo72 schreef:
Bonbon schreef:ik ben sinds kort ook klant bij ovh ,
heb zonet een pakket met voorgeconfigureerde gigiaset afgehaald bij dhl

op het eerste zicht werkt alles ; ik heb wel enkele vragen ;

hoe verlopen de betalingen ? krijg ik een factuur in email ? ( bij aanmaak acount heb ik waarborg telefoon + eerste maand abbo betaald )

kan ik de frans gesproken boodschap veranderen die men hoort als men mij belt maar ik niet opneem ( tijdig opneem ) ?

zijn er nog instellingen die ik best verander ? ( de taal en locatie weerbericht heb ik reeds aangepast :) )

thx
Heb jij zo'n unlimited lijn gekregen voor Belgie? Dacht dat enkel Frankrijk werkte?
ik heb het product genomen waar deze thread over gaat http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=83&t=31132 , waar jij ook in post dus
of bedoel je nog iets anders ?
Bonbon
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 sep 2007, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

jang schreef:heb zelf geen toestel bij hen gehuurd, dus kan de 123 optie niet testen. Wel : boodschap zelf opnemen op je computer op mp3, dan in de OVH manager de 'rép ondeur' configureren met gepersonaliseerde boodschap en er deze mp3 aanhangen.
achteraf gezien wil ik eigenlijk gewoon geen antwoordapparaat , ik wil dat de telefoon ' eindeloos' blijft rinkelen zoals vroeger op de gewone vaste lijn

is dit mogelijk en hoe ?

thx
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”