meerdere telefoonlijnen

Plaats reactie
joris packed
Starter
Starter

hallo,

Ik werk voor een kleine vzw, momenteel hebben wij één belgacomlijn (één nummer) met 4 dect telefoons. We kunnen dus nooit gelijktijdig bellen of opgebeld worden als er iemand ah bellen is. In het verleden gaf dit nog geen al te grote problemen maar ondertussen klimmen we stilaan naar de 10 werknemers waardoor we toch nood hebben aan meer lijnen. Ik vermoed dat we de komende jaren niet meer dan 4 telefoonlijnen nodig zullen hebben. Scenario waar ik nu aan dacht was belgacom nummer te behouden voor inkomende gesprekken (er is geen centrale receptie ofzo) en voor uitgaande voiptelefoons (mogen verschillende nummers zijn) te kopen.

Aangezien ik hier zelf niets van ken en niet goed weet waar me te beginnen inlezen de vraag om mij al beetje op weg te zetten: wat zijn de mogelijkheden, moet ik iets bij Belgacom aanschaffen of wat is een goede voip setup (toestellen, providers, ...) ? Budget is niet gigantisch ...

Bedankt!

Joris
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Je kan er bijvoorbeeld aan denken om per persoon een OVH account te nemen aan iets van 1.5 euro/maand. Zo heeft iedereen een eigen telefoonnummer. Het huidige belgacomnummer kan je dan laten forwarden naar die 10 nummers, bvb als cascade.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”