hallo,
Een paar vragen over de Scarlet Trio versie van Belgacom TV. Ik heb 2x een V4 decoder staan.
- Bij Praktische diensten / Mijn foto's, video's krijg ik de foutmelding "geen home media server gevonden". Dat kan wel kloppen want er staan geen andere dingen in die ip-range in het netwerkje. Is dit een Belgacom TV optie of kan ik toch een DLNA servertje laten vinden door de decoder? Ik heb wel eens een DLNA ding in een TV lan poort gehangen, maar dat deed niet veel.
- Bij Telenet meen ik te begrijpen dat de ene decoder de opnames van de andere kan 'zien' - heeft Belgacom/Scarlet deze optie ook? Op 't eerste zicht lijkt het van niet of moet ik dan al mijn opnames in die 30 dagen bewaar systeem gooien (nPVR denk ik) ?
Tips meer dan welkom!
jhh
2x Scarlet versie Belgacom TV - DLNA, elkaars opnames zien
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Inderdaad bij Belgacom (Scarlet) zijn de PVR opnames (opgenomen op HDD vande decoder) niet te zien op de andere decoders
alleen de nPVR (30 dagen opnames bewaard op BGC servers) kan je op alle decoders zien
alleen de nPVR (30 dagen opnames bewaard op BGC servers) kan je op alle decoders zien