Hallo iedereen,
Ik zit al een tijdje met het volgende "probleem".
Elke dag ben ik verbonden met een Nederlandse Teamspeak Server waarbij ik een ping heb van minimum 13 en max 16 ms, met een jitter van +- 3
Nu zijn er ook andere members (Belgen) die een lagere ping hebben van altijd rond de 11 a 12 ms.
Ik vind dit echt raar. Zij hebben ook Telenet en dezelfde fysieke all in one modems van Telenet.
Het 2de punt is:
Wanneer ik vroegere een speedtest meting deed dan krijg ik bijna altijd 5 a 6 ms ping resultaat.
Dit zowel op de officiële speedtest meting van Telenet, als diegene van speedtest.net
Nu krijg ik telkens tussen de 10 a 15 ms ping resultaten.
Hoe komt dat dit ineens veranderd ???
Ik heb alleen mijn modem een paar maanden geleden vervangen, en mijn extern ip is veranderd van 213.... naar 78.......
Is het mss omdat de nodes in mijn buurt op een range van 213 zitten, i.p.v. 78... dat ik daarom een hogere ping heb dan voordien door mijn veranderlijk extern ip?
Graag duidelijkheid aub.
Lagere Ping mogelijk op teamspeak server, speedtest results
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Lees eens alle berichten van Soete01 op dit forum... je zal het meteen begrijpen.gm123 schreef:waarom zou je je zorgen maken over een verschil van minder dan 10ms?
Volgens mij zit hij dacht en nacht alle pings te bekijken tot er één een milliseconde afwijkt