Vrijblijvende samenkomst ?

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
mm2
Pro Member
Pro Member

Ik weet niet hoe de moderators hier tegenover gaan staan (indien negatief mag deze topic gerust gelockt worden) maar wat denken jullie van een vrijblijvende samenkomst tussen Userbasers ?

Ik bedoel hiermee:
- een rustige taverne uitkiezen en daar een vrijblijvende bijeenkomst organiseren. (via een poll bvb nagaan in welke provincie/stad dit het meest aangewezen is dat te doen)
- met geinteresseerden eens een dagje een pretpark doen, of een computerbeurs (HCC dagen in Utrecht,...)

Zelf ben ik een aantal keren naar bijeenkomsten van PUB (nu TIK) geweest en dat was toch altijd een ontspannende namiddag/avond.
Meestal zochten ze ook een taverne op in het stadscentrum, zodat de vrouwen, vriendinnen, minaressen,... hun shoppingwoede konden koelen ondertussen :-)

Wat vinden jullie ervan ? Nuttig of overbodig ?
foxxy girl
Pro Member
Pro Member

userbase heeft op deze moment 1368 leden, dan moeten er toch wel een paar vanuit de zelfde regio zijn.

maar wat heb je eraan, zelf vind ik het maar "raar" om met mensen die je eigenlijk niet kent iets te gaan drinken ofzo.

voor de geintereseerde, veel plezier maar mij zal je er niet zien denk ik.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

foxxy girl schreef:... maar mij zal je er niet zien denk ik.

Je gaat er een paar teleurstellen, vrees ik :lol: :wink:
If you can't beat them, confuse them.
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Nuttig, als het mogelijk is om er te komen via Trein, Bus dan ist in orde :wink:
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Zo'n dingen hebben wij ook al een paar maal overwogen, maar het probleem was altijd hetzelfde:

Wat en waar?

Op zo'n beurs worden er automatisch kleinere groepjes gevormd, op taverne is er meestal redelijk veel lawaai, en daarbij er nog eens met zoveel volk binnenvallen hebben ze niet allemaal even graag.

Ook wanneer is niet altijd even eenvoudig, want school en werk.

maar mm2 we zullen je nog wel eens contacteren hierover.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Vriendinnen? Van UBers? Whahahahhahahahahahahahaha (ok zielig-zijn modus off) :-D
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Akira
Elite Poster
Elite Poster

aaah Ceeeebit ik zoek mensen die willen meegaan (max 10 in totaal : 2 auto's) maar ik kan zelf nie rijden :)
maar da zou wel fun voor geeks zijn :)
de pispaal <<
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Die samenkomst daar zullen we met de UB crew wel is werk van maken. Maar nu niet, er is gewoon geen tijd voor nu.

Ondertussen doen onze leden natuurlijk wat ze willen, maar NIKS zal officieel uitgaan vanuit de UB voordat wij dat aangekondigd hebben.

(ik zeg dat hier zo streng om een reden: stel dat er iets gebeurd op zo'n meeting, dat wij (de mods) daar dan niet voor moeten opdraaien))

greetz,

Nob
sander

Mr.Cide schreef:aaah Ceeeebit ik zoek mensen die willen meegaan (max 10 in totaal : 2 auto's) maar ik kan zelf nie rijden :)
maar da zou wel fun voor geeks zijn :)

de g33k speelt da hier weer slim :p em wilt zelf gaan maar heeft geen vervoer, nu kan em met gratis vervoer naar ginder gaan :p slim gezien !!! ;)
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster

Ja de userbase begint wel groot te worden voor zo een gezellig samenzijn :-(
We hadden het in het begin moeten doen toen we nog niet met zoveel leden waren.
Als het ooit doorgaat heb ik nu wel een paar helpers nodig om mijn stoelen op tijd goed gezet te krijgen :wink:
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Zoals foxxy girl al liet merken is niet iedereen zo happig om met vreemden op stap te gaan. Veel mensen blijven gewoon liever in de anonimiteit die ze nu hebben en dat is begrijpelijk. Zo zouden de honderden NuKeM fans hier wel eens teleurgesteld kunnen zijn als ze mij in het echt te zien kregen :mrgreen:
Nee, even serieus, zoiets zou erg leuk zijn voor zij die het willen, maar zoals hierboven al staat verwacht ik niet dat veel users met vreemden (want dat zijn we immers tov elkaar) zomaar iets willen gaan doen.

Ondertussen zijn er blijkbaar wel al users die zelf vragende partij zijn en anderen die ook wel willen. Er is dus een vraag en de mods zelf hebben er al over zitten denken, dus ja, het zal er wel eens van komen ;)
Trouwens, wie wil die fantastische mods van de userbase nu niet eens in het echt zien :-)
NuKeM
mm2
Pro Member
Pro Member

SeNsEi Ze0n schreef:Zo'n dingen hebben wij ook al een paar maal overwogen, maar het probleem was altijd hetzelfde:

Wat en waar?

maar mm2 we zullen je nog wel eens contacteren hierover.

"Waar" is denk ik makkelijk te achterhalen door een kleine poll te doen:
- Heb je interesse om te komen naar een userbijeenkomst op (datum) ? ja/nee
- indien ja: in welke provincie zou die moeten gehouden worden ?

"Wat": da's een moeilijker vraag. Maar meestal weten de geinteresseerden die in die regio wonen welke zaak goed bereikbaar is en waar een groep welkom is (de uitbaters verdienen er immers ook aan).

Verwacht ook geen massa volk! Als op zo'n bijeenkomst 10 man afkomt mag je deze al geslaagd noemen. (Niet iedereen houdt van zo'n zaken, is niet vrij op dat moment, verkiest anoniem te blijven,...).

Zoals gezegd heb ik zelf al een aantal meetings meegemaakt en de vrees een hele namiddag voor je cola te zitten zonder een woord te zeggen is onterecht. Iedereen heeft immers eenzelfde raakpunt: interesse in PC's en Userbase en dan geraak je snel aan de praat.

Maar voor alle duidelijkheid: ik wil absoluut niets opdringen, 't was gewoon een ideetje.
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

mm2 schreef:Verwacht ook geen massa volk! Als op zo'n bijeenkomst 10 man afkomt mag je deze al geslaagd noemen. (Niet iedereen houdt van zo'n zaken, is niet vrij op dat moment, verkiest anoniem te blijven,...).

Zoals gezegd heb ik zelf al een aantal meetings meegemaakt en de vrees een hele namiddag voor je cola te zitten zonder een woord te zeggen is onterecht. Iedereen heeft immers eenzelfde raakpunt: interesse in PC's en Userbase en dan geraak je snel aan de praat.

Max 10 gewone members zou ook mijn gok zijn voor een geslaagde meeting. De mods komen waarschijnlijk al zeker af.

Zelf heb ik ook al enkele meetings gedaan en die waren steeds positief, nooit spijt van gehad :)

Een beurs is denk ik niet slecht, dan is iedereen wat vrijer en kan zijn eigen weg gaan + er is altijd wel iets om over te spreken op zo'n beurs :)
NuKeM
airzimmy
Erelid
Erelid
Contacteer:

mm2 schreef:Verwacht ook geen massa volk! Als op zo'n bijeenkomst 10 man afkomt mag je deze al geslaagd noemen. (Niet iedereen houdt van zo'n zaken, is niet vrij op dat moment, verkiest anoniem te blijven,...).

Zo herinner me ook nog een paar PUB meetings :)
Akira
Elite Poster
Elite Poster

ik heb de meeste mods al gezien :) (op foto dan wel)
en ja nukem- is echt een stud (voor de fans, tip: em is dol op pizza en als het kan 2)

maar max 10 leden zie ik ook wel zitten.

Maar waarom komen gulder dan nie naar fom(lanparty) :cry:
de zeon is daar ook ma die zit in de crew, en ik ben alleen dus dan ga ik nie gaan :-(

ik denk dat een plaats wel te bespreken valt maar een datum :? doe dat anders in een verlofweek?

kem nog een leuk idee maar ik denk dat alleen de echte geeks da willen doen: lanparty op oudejaars :) (2 daags) lijkt me wel tof als nieuwjaarsfeest
:smiley met bril op: toch veel leuker dan een saai feest met de familie? :-D
de pispaal <<
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

dat zou bij ik dan weer niet kunnen :wink:
waarom neem je niet gewoon een dag dat iedereen thuis is.
een betaalde feestdag, er zijn er wel niet veel 8)
Dit wordt inderdaad een moeilijk zaak voor een datum.
stephan
Elite Poster
Elite Poster

ik denk dat je als datum best naar een weekend kijkt...

-geen school
-mensen met kot zijn thuis
-werkende mensen zijn (meestal) vrij
-zelfstandigen kunnen hun uren kiezen
-gepensioneerden kunnen als je het lang op voorhand zegt (no offence ! )

ciao
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster

gepensioneerden kunnen als je het lang op voorhand zegt (no offence ! )

:beerchug: Hrhrhr!!! Steeds te weinig tijd man...Véééél te weinig tijd !!!! :beerchug:
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
Akira
Elite Poster
Elite Poster

maar niet lang op voorhand of ze zijn het vergeten

grapje :oops:
de pispaal <<
stephan
Elite Poster
Elite Poster

Mr.Cide schreef:maar niet lang op voorhand of ze zijn het vergeten

grapje :oops:

neem maar van mij aan dat "ze" beter georganiseerd zijn dan wij studenten :lol:

als ik al zie hoeveel mijn grootouders op korte tijd te doen hebben word ik zot! :wink:
en dan de plannen die ze al maken voor maanden verder... pfffff

[Obelix-mode] rare mensen die gepensioneerden... [/Obelix-mode]
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
Gast

Bedankt Stephan dat doet deugd sé !! :-D

Van den dienen me al zijne vis uit het derde straatje op de rechterkant

Hehe
Styno
Elite Poster
Elite Poster

[Obelix-mode] rare mensen die gepensioneerden... [/Obelix-mode]

rare jongens die opoes ;)