Dommel Mobile
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
@Muziekbos: Maak ik me niet druk in, ik betaal gewoon mijn 36 euro, de rest mogen ze zelf uitzoeken.... Doen ze lastig, richting ombuds en klaar.
-
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 18 nov 2011, 00:44
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 29 keer
@ dragonflo: we zitten in hetzelfde schuitje. Ook hier viel ergens deze middag de verbinding met Scarlet weg en is er tot op dit uur geen spoor te bekennen van een activatie van de Dommel-SIM. Vanop een vaste lijn naar mijn mobiel nummer bellen resulteerde eerst in de mededeling dat het nummer buiten gebruik was, later klonk het bericht dat het nummer tijdelijk niet bereikbaar is. Er is dus in ieder geval iets gebeurd deze namiddag, maar niet echt datgene wat je zou hopen. Benieuwd wat de dag van morgen brengt...
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
GSM met nieuwe sim al eens uit/ingeschakeld?
hun belofte van calldetails via webclient ook nog niets van in huis gekomen.
ik ben idd. benieuwd als het bij 6 EUR zal blijven..al mijn sms'en en gesprekken.
sent from my xperia z, using tapatalk 4
hun belofte van calldetails via webclient ook nog niets van in huis gekomen.
ik ben idd. benieuwd als het bij 6 EUR zal blijven..al mijn sms'en en gesprekken.
sent from my xperia z, using tapatalk 4
-
- Pro Member
- Berichten: 348
- Lid geworden op: 08 maa 2011, 23:15
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 14 keer
Ik heb dit probleem ook gehad, dit is zelfs geëscaleerd tot op het hoogste niveau, blijkbaar is het niet Dommel maar proximus die die het nummer niet vrijgeven bij de activatie. Volgens een van de eigenaars van Dommel zijn er bij de portering van Proximus " 3 randdebielen die ze aan dezelfde tafel hebben gezet voor die porteringen te regelen, en onlangs is er zelfs nog een extra debiel bijgekomen". Proximus maakt het de MVNO's helemaal niet gemakkelijk omdat Dommel bij de portering wel de eindverantwoordelijkheid draagt maar toch afhankelijk is van Proximus voor die porteringen, maar Dommel kan hier niets aan doen. Blijkbaar geven ze bij Proximus helemaal niets om klanten die hun verlaten. Bij Dommel raden ze me zelf aan om klacht in te dienen bij de ombudsdienst voor deze wanpraktijken van Proximus. Bij de ombudsdienst kunnen ze ook perfect dat portatie proces nakijken...
Je stuurt best een mailtje naar [email protected] en leg je situatie uit en geef een nummer waar ze je op kan bereiken.
Btw, voor alle duidelijkheid, een proximus medewerker heeft zelf toegegeven dat het probleem bij hen lag..
Je stuurt best een mailtje naar [email protected] en leg je situatie uit en geef een nummer waar ze je op kan bereiken.
Btw, voor alle duidelijkheid, een proximus medewerker heeft zelf toegegeven dat het probleem bij hen lag..
- BillyMobiel
- Plus Member
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 14:07
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 11 keer
En hoe zit 't met compensaties?
Volgens het BIPT (http://www.bipt.be/nl/consumenten/telef ... overdracht) kan je 3€ per dag krijgen dat ze te laat zijn met hun nummeroverdracht. Het is de nieuwe operator die deze moet vergoeden, en als hij niet de oorzaak is van de vertraging moet hij die doorrekenen aan de oude operator.
Dus kan je 'ns testen hoe het op het vlak van klantenondersteuning bij Dommel zit...
Volgens het BIPT (http://www.bipt.be/nl/consumenten/telef ... overdracht) kan je 3€ per dag krijgen dat ze te laat zijn met hun nummeroverdracht. Het is de nieuwe operator die deze moet vergoeden, en als hij niet de oorzaak is van de vertraging moet hij die doorrekenen aan de oude operator.
Dus kan je 'ns testen hoe het op het vlak van klantenondersteuning bij Dommel zit...
-
- Premium Member
- Berichten: 734
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik heb een mail gestuurd, maar geen antwoord. Daarnet eens proberen bellen naar hun maar ik vermoed dat ze al naar huis waren. Volgens crdc.be is mijn nummer nu bij proximus. Al 24h zonder netwerk.
-
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 18 nov 2011, 00:44
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 29 keer
Toch nog eens proberen, hoor. Ik heb mijn GSM net nog eens 10 minuten uitgezet en opnieuw geprobeerd... en jawel! Enfin, nog een internet, maar ik kan tenminste weer bellen en gebeld worden. Ongeveer 27 uur zonder connectie. Het kan erger, maar netjes is het niet, vooral omdat je geen enkele controle hebt op wat er al dan niet gebeurt bij Dommel en/of Proximus.
Ter info: ik heb vandaag twee mails gestuurd naar Dommel. Misschien is het euvel 'automatisch' opgelost; misschien ook niet en hebben die mails toch effect gehad.
Ter info: ik heb vandaag twee mails gestuurd naar Dommel. Misschien is het euvel 'automatisch' opgelost; misschien ook niet en hebben die mails toch effect gehad.
-
- Premium Member
- Berichten: 734
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 22 keer
Het werkt nog steeds niet Ik heb ze ondertussen al 4 keer gebeld. Ik heb zelf een factory reset gedaan en ik was vergeten dat ik de toetsenbord app had verwijderd :'). Het enige dat ik nog niet heb kunnen testen, is of hij werkt in een andere gsm. Ik vind mijn sim adapter niet direct dus dat gaat niet direct :s.
-
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 18 nov 2011, 00:44
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 29 keer
We schrijven verder aan de soap. Sinds deze ochtend netjes een 3G-connectie. Alles prima.
Maar op de eerste dag feitelijk gebruik, duiken een aantal vreemde dingen op.
Deze ochtend kreeg ik plots een SMS'je. Afzender 'Belgacom'. Inhoud: "Proximus info: Beste klant, bedankt voor het fijne gesprek! Hebt u nog vragen? Onze klantendienst staat 24u op 24 en 7 dagen op 7 klaar via het gratis No. 6000." Euhm... Waarom krijg ik een welkomstbericht van Proximus? En welk gesprek zouden wij hebben gehad? Een 'fijn gesprek' dan nog wel...
Daarnet nog een voice oproep van 4734 met de mededeling: "Er staat onvoldoende krediet op uw kaart. Contacteer de klantendienst" of iets dergelijks. Euhm... Kaart? Krediet? Ik dacht dat ik had ingetekend op een abonnement? Ik kan wel gewoon bellen, dat wel. Of tenminste, iets veiliger verwoord: nu nog.
Zoals iemand aangeeft op het Franstalige ADSL-forum: we zijn opvallend geduldig met Dommel; van Proximus hadden we dit soort vreemde toestanden nooit geaccepteerd.
Maar op de eerste dag feitelijk gebruik, duiken een aantal vreemde dingen op.
Deze ochtend kreeg ik plots een SMS'je. Afzender 'Belgacom'. Inhoud: "Proximus info: Beste klant, bedankt voor het fijne gesprek! Hebt u nog vragen? Onze klantendienst staat 24u op 24 en 7 dagen op 7 klaar via het gratis No. 6000." Euhm... Waarom krijg ik een welkomstbericht van Proximus? En welk gesprek zouden wij hebben gehad? Een 'fijn gesprek' dan nog wel...
Daarnet nog een voice oproep van 4734 met de mededeling: "Er staat onvoldoende krediet op uw kaart. Contacteer de klantendienst" of iets dergelijks. Euhm... Kaart? Krediet? Ik dacht dat ik had ingetekend op een abonnement? Ik kan wel gewoon bellen, dat wel. Of tenminste, iets veiliger verwoord: nu nog.
Zoals iemand aangeeft op het Franstalige ADSL-forum: we zijn opvallend geduldig met Dommel; van Proximus hadden we dit soort vreemde toestanden nooit geaccepteerd.
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 47 keer
Ja en die nemen dan met de provider contact op, en die vertellen dan op hun beurt een verhaaltje aan de ombudsdienst waarmee jij dan niet akkoord me gaat en dat hen dan meld en de reden waarvoor, en dan neemt de ombudsman terug contact op met de provider die droogweg zegt dat ze bij hun standpunt blijven, en je hebt gedaan met spelen.Tim.Bracquez schreef:@Muziekbos: Maak ik me niet druk in, ik betaal gewoon mijn 36 euro, de rest mogen ze zelf uitzoeken.... Doen ze lastig, richting ombuds en klaar.
Heb het 2x gedaan. 1x voor Proximus omwille dat ik 2u aan de telefoon hing bij de klantendienst en dan pas iemand aan de telefoon kreeg, en dan beweerde mr dat ik loog, dat ik geen 2u al aan de lijn hing en dan had mr nog geen 2 minuten geduld om ff te wachten tot ik mijn klantennummer had want er waren nog wachtende na mij.
Dan ook nog is bij Telenet vanwege hun TRAGE download en uploadsnelheden met momenten. Een schuld van hen dus! Er was een technieker via fb geregeld en heb hen duidelijk gezegd dat ik hiervoor niet zou betalen. Hoor ik meermaals van ander mensen dat hetzelfde probleem hadden als mij dat die 85€ moesten betalen. Ook hadden ze mij gezegd om de test eens te doen met een UTP kabel dat je bij de installatie zou bijgekregen hebben, wat in mijn geval dus niet was. Die moest ik dan maar gaan kopen zeide ze! Waarom moet ik in godsnaam iets gaan kopen dat ik gratis zou moeten gekregen hebben.
Heb tegen de ombudsdienst gezegd dat ik met deze werking niet akkoord ging en daar was Telenet hun antwoord ook op dat ze bij hun standpunt bleven en dat ik daarmee maar best tevreden moest mee nemen zeiden ze bij de ombudsdienst.
Mijn ervaring met de ombudsdienst is kortgezegd : Je bent er niks mee!
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
@Geert2800: Hier andere ervaring, gewoon niet betalen. Ze gaan je echt niet voor de rechtbankhalen als er twijfel is hoor...
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 47 keer
De telesletjes hebben mij toen omgekocht met 2m gratis internet.
En als ik wou kon ik nog steeds een technieker laten komen en als het probleem aan telenet lag, dan was het gratis, lag het probleem aan mij kosten het mij 85€ met een half uur interventie inbegrepen en dan nog is 45€ per half uur. En die UTP kabel moest ik op eigen kosten gaan kopen terwijl ik hem moest gratis bij de installatie gekregen hebben.
En Proximus die hebben enkel sorry gezegd en daarmee moest ik het doen!
En als ik wou kon ik nog steeds een technieker laten komen en als het probleem aan telenet lag, dan was het gratis, lag het probleem aan mij kosten het mij 85€ met een half uur interventie inbegrepen en dan nog is 45€ per half uur. En die UTP kabel moest ik op eigen kosten gaan kopen terwijl ik hem moest gratis bij de installatie gekregen hebben.
En Proximus die hebben enkel sorry gezegd en daarmee moest ik het doen!
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
@Geert2800: Dan zeg ik sorry terug op de betaling. Nooit geen Domiciliëringen instellen, dan zijn ze laxer. Zeker bij proximus. Die crediteren fouten met de vleet.
-
- Premium Member
- Berichten: 508
- Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 44 keer
Lijkt mij toch logisch dat je moet betalen als een technieker moet langs komen door een fout met UW apparatuur. Als je gewoon een test had gedaan met een UTP-kabel (liefst met meerdere laptops/pc's) wist je al of het probleem aan Telenet lag of niet.Geert2800 schreef:En als ik wou kon ik nog steeds een technieker laten komen en als het probleem aan telenet lag, dan was het gratis, lag het probleem aan mij kosten het mij 85€ met een half uur interventie inbegrepen en dan nog is 45€ per half uur.
Eerlijk gezegd een UTP-kabel is nu ook de kost niet he.Geert2800 schreef: En die UTP kabel moest ik op eigen kosten gaan kopen terwijl ik hem moest gratis bij de installatie gekregen hebben.
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 47 keer
@ Jordy : Mijn apparatuur? De modem van Telenet is mijn eigendom NIET! En dat je al van kanaal moet veranderen voor het 2.4ghz kanaal is er een beetje over.
Wat die UTP kabel ook mag kosten, gratis is gratis. Al mag hij nog maar een euro kosten dan nog koop ik hem niet!
Het probleem ligt bij Telenet alleen willen zij het niet toegeven! Op het 5ghz kanaal met de iPhone heb ik geen problemen, maar er zijn dan ook amper laptops of desktops dat 5ghz ondersteunen.
De uitleg die Telenet ook gaf was omdat er veel te veel wifi aparaten in men buurt zijn.
Dat ze het dan oplossen he. Maar ja het ligt weer waarschijnlijk aan men moeilijk karakter!
Tot jullie hetzelf zouden voorhebben!
Wat die UTP kabel ook mag kosten, gratis is gratis. Al mag hij nog maar een euro kosten dan nog koop ik hem niet!
Het probleem ligt bij Telenet alleen willen zij het niet toegeven! Op het 5ghz kanaal met de iPhone heb ik geen problemen, maar er zijn dan ook amper laptops of desktops dat 5ghz ondersteunen.
De uitleg die Telenet ook gaf was omdat er veel te veel wifi aparaten in men buurt zijn.
Dat ze het dan oplossen he. Maar ja het ligt weer waarschijnlijk aan men moeilijk karakter!
Tot jullie hetzelf zouden voorhebben!
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 47 keer
@Tim : Ik kreeg een sorry omdat ik zolang moest wachten.
Toppunt van lef bij Proximus was dan nog dat ze tegen de ombudsman zeide dat de operator aan de telefoon wel kon wachten.
Daarom dat ik 5min later opnieuw terug kon bellen.
Maar zoals gezegd in men vorig bericht het zal wel aan mijn koppig karakter liggen!
Gelukkig dat jullie allemaal alles zo gemakkelijk aanvaarden. Dat lees ik hier op het forum.
Toppunt van lef bij Proximus was dan nog dat ze tegen de ombudsman zeide dat de operator aan de telefoon wel kon wachten.
Daarom dat ik 5min later opnieuw terug kon bellen.
Maar zoals gezegd in men vorig bericht het zal wel aan mijn koppig karakter liggen!
Gelukkig dat jullie allemaal alles zo gemakkelijk aanvaarden. Dat lees ik hier op het forum.
-
- Premium Member
- Berichten: 508
- Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 44 keer
Die euro zou u mogelijk wel 85 euro + 45 euro per half uur kunnen besparen, ik zou het wel snel weten.Geert2800 schreef:Wat die UTP kabel ook mag kosten, gratis is gratis. Al mag hij nog maar een euro kosten dan nog koop ik hem niet!
Wat kan Telenet daar nu aan veranderen? Misschien moet je dan eens met de buren overleggen voor een betere spreiding van de WIFI kanalen en al beginnen met iedereen zijn FON en Telenet homespots te laten uitschakelen. Dat zal al veel schelen naar het aantal gebruikte kanalen.Geert2800 schreef:De uitleg die Telenet ook gaf was omdat er veel te veel wifi aparaten in men buurt zijn. Dat ze het dan oplossen he.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Fon en Homespot zitten op hetzelfde kanaal als de wifi van de gebruiker. Dus dat maakt dan niet uit?
Soit, ook eens 2 telefoonnummers naar Dommel gegooid. Als het wat langer duurt dan normaal maakt het niet uit, tis maar voor mn SMS gateway. Voor de rest blijf ik netjes bij proximus en base
Soit, ook eens 2 telefoonnummers naar Dommel gegooid. Als het wat langer duurt dan normaal maakt het niet uit, tis maar voor mn SMS gateway. Voor de rest blijf ik netjes bij proximus en base
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Premium Member
- Berichten: 734
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 22 keer
Gisteren een mail ontvangen dat het nu zou moeten werken, maar dat is niet het geval. :s Ik kan nu wel al de netwerken zien die er zijn, maar er met verbinden gaat dus niet.(dat ging daarvoor niet) Aan wat kan dit in godsnaam liggen. Ik ga ze maandag nog eens bellen, maar als ik zou vertrekken, zou ik dan een maand moeten betalen?
-
- Starter Plus
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 24 maa 2008, 13:04
- Locatie: Zuid Luxemburg
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Contacteer:
Nieuw problem ontdekt.
Wanneer ik in het buitenland zit (Luxembourg) is het onmogelijk om gesprekken te maken.
De Dommel SIM kaart vraagt mij een unlock code dat ik niet heb. Het is niet de PIN1 of PIN2 die op de SIM kaart vermeld zit. Ook niet mijn eigen PIN code.
Ik heb een SIM kaart van een ander belgisch operator geprobeerd onder dezelfde omstandigheden. Er is geen probleem. Dus ligt het probleem niet met het toestel, maar wel met de SIM kaart.
Heeft iemand dezelfde ervaring ?
Wanneer ik in het buitenland zit (Luxembourg) is het onmogelijk om gesprekken te maken.
De Dommel SIM kaart vraagt mij een unlock code dat ik niet heb. Het is niet de PIN1 of PIN2 die op de SIM kaart vermeld zit. Ook niet mijn eigen PIN code.
Ik heb een SIM kaart van een ander belgisch operator geprobeerd onder dezelfde omstandigheden. Er is geen probleem. Dus ligt het probleem niet met het toestel, maar wel met de SIM kaart.
Heeft iemand dezelfde ervaring ?
-
- Starter Plus
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 24 maa 2008, 13:04
- Locatie: Zuid Luxemburg
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Contacteer:
Dank u wel. Het is ook niet met PUK1 of PUK2 gelukt. Mijn telefoon zegt wel dat de code "4 digits" moet zijn.manu schreef:Normaal staan op je SIM-kaart 3 codes: PIN1, PIN2 en PUK; het is die laatste die je waarschijnlijk nodig hebt.
- BillyMobiel
- Plus Member
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 14:07
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 11 keer
Ben nog aan 't twijfelen of ik naar Dommel ga gaan of niet, en als ik ga zal 't niet voor de eerste maanden zijn. Zouden die tariefplannen dan nog geldig zijn? Want ik kan met niet inbeelden dat ze tegen dan nog geen 500 klanten hebben.satsurfer schreef: Na 500 klanten, betaal je iets meer? proximus zei 5000, maar die hebben ook een veel groter doelpubliek....bovendien heb ik nooit mensen geweigerd geweten, en bleef tarief dezelfde....
enige dat latere klanten geen dataroaming meer kregen als ze niet automatische opdracht hadden voor belkrediet op te laden.
Of is die melding "vermelde introductieprijzen enkel geldig voor de eerste 500 klanten!" slechts een publiekslokker zonder commitment of wettelijke verplichtingen?
Maw, zal ik binnen 2 à 3 maand nog van die Dommel-voorwaarden kunnen genieten?
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
tja, buiten de portering die wat stroef verloopt, en de webclient die nog niet volledig functioneel is....zou ik doen....
ik veronderstel dat 'tijdelijk' enkel een lokkertje is....
Ben je te laat, dan kan je evt. andere opties overwegen...
Spijtig dat hun webclient nog geen 'calls' of sms'en weergeeft....Zodat ik effectief kan checken dat bellen naar proximus in WE toch gratis is, en sms'en unlimited is en stand van de 60' inbegrepen krediet. hoor hier de reputatie ivm facturatie, vandaar ( . Heb een ticket ervoor aangemaakt.
ik veronderstel dat 'tijdelijk' enkel een lokkertje is....
Ben je te laat, dan kan je evt. andere opties overwegen...
Spijtig dat hun webclient nog geen 'calls' of sms'en weergeeft....Zodat ik effectief kan checken dat bellen naar proximus in WE toch gratis is, en sms'en unlimited is en stand van de 60' inbegrepen krediet. hoor hier de reputatie ivm facturatie, vandaar ( . Heb een ticket ervoor aangemaakt.
-
- Premium Member
- Berichten: 734
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 22 keer
Het werkt eindelijk! Wel een week zonder bereik gezeten, maar ze hebben het zeer goed opgevolgd. Ik kan hun daar moeilijk op afrekenen aangezien ze het nog maar een maand aanbieden en er dus ook geen ervaring mee hadden.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
reactie 15/1 dommel ivm crm (beldetails,...):
"Momenteel is het nog niet mogelijk om dit na te kijken , maar hier zijn we mee bezig en gaat zo snel mogelijk in orde komen ."
zou trouwens al vanaf week 30 december klaar zijn.... (nu 3 weken verder)
"antwoord van dommel.com - vrijdag, 27 dec 2013, 12:53 p.m.
"GEachte ,
Het nakijken van u verbruik gaat binnekort mogelijk zijn per sms . En vanaf volgende week ook in de crm .
"Momenteel is het nog niet mogelijk om dit na te kijken , maar hier zijn we mee bezig en gaat zo snel mogelijk in orde komen ."
zou trouwens al vanaf week 30 december klaar zijn.... (nu 3 weken verder)
"antwoord van dommel.com - vrijdag, 27 dec 2013, 12:53 p.m.
"GEachte ,
Het nakijken van u verbruik gaat binnekort mogelijk zijn per sms . En vanaf volgende week ook in de crm .
-
- Plus Member
- Berichten: 157
- Lid geworden op: 20 nov 2012, 13:41
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 31 keer
Ondertussen is het mogelijk om het verbruik na te kijken via CRM
id : 1**1007 type : dommel mobile
phone number ****
bundle usage current calendarmonth
(data updated daily between 08.00 AM and 10.00 AM)
type used maximum left
free mobile data national 7.54 mb 750 mb 742.46 mb
free mobile data europe 0 mb 10 mb 10 mb
free sms sent from belgium 120 unlimited unlimited
free sms sent from europe 0 unlimited unlimited
free calls to dommel and proximus 24 min unlimited unlimited
free calls to belgium and europe fixed 50 min 125 min 74 min
id : 1**1007 type : dommel mobile
phone number ****
bundle usage current calendarmonth
(data updated daily between 08.00 AM and 10.00 AM)
type used maximum left
free mobile data national 7.54 mb 750 mb 742.46 mb
free mobile data europe 0 mb 10 mb 10 mb
free sms sent from belgium 120 unlimited unlimited
free sms sent from europe 0 unlimited unlimited
free calls to dommel and proximus 24 min unlimited unlimited
free calls to belgium and europe fixed 50 min 125 min 74 min
-
- Premium Member
- Berichten: 734
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 22 keer
Geweldig. Nu nog iemand die daar een app voor kan maken. (Wrm sturen ze daar geen mail voor dat het beschikbaar is :s dat zou 1000 keer klantvriendelijker zijn en kost geen moeite)
Ik ben nu bijna een maand klant bij dommel mobile, op zich werkt alles prima.
Enkel als ik op mijn gsm (LG G2) de netwerk automatisch selecteren op gsm/3g/4g zet probeert deze verbinding te maken met 4g. Dan zie je dat het netwerk wegvalt en terug schakelt naar gsm/3g. Om dit te verhelpen moet je je gsm zetten op automatisch gsm/3g en heb je geen problemen.
Nu wacht ik nog steeds op mijn 1 steel factuur. Als dat goed loopt ben ik super tevreden.
Enkel als ik op mijn gsm (LG G2) de netwerk automatisch selecteren op gsm/3g/4g zet probeert deze verbinding te maken met 4g. Dan zie je dat het netwerk wegvalt en terug schakelt naar gsm/3g. Om dit te verhelpen moet je je gsm zetten op automatisch gsm/3g en heb je geen problemen.
Nu wacht ik nog steeds op mijn 1 steel factuur. Als dat goed loopt ben ik super tevreden.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
@acizane80: Je krijgt een proforma factuur, die moet je betalen, dan krijg je de factuur pas.
Je kan nu ook op de site van dommel je gebruik zien.
Je kan nu ook op de site van dommel je gebruik zien.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Sinds gisteren werken 2 van mijn smsgateways ook via Dommel Er waren wat problemen met de nummeroverdracht (plots hadden ze simkaartnr nodig etc) maar dit werd snel in orde gebracht.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Na een week mijn verbruik kunnen volgen lukt dit sinds vorige week niet meer, ik krijg telkens de melding: mobile account is not fully active yet
Al een geluk dat men dit nog niet gecommuniceerd had
Domiciliëring werkt wel al zeer goed, ondertussen reeds betaald tot 1 april...
Al een geluk dat men dit nog niet gecommuniceerd had
Domiciliëring werkt wel al zeer goed, ondertussen reeds betaald tot 1 april...
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
eind december geactiveerd, factuur tot 1/4 ook al binnen overschrijving per memodatum tegen vervaldatum gepland.
Zou wel domiciliëring willen doen, maar met nieuwe regelgeving, kan je ze niet meer zelf verwijderen...en dat houdt mij tegen.
Zou wel domiciliëring willen doen, maar met nieuwe regelgeving, kan je ze niet meer zelf verwijderen...en dat houdt mij tegen.