Waarom steeds mijn ADSL signaal wegvalt ??

Hebt u vragen of opmerkingen over de speedtest? Deze kan u hier plaatsen
Plaats reactie
b180258j

Ik ad een PC met een AMDathlon 2400 , die is mj gecrasht en geen klein beetje, zelfs de dvdschrijvers deden het niet meer. Na veel zoeken had ik geconstateerd dat de IDE poorten op mijn moederbord niey in orde waren.

Ik heb dan direkt de oude onderdelen terug uit de kast genomen, nml een moederbord van PCchips me alles on board en een AMD 2000Pro processor erop.

Na het instaùùeren van de volledige software-pakketten (LEGALE) heb ik eeb zwaae probleem, hetwelk ik nooit heb gehad.

STEEDS WEER VALT MIJN ADSL signaaal WEG.

Zeg nu niet dat het de kabels zijn, wabt ervoor met de AMD ATHLON 2400XP deed het modem dat niet.

Als ik nu wil surgen of via MIRC wil downloaden (WAT TOT NU TOE STEEDS GOED GING), valt mijn adsl-signaal steeds weg.

Dit gebeurt onregelmatig. Ik kan niet zeggen dit of dat program is fout, het signaal valt gewoon weg. Eén keer om de 10 minuten dan weer om het uur; dan weer 6 keren per 30 min, steeds verschillend, doch het signaal valt gewoon wrg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WAT IS DE OPLOSSING??????????????????????

PS; AMD 2000Pro, ADSL modem ASUS(SKYNET), 256 MB DDR RAM, PIONEER 107 DVR, BTC1008 IL,

PLEASE HELP ME

Edit: Titel aangepast(zodat hij leesbaar wordt)
Weetgraag
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Welke ADSL modem ivan Asus is het? Een USB of een ethernet?

Ik vermoed dat het een USB is, dus kijk je USB poorten eens na.

Wat bedoel je ook juist met ADSL signaal dat weg valt? Ben je de synch kwijt, of wordt je verbinding verbroken?
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Akira
Elite Poster
Elite Poster

0/10 voor correct taal gebruik
de pispaal <<
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Een klein beetje moeite om taalfouten te vermijden zou idd leuk zijn.

Geef aub beetje meer info over modem/bekabeling/welke software?, maw de dingen die ook met je internet te maken hebben :).
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gast

Allereerst sorry voor mijn schrijffouten in mijn eerste onderwerp.

Op het moment dat ik dat bericht schreef, kwam ik net thuis van een feestje, zodoende........

Mijn configuratie =
AMD 2000Pro op PCchips (MDU007????) moederbord (all on board)
Windows XP Prof met servicepack 1
Asus USB modem AAM 6000 UG
Harde schijf Maxtor 40GB 7200tr/min
256 MB DDRam

ADSL-Telefoonlijn komt tot aan de splitter en dan een verbinding met de modem (1m) en de USB kabel naar de PC

Software is de originele cd van ASUS die bij het ASUS modem geleverd werd, alles gekocht bij Belgacom.

Het lijkt erop dat ik het probleem alleen krijg als ik OUTLOOK éénmaal geopend heb.

Graag enkel suggesties.

met dank
groetjes
Blue-Sky
Erelid
Erelid

b180258j schreef:Dit gebeurt onregelmatig. Ik kan niet zeggen dit of dat program is fout, het signaal valt gewoon weg. Eén keer om de 10 minuten dan weer om het uur; dan weer 6 keren per 30 min, steeds verschillend, doch het signaal valt gewoon wrg PLEASE HELP ME

Het gebeurd onregelmatig, schreef je, telkens wanneer je van een feestje komt zeker ? :-D LoL

Maar wie zonder fouten is,...werpe de eerste steen...een welbekende oude uitspraak. :twisted:

Nu, on topic:
Misschien je instellingen eens nazien wat betreft de configuratie van je mail programma.
Is dit echter Outlook uit MS Office dan kan je dit ook terugvinden onder die link welke ik je gaf.
Afbeelding
Akira
Elite Poster
Elite Poster

check eens of de optie "verbinding verbreken na controleren van email" niet aangevinkt staat
de pispaal <<
Plaats reactie

Terug naar “Speedtest”