icoyote app: bepaalde flitspalen ontbreken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
http://www.flitsservice.nl/
Deze hebben apps. Ik gebruik het op Windows Phone, maar voor zover ik weet ook beschikbaar voor Android en IOS.
FlitsNav noemt de app dacht ik, durft al eens verschillen per platform.
Deze hebben apps. Ik gebruik het op Windows Phone, maar voor zover ik weet ook beschikbaar voor Android en IOS.
FlitsNav noemt de app dacht ik, durft al eens verschillen per platform.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik heb die eens getest en m'n batterij op m'n Windows Phone was binnen de korste keren leeg (zelfs indien de applicatie niet actief was).
-
- Elite Poster
GPS + 3G verbruikt enorm veel op smartphone, dat heb ik zowel bij Windows Phone als bij het Android toestel van mijn werk. Daarom hangt hij in de wagen ook aan de lader terwijl ik het gebruik. De handigste modus (volgens mij) is bij trajectcontroles waar het meteen ook de gemiddelde snelheid en de resterende afstand laat weten.
Als de app niet actief is heb ik wel geen last van een leeglopende batterij.
Als de app niet actief is heb ik wel geen last van een leeglopende batterij.
-
- Deel van't meubilair
Ik zal hem nogmaals opnieuw testen...
-
- Elite Poster
Dat heb ik nog niet getest op Android, maar aangezien hij bij men Windows Phone perfect in de achtergrond draait terwijl ik GPS gebruik denk ik dat dat bij Android ook geen enkel probleem zal zijn (daar dat systeem minder restricties heeft). Nadeel: enkel België en Nederland, waar het bij Coyote wereldwijd is dacht ik.
-
- Deel van't meubilair
Gisteren een rit gedaan met FlitsNav op m'n Nokia Lumia... 4 flitspalen tegengekomen... geen enkele werd aangegevenr2504 schreef:Ik zal hem nogmaals opnieuw testen...
Dikke FAIL dus wat mij betreft.
-
- Deel van't meubilair
Op de N13 van Herentals naar Lier... trouwens ik kan op http://www.flitsservice.nl/index.php nergens een kaart vinden van de gekende flitsers ?
Ik heb de indruk dat de website ook meer gericht is op tijdelijk controles en niet op permanente controles.
Trouwens voor Belgie kan ik ook geen actuele gegevens meer vinden... is hier soms een juridisch probleem ?
Ik heb de indruk dat de website ook meer gericht is op tijdelijk controles en niet op permanente controles.
Trouwens voor Belgie kan ik ook geen actuele gegevens meer vinden... is hier soms een juridisch probleem ?
-
- Elite Poster
Geen idee, ik heb nooit gezocht naar een kaart. In de app zit ook een kaart maar deze heb ik nog nooit bekeen. Bij mij staat de app wel ingesteld om enkel een flitspaal te melden als ik wel degelijk over mijn snelheid zit, anders zijt ge in België na een kwartier op de baan tureluuts van het constante gebiep.
De website is inderdaad gericht op tijdelijke controles, het komt er eigenlijk op neer dat de app een database heeft met vaste flitspalen en dat en dat je met 2 tikken een mobiele flitser kan melden aan de rest. Net als bij Coyote en andere varianten staat of valt het concept dus met het aantal gebruikers. Bij FlitsNav zijn er gelukkig wel veel gebruikers. Af en toe een waarschuwing voor een mobiele flitser die alweer weg is, maar dat is ook met 1 tik aangegeven.
De website is inderdaad gericht op tijdelijke controles, het komt er eigenlijk op neer dat de app een database heeft met vaste flitspalen en dat en dat je met 2 tikken een mobiele flitser kan melden aan de rest. Net als bij Coyote en andere varianten staat of valt het concept dus met het aantal gebruikers. Bij FlitsNav zijn er gelukkig wel veel gebruikers. Af en toe een waarschuwing voor een mobiele flitser die alweer weg is, maar dat is ook met 1 tik aangegeven.
-
- Elite Poster
Bij de instellingen op Windows Phone is het de optie "Alarmgeluid dempen". Bij Android zie ik die optie momenteel niet staan. Zal ik eens melden op hun forum de optie zat er bij WP ook niet van in het begin in.
-
- Deel van't meubilair
Vanmorgend op de ring rond Mechelen (R6)... geen enkele flitspaal herkend !Goztow schreef:Bij mij kent hij tot nu toe alle die ik tegen gekomen ben. De trajectcontrole werkt ook goed.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Er is niks mis met de installatie? Of met de data toegang? Op hoe vaak heb je de update van gegevens gezet?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Deel van't meubilair
In Windows Phone kan je weinig fout doen met een installatie denk ik.
Data connectie lijkt me OK aangezien ik de overige data (aantal flitsers ed.) wel te zien krijg en ik tevens de flitspalen heb kunnen toevoegen (althans ik kreeg er een bevestiging van). Voor GPS en "vaste palen" heb ik trouwens ook een groen bolletje, de update frequentie staat op de default... is dus 5 minuten.
Het enige "rare" is dat bovenaan m'n scherm er steeds "blauwe puntjes" over en weer gaan (in Windows Phone geeft dit normaal aan dat hij nog bezig is met iets).
Data connectie lijkt me OK aangezien ik de overige data (aantal flitsers ed.) wel te zien krijg en ik tevens de flitspalen heb kunnen toevoegen (althans ik kreeg er een bevestiging van). Voor GPS en "vaste palen" heb ik trouwens ook een groen bolletje, de update frequentie staat op de default... is dus 5 minuten.
Het enige "rare" is dat bovenaan m'n scherm er steeds "blauwe puntjes" over en weer gaan (in Windows Phone geeft dit normaal aan dat hij nog bezig is met iets).
-
- Elite Poster
Die blauwe puntjes willen inderdaad zeggen dat hij iets wil binnenhalen en als deze blijven verschijnen zou dat dus willen zeggen dat dit niet lukt Bij mij zijn die er namelijk maar enkele seconden als ik de app opstart. Zeer vreemd, want ik weet uit ervaring dat hij ze op die locatie allemaal kent